Ehm...een vraag kan oftopic zijn kan je met z'n 2en?want dan kan ik met 2 player online via xbconnect
Jah dat snap ik want ik hep hem zelf ook. Maar op live heb je dus ook gewoon 3th person vieuw? En iedereen is single zeg maar.
je kan ook 1st person kiezen, en er zijn super veel game modi onder de categorieën solo, coöp en squad
cool ik wil em zo graag*) maar ik kan niet w8en wanneer ik hem krijg denken jullie 10 feb??want ik ben net lid....
Tenzij je leader van een clan bent.... of je gewoon goede clan hebt waar iedereen naar je luistert of je nou net nieuwe bent of er al wat langer bent! V.I.P Squad
Aah klinkt goed. Verder vind ik hem offline ook super goed. De campain althans. De splitscreen vind ik bagger maar live klinkt goed !
ja dat dacht ik ook dat de patch in januari uit zou komen. sommige mensen op live zeggen dat ie vandaag uit komt
Over welke bugs hebben jullie het, kunnen jullie een paar voorbeelden geven? Ik was gisteren een paar uur aan het spelen en heb helemaal niks gemerkt.
Je krijgt op eens een error (please Restart your Xbox) ook wel genoemd de rode X De schiet bug Door Stenen heen kunnen schieten.. Wat glitchjes in Pagoda en zo zijn er nog wat kleine bugjes
Het enige wat ik irritant vind, is dat ik vaak een uur bezig ben om bij een goede game te joinen. Die shit is lastig te vinden man.