Omdat AgentSmith altijd preordert natuurlijk! .. Yellow gooit er altijd random opmerkingen uit in de hoop grappig te zijn.
Niet echt hyped voor deze game. Denk zelf dat hij wat gaat tegenvallen. Zoals inFamous SS destijds. Ziet er gewoon uit als een generic openwereld game met vette graphics (daar zijn ze wel goed in). Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.
We gaan het zien. Het zal sowieso niet iedereen aanspreken, dus ik verwacht een game die tussen de 80-90 scoort, laten we zeggen 84-85, tenzij het wat verrassingen te bieden heeft, waar we nu nog niets van weten. Zoals het er nu uitziet is het een vrij standaard open world action-adventure met wat stealth-elementen. De vraag is dus hoe goed dat allemaal uitgewerkt is, hoe leuk dat is en blijft als je het 20+ uur speelt, en hoe interessant die wereld en het verhaal is. Volgens mij heb ik het al eerder gezegd in dit topic, maar ik denk dat het een beetje wordt zoals het eerste deel van Assassin's Creed, het eerste deel van Watch_Dogs, Spider-Man (PS4), etc, dus een goede basis met erg veel potentie voor een veel betere sequel.
Als jij stopt met random opmerkingen maken geef je @Jorrie ook geen kans om er op te reageren. Win win Om even optopic te blijven. Ben het met @ExquisiteSteez eens. De gameplay showcase die een paar weken geleden uit kwam zag er echt tof uit maar ben ook bang dat de wereld (net als in InFamous) vol zit met vrij repetitieve side missies buiten de main missies om. Had het met inFamous het destijds na een paar uur ook wel gezien. Eerst maar even de reviews afwachten dus
Ja denk dat deze game voor mij valt of staat bij afwisseling en balans van gameplay. Dus te veel bullshit sq's en horsie rides dan haak ik rap af. Maar die actie stukken zagen er wel goed uit, zowel de gevechten tegenover 1 of meerdere vijanden als de stealthy sneak attacks. Hopelijk ook vrijheid om verschillende approaches te kiezen en beetje gevarieerde locaties in plaats steeds vergelijkbare dorpjes. We gaan het zien.
Wacht eerst ook maar af, eerst maar eens TLOU uitspelen en tussendoor heb ik nog LiS, OW en FIFA om me te vermaken, kom er niet eens aan toe En als jij nou eens let op je offtopic berichten is iedereen weer blij
Dat is wel heel erg voorbarig. Wacht nu eerst maar eens de release af van deze game, laat staan dat er een sequel komt en die ook nog beter moet zijn.
Perfecte game om na de zomer voor 30 euro op te pikken. Ga niet binnen 1 maand twee PS4 exclusives voor full price kopen . Vond InFamous SS trouwens wel heel erg tof, maar was ook mijn eerste game op de PS4..
Waarom zegt Captain Picard uit het niks dat er een storm aankomt? Dit spel lijkt me heel vet, maar omdat die gast maar blijft hameren op dat het zo moeilijk is, ga ik het voorlopig niet kopen. Lijkt me doodvermoeiend.
Uit de post van Servantes: Combat is very difficult Even though we saw someone slicing through enemies in the State of Play, I assumed that this player was very skilled, and that the eventual gameplay will be way harder on us. Nate completely agreed with me. “We are trying to make a grounded game in that sense, so a couple blows from the enemy will kill you. The game is very challenging. We have three words to describe the combat: Mud, blood and steel. We absolutely honor the lethality of the sword. We watched samurai movies and people go down with one or two strikes, and that is embedded inside of the combat. Beating the Mongols in battle will be hard, but it’s that challenge that makes it feel alive and the victory rewarding. You can’t just run into a camp and fight 5 people at the same time, you will get overwhelmed and die.”