1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Stifke, 24 aug 2004.

  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus gewoon ff wachten op de patch.

    Een aanrader om met eenstuk of 4 players te spelen solo Hamburgerhill in het begin met de radar aan en dan uitzetten, dit is echt super spannend. Om dit met bekende te spelen is echt top. Zeker als je elkaar tactics een beetje door hebt.
     
  2. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    ik hoop echt dat die patch er gauw komt, want ik loop me groen en grijs te ergeren aan het gekloot om iemand te joinen. als je Quickmatch wilt doen vind ie niets tot niet veel en vice versa met Opti-match. Het is echt 1 grote klotezooi nu met sommige spellen de laatste tijd!! LIVE moet hier echt iets aan gaan doen want dit haalt een boel FUN weg !!!!

    Ik speel steeds samen met me broertje, en ik wil er ook wel es anderen bij hebben !! We hebben de server gewoon open staan maar er joint vrijwel nooit iemand :'-( :eek:

    BigKabuto en TITIANIOUS zijn wij, dus add ons zodat we misschien WEER eens wat lol kunnen hebben met Ghost Recon 2, want oh het spel is TE vet om te laten liggen !!
     
  3. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja top voeg me maar toe aan je friendslist. we spelen voornamelijk s'avonds. ;)
     
  4. Op de site van Ghost Recon ie nu eindelijk officieel aangekondigd dar er wat aan gedaan zal worden en dat de problemen bekend bij ze zijn.
    Ik vind het persoonlijk een van de beste Livegames tot nu toe, al kon ik me vreselijk ergeren aan die klote errors :'-(
    Die "rode X error' heeft er volgens mij mee te maken als je ergens uit gaat en nog een Game invite hebt staan.
    Als ik dan eerst in me Xbox menu alle invites wis en daarna online ga heb ik bijna nooit problemen.
    Het is zowiezo de laatse tijd een stuk minder geworden met de errors en ik ga er wel vanuit dat het helemaal zal worden opgelost.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2004
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    ik speel ook meestal in de avonds. ik voeg je toe! }:]
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is we, of ben je schizofreen ;).

    's Avonds is idd wel het beste om te gaan spelen, maar overdag is het ook vrij druk gelukkig :).
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit te twijfelen tussen deze game en Call Of Duty hmmm
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor Gr2 gaan. Call of Duty wordt slecht beoordeeld. Slecht uitgewerkte game modes en slecht gevoel van schieten. Ook heb ik gelezen dat de SP te wensen overlaat. Dus ja, Gr2 is eigenlijk alles wat je ervan verwacht. Ik zou dus ook zonder meer voor Gr2 kiezen.
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er eigenlijk veel mensen online?
     
  10. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als ik games zoek bij optimatch, krijg ik 50+ servers te zien. Antwoord op je vraag, ja :).
     
  11. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem ook voor kerst ik kan niej wachte _O_
     
  12. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem ook, maar wat voor multiplayer modi zijn er voor live?

    (misschien al eerder genoemd, maar om nou alle pagina's te gaan lezen)
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Team, Solo & Co-op
    Team: sharpshooter (infinite spawns), siege (1 team beschermt, ander team overmeesterd een gebied), hostage rescue (1 team beschermt, ander team bevrijdt gevangenen), lone wolf (1 speler heeft een super wapen, en wat meer armor dan een normale speler, en moet het in zijn eentje zo lang mogelijk zien te overleven tegen de rest in de server.)
    Solo is ietwat hetzelfde, maar ik heb Solo nog nooit gespeeld dus kan er weinig over zeggen.
    Co-op is hetzelfde als Single player. Je hebt firefight (veel vijanden komen, en die moet je afschieten), garrison (gebied beschermen tegen een hoop vijanden), mission (spreekt voor zich), en nog meer, maar dat is in principe hetzelfde maar dan met/zonder spawns.
     
  14. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en mijn vrienden _0/
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee mijn vrienden en ik.... 8)
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb hem met sinterklaas gekregen en deze game is echt super. over live ik speel veel last man standing en hamburg hill. hamburg hill helpt echt dik je team work te versterken/verbeteren. dit kan je het best met je clan members doen!.de tofste levels vind ik
    Lost Convoy,Railway,Quarry,pilot down, en Bunkers.!
    de eerste die ik heb gezet is dik moelijk als je het gele team bent. met hamburg hill. voeg me maar toe als je wilt
    Last Covenant zolang je niet veel met furry ace speelt of nice 2 play vind ik het best!
     
  17. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet precies hoe je met je eigen team in actie kan komen? Ik heb een team samengesteld en nu ben ik benieuwd wat je hier allemaal mee kan doen.
     
  18. Dikko R dam

    Dikko R dam Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een raar probleempje laatste tijd...

    Kan 16 man hosten tegenwoordig alleen het duurt vrij lang om m'n server vol te krijgen

    ...check m'n tag in optimatch voor een paar potjes
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb voor vandaag een clan match samengesteld. maar er heeft nog niemand op gereageerd. dus wil jij tegen ons vechten. dat kan nu nog om 7 uur begint ie. je kan de naam zoeken onder Battle onze clan heet the shadow
     
  20. Dikko R dam

    Dikko R dam Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom pas om 7.15 thuis dus dan kan ik pas om 7.30


    ... zal wel wat man regelen voor rond die tijd
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004

Deel Deze Pagina