Mijn live account staat in ieder geval op een memory card, verder heb ik het nog niet geprobeerd. Dus het eerste gedeelte kan sowieso, daarna lijkt terug kopieren mij ook wel logisch
Niet moeilijk doen ! Gewoon je xbox aan de internet kabel van die vriend klikken ... en dan downloaden maar ! (waarvoor is het nodig om je account over te zetten De patch gaat tenslotte naar je Hdd volgens mij ... en niet naar je Live account) Back ontopic ... Ik vind die Patch echt opper goed ! VIP is echt uitdagend En die Famas en de Mp5 schieten vet relaxt !
Ja, je kunt je gamertag op een memory card zetten en zo zonder gedoe op een andere Xbox spelen met je eigen gamertag.
De persoon in kwestie had geen xbox live, hoe wil je dan de patch downloaden als er geen live account op je xbox staat Maar de g36k is een wapen, voor de mensen die dat niet wisten
Weer nieuwe updates! Nu is dit spel tenminste fatsoenlijk te spelen, ook de nieuwe levels/wapens/pakkies zijn goed.
Hebben mensen zin om te proberen weer een clan te maken met ghost recon 2 & Rainbow six black arrow ?
Dat respawn geklooi zit er nog steeds in. je kan zien waar je spawnt en je kan ook achter iemand spawnen en dood knallen... gekut
Dat respawn geklooi zit er nog steeds in. je kan zien waar je spawnt en je kan ook achter iemand spawnen en dood knallen... gekut