1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Stifke, 24 aug 2004.

  1. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan wordt het moeilijk hé. Je moet er gewoon ff voor zorgen dat je ouders een CC aanschaffen...die dingen zijn helemaal niet duur en anders moet je gewoon onderling wat proberen te regelen.

    Ik kan echt niet meer wachten op die Content hor...
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee idd ... je hebt al een CC voor maar 15 € per JAAR geloof ik ! Je moet wel 18+ zijn ... dus ff een dealtje met je ouders. En je hoeft 'm niet per sé te gebruiken dus ...
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoop dat de update vandaag komt... schrijf ik er ook even iets over op Onze site
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De update is er al, alleen de content niet :9
     
  5. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de content gedownload. Het is wel leuk dat ze nieuwe wapens erin hebben gedaan, maar met die nieuwe levels hadden ze wel wat meer fantasie kunnen gebruiken. Beetje nep dat ze gewoon Train Yard hebben opgesplitst in twee nieuwe maps.
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    de maps vind ik ook wel meevallen, alleen ze geven iets nieuws en dat is al leuk(vooral de nieuwe wapens zijn vet)
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is er download content :confused:

    Ik weet wel dat ik gister de update gedownload had ... maar download content heb ik gemist ! ff snel kijken dan maar :)
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Op het moment van schrijven ben ik dus ff de content aan het downloaden ... weet 1 van jullie misschien al of 1 van die 3 nieuwe maps een KLEINE map is ? Want je kan het spel jammer genoeg niet ff snel tegen elkaar spelen ... wat ik Rainbow Six wél kan ...

    Het download pakket bevat:

    - 2 new gametypes
    - 3 new multyplayer maps
    - 8 NEW WEAPONS _O_
    - 5 new kit restrictions
    - 6 new caracter skins

    Best aardig ... en dat GRATIS

    Ubisoft we love you _O_
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De train yard map is opgedeeld in 2 stukjes (interior, alles bij het station zelf) en exterior (de bossen). Deze map is dus iets kleiner maar erg veel merk je er niet van.

    En die vip-protection mode is schijt irritant. Je kunt helemaal niks met die vip doen, en het probleem is dat ie zelf soms wel iets rondwaggelt en zich zo extreem blootstelt.
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat VIP gedoe wel geinig :+
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat ik het dan anders zeggen :p, als je de vip moet protecten is het heel kut.
     
  12. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga VANAVOND 8) alles downloaden van Xbox Live... balen dat ik nog tot 17.00 moet werken..

    Nu maar hopen dat de verbinding met Xbox Live goed blijft tijdens het spelen van GR2 :eek: en niet uitvalt zoals voorheen
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  13. Sunshine_Boy

    Sunshine_Boy Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond direct de update downloaden. Kan iemand meer vertellen over die vip-protection mode? En zijn er nog meer nieuwe modes?
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gehoord dat je de patch kon downloaden via internet of zoiets..
     
  15. BackroomKiller

    BackroomKiller Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn 2 teams, bij het ene team wordt er een VIP gedropt, en het team waarbij hij wordt gedropt, moet er voor zorgen dat het andere team de VIP niet kan killen. ;)

    Vrij simpel eigenlijk, alleen wel kut als je die VIP moet beschermen, maak hem liever zelf af.



    Je hebt ook nog een nieuwe mode, waarin je een soort van pakje moet gan zoeken en dat in je spawn droppen. Dit is ok wel leuk, alleen spijtig dat het pakje steeds terug op dezelfde plaats gedropt word. Als je dan met meerdere bent, kan er iemand bij het pakje blijve zitten, iemand bij je spawn, iemand bij de andere spawn, en de vierde gaat heel de tijd het pakje halen, de rest knalt de andere af.



    Er zijn ook enkele nieuwe maps, alleen spijtig dat ze niet volledig nieuw zijn, maar enkel een afleiding van een andere map.



    Er zijn ook nog nieuwe outfits voor je teams.



    Dit was zowat alles over die update ;)
     
  16. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... bij mij lukte het downloaden van de nieuwe content niet |:- :{

    zeker door de drukte ofzo. Ik kreeg een melding dat het downloaden niet was gelukt en dat ik op xbox.com moest kijken voor meer info. Yeah right...
     
  17. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg dezelfde foutmelding een aantal keren.. gewoon de download hervatten en uiteindelijk heb je de patch gewoon binnen.

    Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over de tactical pack 1... de digitale camo ziet er erg cool uit, de nieuwe wapens voegen weer wat extra's toe en de nieuwe spelmodi, waaronder dat VIP gebeuren maakt het allemaal weer wat spannender... het gaat het campen behoorlijk tegen, aangezien het aanvallende team altijd op zoek blijft naar de verdedigende partij, gezien het tijdslimiet.

    Kortom, ik weet wel welk spel er in mijn Xbox zit de komende maand....!
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik wil liveeeeee!
    ghost recon 2 is een ubercoole game dat is zeker, maar raad dan mar weer eens wie er geen live heeft...JUIST! :mad:
    heeft er niet iemand een cc nr voor me? O-) want dan kan ik deze update ook d/l :)

    maargoed ik heb ook over deze update gelezen, en ik vind t goed gedaan van ubi :)
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    omg..:mad: de updates maken mij gek!!!
    ik heb xbox connect en xai xlink maar ze hebben allemaal via een gemodde xbox de updates en ik heb geen live dus ik kan het niet spelen:mad: bijna geen 1 server meer die de updates niet gebruikt!!!
     
  20. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel; ga met je xbox naar een vriend die wel Xbox LIVE heeft en update je game daar...
     

Deel Deze Pagina