1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het is een beetje hetzelfde als Kingdom Come Deliverence. Als je die game uitgespeeld hebt, ben je er ook wel klaar mee en is heel erg veel duidelijk geworden waardoor het afgesloten aanvoelt.

    Van mij mag de nieuwe Ghost best wel weer in Japan zijn, maar dan een aantal jaren later inderdaad en misschien een totaal ander conflict. Misschien dat de invasie van Korea een optie is, met zee missies erbij.

    Maar een Ghost of Tsushima ten tijde van het einde van de Samurai, zoals in de Tom Cruise film, dat zou mij ook zeker bekoren. Ik wil in elk geval Watanabe en Saneda als stemacteurs. :9
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Voor 5 minuten
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Na 70 uur ben je de game ook wel aan het uitmelken. Had hem binnen 33 uur klaar incl side missions en Iki island. Was er nu ook wel klaar mee. Maar na 70u en pas einde chaptern 2 heb je toch wel echt elke tak geplukt.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    I know. Kom veel side-crap tegen, dus een katapult die even gesloopt moet worden, slaven die op het punt staan naar een mongools schip verscheept te worden, etc. En soms gewoon een stukje paardrijden en dan Mongolen in de pan hakken.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Eindelijk platinum voor de Ps5 directors cut. Uiteindelijk had ik nog een kleine bug waardoor ik een collectible niet kon halen dus toen maar de Ps4 save gedownload en ping! Nu met de DLC verder, blijft een van de betere games van PS4 era.
     
    Yellow 13, Jorrie en Tyrant vinden dit leuk.
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    OMG JE KAN AAPJES AAIEN
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Maar kan je ook takken verzamelen?
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Bamboo, yew en wax wood
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ghost of Tsushima Director’s Cut is coming to PC! We at Nixxes are thrilled to collaborate with the talented team at Sucker Punch Productions who created this critically acclaimed open-world action adventure. We are excited to bring Jin’s story to a new audience and to bring a Sucker Punch title to PC for the first time.

    The PC version of Ghost of Tsushima Director’s Cut includes the full game, the Iki Island expansion, and the cooperative online multiplayer Legends mode. For the past year, the team at Nixxes has been working hard to bring the Sucker Punch in-house engine technology to PC and implement PC features such as unlocked frame rates, a variety of graphics settings and presets, and customizable mouse and keyboard controls.

    With ultrawide monitor support, you can take in the expansive terrain and ancient landmarks with a cinematic field of view. Ghost of Tsushima Director’s Cut on PC is fully optimized for 21:9 and 32:9 resolutions and even supports 48:9 resolutions for triple monitor setups.

    Ghost of Tsushima Director’s Cut on PC features the latest performance-enhancing technologies. NVIDIA DLSS 3 and AMD FSR 3 are available with both upscaling and frame generation options. Intel XeSS upscaling is also supported and if your hardware has headroom to spare, you can use NVIDIA DLAA or FSR 3 Native AA to further boost image quality.

    The game on PC also offers extensive controller support. Use Steam Input to remap and customize the peripheral of your choice to your preference. For a more immersive experience, use a PlayStation DualSense controller with haptic feedback and adaptive triggers, so you can feel the tension of drawing a bow and the strikes of your sword.




    https://blog.playstation.com/2024/03/06/ghost-of-tsushima-directors-cut-is-coming-to-pc-on-may-16/
     
    Zumpelvelder en Modder-Eter vinden dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nice! :D
    Nixxes port ook, dus vast goed.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nixxes is één van de beste in de porting business. :cool:

    Heb deze titel vorig jaar nog gespeeld op de PS5 en daar draait het al perfect op. Tsushima is als PS4 titel al erg geoptimaliseerd in de basis.

    Doet Nixxes eigenlijk ook de port van de nieuwe Horizon Dawn? Zal wel niet.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Degelijke Nederlandse kwaliteit ;)

    Ook Forbidden West wordt geport door Nixxes.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat is heel erg nice. Ik wil FW misschien nog wel liever spelen dan ZD. Die proloog vond ik lame en cringe, waardoor ik nooit heb doorgezet. En als ik de fans mag geloven, zweert iedereen bij FW. Klopt dat??? :)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Geen idee. Ik heb geen PS5. En als het zo doorgaat met de ports ga ik er ook nooit een nodig hebben.
    Nog even en je hebt alleen nog een Nintendo console en een pc nodig om alle games te kunnen spelen.
     
    Reckuuza, Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als je het geloven inderdaad. Zie je het in de toekomst nog wel gebeuren dat je shit kan overzetten naar een andere console, als het maar geld brengt. Rare markt de laatste jaren, maar misschien hadden we dat wel aan kunnen zien komen. :)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ben gisteren begonnen aan de game. Wat vet, snap niet dat ik zo lang heb gewacht.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Ja blijft een van de mooiste games. Speel je wel in het Japans?
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Maar dan ook de ondertitels en de rest van de game tekst in het Japans.
    Anders is het niet authentiek genoeg!
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja uiteraard. M'n moeder is half Japans en ik kijk Shogun en Tokyo Vice momenteel dus gaat prima.
     
    Reckuuza en Fiasco vinden dit leuk.
  20. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    getverdemme. Nu wil ik deze game ook spelen, kost ie voor ps5 opeens 75 ekkermannen. Helemaal dure dingen
     

Deel Deze Pagina