Oplossing is moelijk en lastig, vraag me niet de details, maar ik weet dat er een heel team op zit om dit op te lossen. Ubi vind dit ook erg vervelend! In Canada zit nu een heel team op dit probleem. Maar wanneer wij de oplossing hebben, moet de update eerst nog goedgekeurd worden door Xbox en dat duurt ook een tijdje. We willen zeker zijn dat we maar 1 update nodig hebben voor dit probleem.
Ik ga NU kijken Ik heb hem. Ik begon ook meteen met 2 rode kruizen (na het Red Storm 'filmpje') maar nu ga ik spelen
Hmmm...heb ik de game net besteld, lees ik over die problemen met die "Red X". Op het officiele Ubisoft forum worden mensen er al helemaal gek van. Ik vraag me dan ook af...is dit probleem wel te verhelpen met een patch? Anders kan ik de bestelling beter gaan cancellen...
Om het red-x probleem te verhelpen moet je alleen even je controller of headset unpluggen als je de xbox met het spel erin opstart.
Beetje matig dat hij in het zuiden van het land (eindhoven en omstreken) pas volgende week uitkomt. De gamestores (e-plaza, frs, intertoys, bart-smit) zeggen hem pas volgende week op zijn vroegst te hebben...
Dat is raar! Complete onzin is dit! Ik dnek dat zij een foutje maken, want de game komt in heel Europa morgen officieel uit. Het zuiden der Nederlanden is hier geen uitzondering op. Misschien zijn ze in de war met Rainbow Six Lockdown?
Dat is dikke onzin! Want ik woon ook in Eindhoven en ik heb em vandaag gekocht bij Replay! Ik kon het spel overigens nergens anders vinden maar ik weet zeker dat Summit Strike morgen bij de FRS, BS enzovoorts ligt. Ik heb dus zoals hierboven beschreven drie maal dat rode kruis gehad maar nu niet meer. Online werkt ook alles prima!
Ik ben erge fan van R6, en van dit genre, is dit dan een beetje te vergelijken of moet ik wachten op lockdown?
Ik zou voor deze gaan. Volgens mij zou lockdown, t.o.v. de vorige delen, best weleens tegen kunnen gaan vallen.
Ik had bij aanschaf ook al gelijk last van de Red X. Ik heb dat opgelost door eerst mijn modem uit te zetten en vervolgens alle introfilmpje af te laten spelen... en daarna ben ik als een gek wezen knallen!!!!!!! Ongelooooooofelijk, nieuwe maps, nieuwe co-op mogelijkheid en lekker groot!!! Government District, super cool!!!
Je kan ze ook gewoon even bellen. Dan heb je binnen een 15 minuten alle (game)zaken gehad en scheelt je weer ergenis met de fiets of auto. Ik heb hem gisteren met een paar vrienden gehaald bij de Music Store. Succes, die € 29,99 is het spel meer dan waard !
Zeker. Maar hoe zit het met de 'Costum Soundtracks'? Er staat op het doosje dat het spel dat ondersteunt, maar ik heb het nog niet kunnen vinden...