1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik leg de link met preorderen niet helemaal?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Omdat AgentSmith altijd preordert natuurlijk!

    .. Yellow gooit er altijd random opmerkingen uit in de hoop grappig te zijn.
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    En jij ben er op jouw beurt altijd als de kippen bij om dat uit te vergoten.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Eindelijk iemand die het eens zegt. Hij is ook geen heilige.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Niet echt hyped voor deze game. Denk zelf dat hij wat gaat tegenvallen. Zoals inFamous SS destijds.
    Ziet er gewoon uit als een generic openwereld game met vette graphics (daar zijn ze wel goed in).

    Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.
     
    NuclearGoat en Tim vinden dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    We gaan het zien. Het zal sowieso niet iedereen aanspreken, dus ik verwacht een game die tussen de 80-90 scoort, laten we zeggen 84-85, tenzij het wat verrassingen te bieden heeft, waar we nu nog niets van weten.

    Zoals het er nu uitziet is het een vrij standaard open world action-adventure met wat stealth-elementen. De vraag is dus hoe goed dat allemaal uitgewerkt is, hoe leuk dat is en blijft als je het 20+ uur speelt, en hoe interessant die wereld en het verhaal is.

    Volgens mij heb ik het al eerder gezegd in dit topic, maar ik denk dat het een beetje wordt zoals het eerste deel van Assassin's Creed, het eerste deel van Watch_Dogs, Spider-Man (PS4), etc, dus een goede basis met erg veel potentie voor een veel betere sequel.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als jij stopt met random opmerkingen maken geef je @Jorrie ook geen kans om er op te reageren. Win win :)

    Om even optopic te blijven. Ben het met @ExquisiteSteez eens. De gameplay showcase die een paar weken geleden uit kwam zag er echt tof uit maar ben ook bang dat de wereld (net als in InFamous) vol zit met vrij repetitieve side missies buiten de main missies om. Had het met inFamous het destijds na een paar uur ook wel gezien. Eerst maar even de reviews afwachten dus
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2020
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja denk dat deze game voor mij valt of staat bij afwisseling en balans van gameplay. Dus te veel bullshit sq's en horsie rides dan haak ik rap af. Maar die actie stukken zagen er wel goed uit, zowel de gevechten tegenover 1 of meerdere vijanden als de stealthy sneak attacks. Hopelijk ook vrijheid om verschillende approaches te kiezen en beetje gevarieerde locaties in plaats steeds vergelijkbare dorpjes. We gaan het zien.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.956
    Wacht eerst ook maar af, eerst maar eens TLOU uitspelen en tussendoor heb ik nog LiS, OW en FIFA om me te vermaken, kom er niet eens aan toe :+

    En als jij nou eens let op je offtopic berichten is iedereen weer blij :)
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat is wel heel erg voorbarig. Wacht nu eerst maar eens de release af van deze game, laat staan dat er een sequel komt en die ook nog beter moet zijn. :+
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    2023, Ghost of Shikoku, Game of the Year.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Perfecte game om na de zomer voor 30 euro op te pikken.
    Ga niet binnen 1 maand twee PS4 exclusives voor full price kopen :+. Vond InFamous SS trouwens wel heel erg tof, maar was ook mijn eerste game op de PS4..
     
    Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Waarom zegt Captain Picard uit het niks dat er een storm aankomt?

    Dit spel lijkt me heel vet, maar omdat die gast maar blijft hameren op dat het zo moeilijk is, ga ik het voorlopig niet kopen. Lijkt me doodvermoeiend.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Oh is het heel moeilijk? Dat is niks voor mij
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Uit de post van Servantes:

    Combat is very difficult
    Even though we saw someone slicing through enemies in the State of Play, I assumed that this player was very skilled, and that the eventual gameplay will be way harder on us. Nate completely agreed with me. “We are trying to make a grounded game in that sense, so a couple blows from the enemy will kill you. The game is very challenging. We have three words to describe the combat: Mud, blood and steel. We absolutely honor the lethality of the sword. We watched samurai movies and people go down with one or two strikes, and that is embedded inside of the combat. Beating the Mongols in battle will be hard, but it’s that challenge that makes it feel alive and the victory rewarding. You can’t just run into a camp and fight 5 people at the same time, you will get overwhelmed and die.”
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Open world Sekiro dus? :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    DLC? Nee, is nog niet aangekondigd.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Oh nice, dat betekent dat het minder AC-achtig is dan ik bang voor was. I'm in :+
     

Deel Deze Pagina