1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2 Summit Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 21 jul 2005.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    dan keek ik niet snel genoeg dus :+ want nu zag ik m alweer niet :p

2. DeathStalker

DeathStalker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    mooi wapen, misschien weer een idee voor een nieuwe Soldat Mod O-)
    edit: huh? nu kan ik ze wel zien in deze thread..naja..
    iig heb ik m gezien }:]

Laatst bewerkt: 6 aug 2005
  4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

Sneeuws levels zijn lekker lastig, vooral die kampvuurtjes bij de nieuwe maps van Ghost Recon 2 waar je nightvision useless is. Het maakt mij allemaal niet uit.
    Ik heb gehoord trouwens dat de tegenstanders (in mission en firefight) zelfs nu ook rocketlaunchers hebben. Dat wordt interessant! }:]

5. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    rocketlaunchers? ai! opletten :p

6. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Het schijnt allemaal weer lekker pittig te zijn. Had je bij de eerste Ghost Recon 2 dat de vijand je vaak voorbij liep (meestal renden ze dan naar de dode host), nu is het zo dat ze zodra je in de picture bent de kogels over je heen fluiten...

(heerlijk, gisteravond even geouwehoerd met de geluksvogels aan de andere kant van de oceaan... erg frusterend als je nog moet wachten.... |:- )

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik vond wel bij ghost recon 2 dat de vijanden je mischien iets te snel opmerkten. dat is vooral irritant bij recon ofzo.
    nog een halve maand wachten...en dan is het zover :)

8. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn zo'n 24 multiplayer levels !! En daarvan zijn er een paar in de sneeuw...maar daar kun je weer een leuk apepakkie uitzoeken waardoor je minder snel gespot wordt ;)

9. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1

Of je trekt gewoon een pink bunny pakkie aan, misschien kies je raptor kostuum. Ik heb geen idee of deze maffe skins weer aanwezig zijn... maar na een paar potjes serieus gamen waren die pakkies wel weer giller. *)

10. DeathStalker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze outfits komen er weer in, waarschijnlijk niet precies dezelfde, maar er komt iig weer zoiets komisch in summit strike. Het is idd erg leuk om na een paar potjes die pakjes aan te doen. Nog leuker is het om het andere team die pakjes aan te doen (als host) :+

11. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die outfits gewoon kiezen tijdens het maken van een game?? (Op live??)

12. DeathStalker

Leuk Bevonden:
    0
    Jep als host van een game sessie wel ja, net zoals je de map, het speeltype, speelduur, aantal spelers en andere instellingen kan kiezen.

13. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1

Dat is dan errug vet. Het wordt weer dan een gezellige turkey shoot _0/ .

nog 17 dagen wachten... zucht...

14. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen rare pakjes in Summit Strike hoor...waarschijnlijk wel als content DL maar de orginele versie zitten ze (nog) niet in. :confused:

15. DeathStalker

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze info via Amerikaanse gasten uit mijn friendslist (live), weet je het echt zeker (single player ok, maar ook niet in het multiplayer gedeelte)?

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik denk dat je die eerst zal moeten downloaden, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker :)

17. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Nu we toch een beetje op de toer zitten "van horen zeggen". Gisteren zat ik naast potje squad sharpshooter, ook nog een potje te ouwe hoeren met die gelukvogels :mad: . Het schijnt dat je kunt kiezen of je bloed wil hebben of niet. Opzich handig, want dat ontbrak er nog aan in Ghost Recon 2. Net als bij Rainbow six, is een plasje bloed een ideaal middel op te checken of je vijand inderdaad history. :)
    De nieuwe wapens zijn weer fantastisch, er zijn twee nieuwe Lone Wolf weapons erbij gekomen en de altijd zo relaxte MG36 gunner is helaas minder accurate.

... en nu maar afwachten...

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    bloed, dat vond ik ook dat er nog bij moets.
    die vijanden die je neerschoot kregen een instant heartattack ofzo :p
    bij ghost recon 1 vond ik het bloed goed gedaan, hopelijk word dat in summit strike ook mooi weer gegeven :)

19. mars15

mars15 Guest

Op de officiële Ghost Recon website heeft uitgever Ubisoft een verklaring gegeven over een mogelijk opstartprobleem die kopers van de nieuwe stand-alone uitbreiding Ghost Recon 2: Summit Strike kunnen ondervinden.

Sommige gebruikers hebben namelijk tijdens of na het introfilmpje van het spel een "Rode Kruis" foutmelding gekregen. Deze houdt in dat het spel 'bevriest' en de instructie verschijnt om de Xbox te herstarten.

Volgens Ubisoft is dit probleem echter niet onoverkomelijk en zijn er meerdere, gemakkelijke oplossingen om het probleem te verhelpen.Spelers moeten namelijk controleren of de speeldisc wel daadwerkelijk schoon genoeg is, de gamepads los maken van de console gedurende het introfilmpje of de Xbox toch opnieuw opstarten tot het introfilmpje wel door blijft spelen tot aan het einde.

Meer screenshots »

Ubisoft onderzoekt het probleem nog steeds en zal mogelijk binnenkort meer uitkomst gaan bieden. Daarnaast wordt nog eens sterk benadrukt dat dit probleem niet bij ieder exemplaar voorkomt. Of dit probleem ook zal voorkomen bij de Europese versie van Ghost Recon 2: Summit Strike is nog niet bekend; de Nederlandse release staat echter nog 'gewoon' gepland voor 25 augustus.

20. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1

Dit ellendige probleem heb ik ook bij Ghost Recon 2. Soms heb ik er weken geen last van, maar dan is het de hele avond gelijk raak. :mad:

Deel Deze Pagina