niet doen plasticman we hebben net weer een paar geweldige potjes gespeeld we wachten op de patch en gaan gewoon lekker gamen. ik moet zeggen dat ik vandaag ( en toch zeker 5 uur gegamed ) geen errors heb gekregen maar we zullen zien.
Als het een foutje in het spel zou zijn, dan zou iedereen er last van hebben. Een paar van mijn vrienden hebben GR2 ook en hebben -net als ikzelf- nog nooit zo'n foutmelding gehad. Beetje vreemd als je het mij vraagt...
Later we er geen opsommings topic van maken, maar ik krijg deze fout ook regelmatig. Met name als ik een game wil joinen dan komt het zeer regelmatig voor.
ik zit te twijfelen tussen dit spel en nfsu 2, is dit spel echt zo vet? want ik heb namelijk wel halo2 al, dat is niet te vergelijken maar ik wel toch weten of die wel vet genoeg is om te spelen als je ook h2 hebt liggen
helemaal naar beneden bij de server settings. dan kom je vanzelf bij de map en druk je op X. dan kan je de map veranderen.
Oh, niks bijzonders. Af en toe schiet hij weer helemaal naar de bovenste naam in je lijst als je naar beneden scrolt. Valt dus wel mee.
Nouwww, het overkwam laatst anders héel vaak... en het is behoorlijk irritant als je ergens onderaan je lijst moet zijn. Maar ok, er valt mee te leven .
Hoe zit het met clan ondersteuning? Is het net als in Halo2 of kan je zelf een clan uitdagen (die je denkt te kunnen verslaan) of kom je tegen random clans? Er is toch uberhaupt wel clan ondersteuning? En de scoreboards? kan je een beetje stijgen op een scoreboard in je uppie en met je clan of is het allemaal om de eer?? Nog een vraagje.... Is er ook capture the flag enzo of is het alleen maar fraggen?
1: je kunt competitie's spelen met je clan. 2: er is clan ondersteuning dus. 3: scoreboard gaat met punten. Als je veel games wint krijg je veel punten en kun je een rank (sterretje *) erbij krijgen. Kills en Deaths zijn niet te zien. Je kunt in je eentje zeker omhoog gaan in de lijst ja. 4: Heb je Ghost recon 1/IT uberhaubt gespeeld? Want dan zou je weten dat je met Gr nooit flink fragged of een CTF hebt. Antwoord op je vraag, nee.. wel andere game modes
hahahaha....dacht echt dat het aan mijn controller lag, heb dat namelijk af en toe bij PES4 ook...wilde mijn controller al weggooien....
Thx copy, bedankt voor de info... Ik heb hem vandaag gekocht en voor het eerst gespeeld, is wel moeilijk... maarja wel heel vet! Alleen jammer dat je geen bloed ziet want dan zie je niet altijd of je nu raak schiet of niet. Is er trouwens al een competitie opgezet ergens? En is er ook toevallig al een XBW-Clan? Dan wil ik wel gaan practicen!!
Ik vind het wel een leuke game ! Maar d'r zitten nog wel wat foutjes in ... Neem die friendlist die de hele tijd terug naar boven schiet ... En ik en een heleboel anderen krijgen continue 'A problem occured with your disk" ofzo .. vet iritant ! Maar de game is verder wel OK