*zit in een hoekje te janken dat ie geen credit card heeft... overigens, misschien een stomme vraag, maar is SS ook goed te spelen op de 360, aangezien dat je daar geen cc meer nodig hebt om van Live gebruik te kunnen maken
Voor zover ik zie is het geen probleem. Alleen als je een HDTV hebt moet je ff opletten. Het kan zijn dat je moet switchen van instelling om SS te spelen. Is afhankelijk van hoe je Xbox op de hdtv-tv is aangesloten. Als ie op de dvi ingang zit dan moet je de instellingen op de XBOX aanpassen aanpassen. Met de aansluiting op de component ingang is er geen probleem... gaat vanzelf. Althans dat is onze ervaring...
Hij is goed te spelen op de 360. Dat doe ik zelf ook nog. Soms heb je wel eens een lange laad tijd in het begin als je hem opstart maar daar wen je wel aan.
Zo heb hem een maand geleden is gehuurd bij de videotheek en heb hem toen lekker veel op live gespeeld(met Panzerdelta en chaostraveller) Later niet gekocht maar probeer hem nu toch te regelen via de x-bazaar..
Ik ben van plan om Ghost Recon 2 Sumit Strike tekopen. Ik heb een Xbox 360, heb je daar ook de problemen met de "Red X'' ?
Sorry voor de schop om te beginnen Heb dit spel sinds vandaag (via een deal op xbw) en nu vroeg ik me af of je ook ergens een ondertiteling aan kan zetten. Dat is namelijk wat makkelijker om de gesproken tekst te kunnen begrijpen.
ik kan niet wachte totdak em kan hale btw denk ook niet dat die ondertitelingen kunnen kheb het nog nergens gezien
Ondertitels kunnen geloof ik niet nee. Enne...wachten totdat je hem kan halen? Hij is laten een retelange tijd geleden gereleased, halen kan je doen wanneer je wilt
Ik vind het alleen zo jammer dat ze eigenlijk wel wat te snel opmerken. Stealty doen dat ze je niet zien lukt dus vrijwel haast nooit, wat wel jammer is. Maar ach, het spel blijft leuk
Dikke bump I know, maar wat vinden jullie van het voorstel om deze een x weer met z'n allen te spelen. netzoals eventueel de goede oude rainbow six
Heb zojuist summit strike even voor 5 euro besteld. En een topic gemaakt: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134814
Daarom gaan we hier proberen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134814 weer wat oude games te spelen.