1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2 Summit Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 21 jul 2005.

1. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Het zou toch kunnen dat het een soort reactie was. Dat ze erachter kwamen dat Jung connecties had met die gast in Kazachstan ofzo :)

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ja, ik denk wel dat we enige connecties kunnen verwachten met GR2 hoor :)

3. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, wat Mirik Smit in het artikel al aangeeft, je gaat met hetzelfde team van A naar B en je doet je missies. *)

Wat ik me nu eigenlijk afvraag was er niet eens eerder een tom clancy spel waar een regeringsleider werd vermoord en vervolgens een bad guy de macht probeerde te grijpen? :confused:

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    eehm...een rainbow six mischien? of anders splinter cell? (als het een rainbow six deel is dan is het wel slecht dat ik het nu niet weet, ik heb bijna alle delen O-))

5. JeePee

JeePee Guest

Nee, het is nog gewoon een 3rd person (zo heb ik gezien op screens) en ik denk wel dat je net als in GR2 gewoon naar 1st person kan switchen.

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    zit er deze keer als je iemand neerknalt wel bloed bij?
    bij ghost recon 1 was dat wel het geval en dat paste gewoon goed (is ook realistischer) maar bij deeltje 2 ben ik nix roods tegengekomen.
    als je een vijand doodschiet krijgt hij net een plotseling hartaanval...dat vond ik best jammer.
    hopelijk ziet het er deze keer wel wat beter uit :)

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat er idd wat bloed te zien is deze keer. :)

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    aah..das mooi :)
    (ik wil niet op een of andere ik-moet-bloed hebben freak lijken hoor :+, maar bij ghost recon 2 hadden ze gewoon een instant heartattack.
    en ik vond het bloed in ghost recon 1 mooi gedaan)

maargoed, dat is wel mooi om te horen :)

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij hoeft dat bloed er niet persee in. Daar heb ik niet echt zo'n behoefte aan bij zo'n spel. Bij Doom b.v. weer wel :D Maar weet iemand of er weer missies in steden zijn? Die vielen me erg in de smaak bij GR 2. Ook omdat het zich in (Pyongyang?) Noord-Korea afpeelde. Met dat Oosterse tintje deed me het weer een beetje denken aan Vietnam. En omdat ik niet van Vietnam shooters hou zat dit wel goed. Erg spannend met die schutters in verschillende gebouwen. Als ik hier goeie revieuws over lees ga ik deze game binnenhalen.

10. mars15

mars15 Guest

Filmpjes op de main page zijn erg !

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik heb al zooo veel filmpjes van summit strike, ik vind dat het spel nu maar eens uit moet komen! :D

12. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Amerikaanse MSN vriend ff gesproken......in de VS is ie net uit. :9

Nou jongens die 30 euro is z'n geld meer dan waard.

Zoveel mooie maps, veel betere AI en lekkere wapens.

Helemaal top is ie.

Dan vertrouw ik wel op het oordeel van die Yankee he? *)

13. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Daar sluit ik mij helemaal bij aan!!! Voor die paar euri maak ik er een hete herfst van! }:]

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    hadden jullie anders verwacht dan? ;)

15. DeathStalker

DeathStalker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ThomasR heb ook yanks in mijn friendslist op live staan en die zeggen hetzelfde.

Grafisch is het spel ook een stuk mooier, wat je toch niet zou verwachten met dezelfde engine, maar schijnbaar hebben ze er nog meer uit kunnen persen.
    Co-Op wordt ook anders, nl. niet meer tegen bots spelen met een grote groep, het aantal players wordt kleiner, hoeveel dat weet ik zo even niet.

Om jullie een beetje lekker te maken hieronder twee plaatjes van de beste rifle in Summit Strike de "SCAR". 1'tje in het echt en 1'tje ingame!

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    niet lullig bedoelt, maar die ene screenshot kende we al en de 2e...welke 2e? *)

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de settings van Ghost Recon 2 eigenlijk veel beter. Tuurlijk zijn de sneeuw omgevingen in Kazachstan een mooie plek om te knallen, maar de locatie in GR2 vond ik ietsje beter.

18. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Er was een preview van dit spel op gamepower het zag er net als ghost recon 2 zeer goed uit. En voor €30 krijg je eigenlijk een compleet spel. ik ga hem zeker halen

19. mars15

mars15 Guest

ik vind sneeuw ook minder maar als goed is zitten er genoeg levels zonder sneeuw in

20. DeathStalker

DeathStalker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stond er waarschijnlijk vonden de mods een echte gun niet zo leuk op het forum. CENSUUR!! Voeg 'm hieronder nog een keer toe, de snelle kijker heeft geluk *) [​IMG]

Deel Deze Pagina