1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Stifke, 24 aug 2004.

  1. jappe

    jappe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    niet doen plasticman we hebben net weer een paar geweldige potjes gespeeld we wachten op de patch en gaan gewoon lekker gamen.
    ik moet zeggen dat ik vandaag ( en toch zeker 5 uur gegamed ) geen errors heb gekregen maar we zullen zien.
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ik het afkloppen, maar ik heb deze foutmelding nog geen 1x gehad.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als het een foutje in het spel zou zijn, dan zou iedereen er last van hebben. Een paar van mijn vrienden hebben GR2 ook en hebben -net als ikzelf- nog nooit zo'n foutmelding gehad. Beetje vreemd als je het mij vraagt...
     
  4. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Later we er geen opsommings topic van maken, maar ik krijg deze fout ook regelmatig. Met name als ik een game wil joinen dan komt het zeer regelmatig voor.
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen tussen dit spel en nfsu 2, is dit spel echt zo vet? want ik heb namelijk wel halo2 al, dat is niet te vergelijken maar ik wel toch weten of die wel vet genoeg is om te spelen als je ook h2 hebt liggen
     
  6. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    co-op lijkt me vooral cool , daarom krijgik em voor kerst :p
     
  7. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja hem een vraagje hoe kan ik met Solo , sqaud , co-op map veranderen dat lukt me niet..
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal naar beneden bij de server settings. dan kom je vanzelf bij de map en druk je op X. dan kan je de map veranderen.
     
  9. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
  10. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo ff potje spelen, als je mee wil doen moet me me maar ff toevoegen ;) Gamertag is GrijZ
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem nu ook dope spelletje aleen die friendslist............onbegrijpelijk
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat is er met de friendlist dan? Krijg hem binnenkort namelijk ook.
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, niks bijzonders. Af en toe schiet hij weer helemaal naar de bovenste naam in je lijst als je naar beneden scrolt. Valt dus wel mee.
     
  14. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouwww, het overkwam laatst anders héel vaak... en het is behoorlijk irritant als je ergens onderaan je lijst moet zijn. Maar ok, er valt mee te leven ;).
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    af en toe? bij mij constant.
     
  16. MG Man

    MG Man Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met clan ondersteuning? Is het net als in Halo2 of kan je zelf een clan uitdagen (die je denkt te kunnen verslaan) of kom je tegen random clans?
    Er is toch uberhaupt wel clan ondersteuning?
    En de scoreboards? kan je een beetje stijgen op een scoreboard in je uppie en met je clan of is het allemaal om de eer??
    Nog een vraagje.... Is er ook capture the flag enzo of is het alleen maar fraggen?
     
  17. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    1: je kunt competitie's spelen met je clan.
    2: er is clan ondersteuning dus.
    3: scoreboard gaat met punten. Als je veel games wint krijg je veel punten en kun je een rank (sterretje *) erbij krijgen. Kills en Deaths zijn niet te zien.
    Je kunt in je eentje zeker omhoog gaan in de lijst ja.
    4: Heb je Ghost recon 1/IT uberhaubt gespeeld? Want dan zou je weten dat je met Gr nooit flink fragged of een CTF hebt. Antwoord op je vraag, nee.. wel andere game modes
     
  18. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha....dacht echt dat het aan mijn controller lag, heb dat namelijk af en toe bij PES4 ook...wilde mijn controller al weggooien....
     
  19. MG Man

    MG Man Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx copy, bedankt voor de info...
    Ik heb hem vandaag gekocht en voor het eerst gespeeld, is wel moeilijk... maarja wel heel vet!
    Alleen jammer dat je geen bloed ziet want dan zie je niet altijd of je nu raak schiet of niet.
    Is er trouwens al een competitie opgezet ergens? En is er ook toevallig al een XBW-Clan?
    Dan wil ik wel gaan practicen!! :9
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het wel een leuke game ! Maar d'r zitten nog wel wat foutjes in ... Neem die friendlist die de hele tijd terug naar boven schiet ... En ik en een heleboel anderen krijgen continue 'A problem occured with your disk" ofzo .. vet iritant ! Maar de game is verder wel OK :)
     

Deel Deze Pagina