Ook wel jammer dat de nieuwe maps niet co-op gespeeld kunnen worden. Ook zit de bug ''rode kruis, restart your xbox'' er soms nog in . De nieuwe maps/wapens/pakjes zijn zeker te gaaf ! Sorry nog van die 3 posts, ik had em toen 1 keer verzonden??
Vandaag eindelijk mijn toetsweek voorbij en dus weer tijd om op Live te gaan. Tot nu toe speelde ik alleen Halo 2. Maar nu ook GR2, mensen die mij toe willen voegen? Ik ben nog opzoek naar Nederlanders om mee te spelen. Met engelsen is het toch minder chill.
Raar gedoe zeg, heb ik zojuist pack 1 en 2 gedownload en heb wel nieuwe skins, geen nieuwe gamemodes , geen nieuwe maps :{ Ik checkte het door een game tehosten, raar hoor.
En waar vind ik jouw gamertag? xbox_marcel? Op het forum hebben ze een mooie functie om de tag onder je avatar te krijgen
Hallo, Kan iemand mij uitleggen hoe het ranking systeem werkt van Ghost Recon 2? Soms heb ik tijdens een co-op firefight 1 ster, de andere keer 3... en dan weer 1... Werkt het soms per verschillende host? En om nou te zeggen dat ik slecht speel... nou eh, nee.
haha die tactical 3 pack is echt GEWELDIG! hebben jullie de pakjes gezien: -een man in een roze konijnen pakje -een man met met een pompoen als hoofd -een man die op een dino rijdt -een piraat -een man die uit dozen bestaat -een man die op een kalkoen rijdt ik lachte me echt kapot toen ik het voor het eerst zag!(is het binnenkort halloween?)
Bij Freerecord shop is ghost recon 2 nu nog maar 30 euro! Zijn er veel mensen die dit nog doen online? Want ik heb namenlijk nog 20 euro aan tegoed wegens spellen inleveren, dus wil uhm mischien ff snel halen vandaag
Ja zijn er nog zat. Niet zoveel als bij Halo, maar je kunt genoeg mensen vinden die willen spelen. Alleen zijn er gametypes die eigenlijk nooit gespeeld worden eigenlijk vanaf het begin af aan al niet.
hmm wanneer komt die uitbreiding voor ghost recon 2? Ghost recon 2 is nog maar 30 euro maar als de uitbreiding dat ook word koop ik liever die uitbreiding...
Hij komt Q3. Wanneer precies weet ik niet en ik verwacht dat hij €30 gaat kosten. Ik weet alleen niet of het ook werkelijk een add-on is of eerder een stand-alone.
Hier staat dat hij stand-alone word Ik twijfel nu wel heel erg of ik hem zou kopen, als hij werkelijk in Q3 uitkomt dan haal ik hem, maar ik zie ook op sommige sites deze zomer staan. Dus kan iemand het alsjeblieft bevestigen??
Echt aan te raden !!! Zeer goed programma ... maar ik kan alleen via netwerk verbinding een game joinen met Local IP. Maar als een vriend vanaf zijn huis, mijn server wil joinen blijven we maar op een probleem stuiten. Connection Failed. :{ Iemand verstand ervan ?
Heb je wel de juiste poorten gebruikt? Je moet namelijk wat poorten instellen. Wanneer je dat goed doet, zou het moeten werken.