Ik heb er nog nooit last van gehad. Dit spel ga ik zeker aanschaffen Ik kan niet wachten tot deze en MotoGP3 uit zijn..
@ Iedereen. Vaak krijg je dit KRUIS ook als iemand je een game invite stuurt tijdens of voor het opstarten van de game, bv. als je je connectie verloor tijdens een game en je maten je terug willen hebben in dezelfde game. Wat je vooral niet moet doen tijdens het opstarten en je ziet een invite is naar je online features gaan. Ga gewoon eerst naar XBOX live meld je hier aan, totdat je het scherm: Create a match, search for a match, etc krijgt. En wacht tot het envelopje van de invite weer te voorschijn is gekomen. Druk vervolgens op je back button en accepteer zo je game invite. 9 van de 10 keer krijg je dan geen foutmelding meer.
Inderdaad 9 van de 10. Er zijn waarschijnlijk ook andere manieren op de Red X te krijgen. Vandaag nog, gewoon in het menu Create a match, Opti-match en Quick match. Mijn connectie was niet verloren gegaan tijdens een game, sterker nog, ik had mijn xbox net aangezet. Het enige wat ik wel weet is dat ik altijd de Red X krijg als ik online ben. Heel bijzonder allemaal . Ik hoop dat dit euvel verholpen is met de Summit Strike editie.
Het "Red X" probleem mbt Summit Strike. Middelen om het probleem te verhelpen... 1. Please make sure that your game disk is clean and free from ANY blemishes or marks. If it is dirty, or scratched, try to clean the disk with an approved cleaning solution. 2. Unplug all game controllers at the Ghost Recon 2: Summit Strike splash screen and allow all the introductory videos to play through. Once the videos have finished playing, (and you are at the main menu of the game) you can then plug the controller in again and play successfully. 3. If the above does not work, keep restarting the XBox console until the video has played through. Once you have gotten the video to finish, you should be able to play without problems. If the problem persists, please repeat these steps until you are able to plauy. Bron ...en ik zie nu dat Mars15 hier al opgewezen had... goede morgen, ben nog niet wakker...
Ja maar het is toch schandalig dat UBI er niet in slaagt dat kruis uit te sluiten van Ghost Recon. En dan ook nog zeggen dat het niet aan hun ligt toch raar dan dat als je elke andere recente game speelt je dit niet hebt. Ben pro UBI en ze maken de mooiste titels in mijn ogen, maar dis toch wel heel slap......
Nee ik ook niet maar op live is het soms erg vervelend als je midden in een game een rood kruis krijgt, tot soms wel 3 keer achter elkaar. Wat inhoud dat je elke keer je box op nieuw moet opstarten.
...ja maar soms kan het ook handig zijn hoor. Als het dan al errug laat is, dan heb je een reden om te stoppen ! De Red X houd mij niet tegen om Summit Strike te kopen. Het gebeurt bij mij zelden in-game, vaak in de menu's, dus weinig frustaties als ik aan beide kanten word aangevallen in de fuel depot. Dat brengt mij weer tot een volgend horen-zeggen. Zoals iedereen weet zijn er in fuel depot 150 enemy kills te behalen. Voor elke map is er een standaard aantal enemy kills. In Summit Strike schijnt het zo te zijn dat het aantal vijanden in bijvoorbeeld een co-op firefight afhankelijk is van het aantal players... Dat maakt het interessant...
Ja ik heb het dus wel aardig vaak in game, maar het houdt mij ook niet tegen lekker summit strike te kopen
Hoe dan ook. er zou wel een fix voor komen... hierbij heb ik nog wat nieuws. ik heb niet de thread doorgelezen dus mischien is het al gepost Quary, Ambush, Pagoda. en die hele regen achtige map zitten er niet meer in.. Verder voor iedereen die de maps al wat willen leren (de plattegrond) http://www.ghostrecontwo.com/content/reports/gr2ssmaps.html Zoals je ziet zijn sommige oude namen verandert.. Zo heeft bunkers een nieuwe naam En dan ook nog: 1 lonewolf weapon zit bij de rifles in. hij kan geen granaten schieten. maar wel de andere stuff. als je lone wolf uit zet is ie er niet maar het schijnt dat de granaten en rockets wel aanstaan! Als ik nog meer vind dan vertel ik het zo snel mogelijk! Oja ik ga hem 27 aug halen.. voeg me maar toe: Horrible Killer
Moet je Ghost Recon 2 eerst hebben uitgespeeld voor dat je Ghost Recon 2 Summit Strike kan doen?? 200ste post *)
waar slaat dat nou weer op... natuurlijk kun je summit strike gewoon spelen als je ghost recon 2 nog niet hebt uitgespeeld. Je denkt toch niet als mensen summit strike kopen en ghost recon 2 zelf niet hebben dat het niet werkt... Die mensen zijn dan toch niet verplicht om eerst ghost recon 2 te gaan kopen en uit te spelen...
Hier wat art van wat levels: http://ghostrecontwo.com/content/screenshots/July29-2005-concept.html En hier een gametrailer video review en nog wat andere filmpjes: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2003 Eind cijfer een 9.0