1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2 Summit Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 21 jul 2005.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Bij eerste opstart ook een rode X, maar gewoon ff de doos uitzetten en daarna gaat alles goed.

2. mars15

mars15 Guest

net was tof zeg online vanaf 1 uur tot 5 uur :) zelfde groep nederlanders tegen de rest

3. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag gehaald 10 x rood kruis gehad!!(en dus nog niet kunnen spelen!!)

Ga hem zo weer proberen........

4. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    En hij doet het dus nog steeds niet, morgen ga ik hem ruilen!!

5. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Hey Mars :D

Waren idd heftige potjes. Tot senl.

6. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

...jajajajaja... tegen mij ook! :) ik zat bij die rest...
    Wel eventjes in één middag **** gehaald. Das fijn!

7. mars15

mars15 Guest

hehe ja docent :+

8. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je Xbox uitgezet?? Na uitzetten had ik geen probleem meer met het opstarten.

extra info... http://www.ghostrecon.com/us/newspost.php?id=11812

als ik het goed begrijp komt het door de headset.

UPDATE: We have determined the problem to be associated with the Headset Communicator being plugged into the controller upon startup--not all users experience this, but if you are having problems, please unplug the Headset Communicator until the game fully loads for the first time (or after playing several other games)--once it is cached properly, you should no longer experience the Red X upon startup.

Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  9. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de feedback op onze techsupport pagina's

This is an issue we are currently looking into. It seems that there is a problem caching the intro movie into the Xbox temporary cache. The caching process is experiencing a conflict with the Xbox headset communicator. We have a few workarounds that have worked in almost all of the cases.

1. If you have a headset adapter plugged into your controller, unplug it from the controller before loading the game. Once you are at the main menu of the game, you should be able to plug the headset back in.

2. If this does not help, try unplugging all game controllers at the Ghost Recon 2: Summit Strike splash screen and allow all the introductory videos to play through. Once the videos have finished playing, (and you are at the main menu of the game) you can then plug the controller in again and play successfully.

3. If the above does not work, keep restarting the XBox console until the video has played through. Once you have gotten the video to finish, you should be able to play without problems. If the problem persists, please repeat these steps until you are able to play.

10. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, klopt ik zag het gisteravond laat en het werkt, headset unplugged en vlammen maar!!
    Ik heb het idee dat de menu's in SS veel sneller laden en ook het "insignen" gaat veel sneller naar mijn idee, top!!

En verder @ Michiel@ubi, ik wil ff kwijt dat ik (en waarschijnlijk andere ook) het supertof vind dat je hier en in het RS Lockdown topic zoveel feedback geeft, ik vind het echt leuk om eens van iemand die bij zulke spellen betrokken is te horen hoe alles werkt, plus dat je de mensen ook echt betrekt bij een spel en ze daardoor ook geintresseerd maakt!

Thumbs up!! _O_

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em nou ook. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Nog steeds hetzelfde (onhandige) menu.

12. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Met de game is wat mij betreft niks mis, maar die menustructuur.. daar moet je bijna in afstuderen.

De logica is ver te zoeken. Ingame en/of in je profile instellingen aanpassen, het blijft een gok.

In summit strike experimenteren ze wel. Misschien wordt het bij GR3 beter.

13. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Zo ik heb de single player net afgerond (11 nieuwe missies) en moet zeggen dat het weer een heerlijk spel is. Ik vind alleen het herladen met die LAW (zeg maar rocket launcher) een beetje traag. Ben benieuwd wat GR3 voor ons in petto heeft op de Xbox 360. Dus als jullie bij Ubisoft.NL nog een paar testpersonen nodig hebben .... dan stuur maar een PB !

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    als de interface gewoon goed eruit ziet, dan heb ik er eigenlijk geen problemen mee. zolang ik alles nog maar moeiteloos kan vinden :)

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb hem nu ook! Erg leuk, erg leuk. Ook heel mooi gemaakt, het ziet er realistisch uit en is ook redelijk pittig. Ik vind het zelf heel mooi hoe je commando's kan geven en dat je teamleden die dan zo heel mooi doen.

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    is dat anders als in Ghost Recon 2 dan?

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er alleen maar van die gare sneeuwmissies ?
    De AI van je medegenoten is bout. Na 2 goeie kogels is iemand dood, hun zitten te knallen alsof ze niet dood kunnen. Online nog niet bekeken, maar dat ga ik zo eens doen.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    iemand?

19. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

Inderdaad, ik zit mezelf suf te zoeken naar die mogelijkheid... geen idee waar t zit. :confused:

20. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ga gem over 30 min halen, ben namelijk weekje naar oosterijk geweest (wel slecht weer de eerste dagen maarja)
    voeg me maar toe als je wilt... Gamertag: Horrible Killer

En ik heb ubisoft forum weer eens wat doorgelezen en bij sommige mensen werkt het om je oude ghost recon 2 bestanden van je xbox af te halen

Deel Deze Pagina