helemaal hoofd menu moet je bij online featerus of hoe het ook heet. kan je leaderbords doen en enz en daar bij staat ook: creating team. en bij inbox kan je kijken of je bv en clan invite hebt gekregen. trouwens mensen nieuwe gamertag: Horrible Killer
Hey, ff vraagje over die xbox live met ghost recon 2! ik krijg vaak een melding dat ik mijn xbox moet restarten of dat het spel niet meer in gebruik is??? weet iemand hoe dat kan? ligt dat aan je internet of wat...
dat heeft iedereen. eind of begin januarie komt daar een upload voor. ook hoe het minder vaak gebeurd kan je zo doen: de xbox opstarten terwijl cd er in zit. en dan moet je dus pas insingen als je helemaal in het hoofd menu zit! Voor verdere bugs verwijs ik je hier heen http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=205105043&m=6111093342 waar het ook opgelost kan worden in de auto update: in januari
Is goed Quadra, maar je bent vaker online in halo2 toch ? En zal vanavond de anderen ook eens toevoegen
Ik heb ff een vraagje. Ik zit nu in het level dat je een brug moet laten bombarderen om een trein met kernwapens tot stoppen te dwingen. Maar wat ik ook doe, elke keer als ik met m'n laser op de brug richt om de positie door te geven aan de bommenwerper, dan krijg ik een (gesproken) melding dat de verbinding mislukt is. Vervolgens komt die trein eraan en rijdt rustig die brug over. Wat doe ik fout???
Je moet sowieso snel naar die brug toe want anders ben je te laat. Dus ik denk dat je elke keer te laat naar die brug bent gegaan. Wat je ook moet doen als je aan het laseren bent is de knop ingedrukt houden en niet indrukken en los laten dus ongeveer 10 seconden vast houden dan zie je een filmpje en kan je verder.
omg denet van 7 uur tot net... 4 uur alleen maar ghost recon gedaan samen met een vriend en mede forum genoot the lightning wat was dat tof, wat een mooi spel samen met nog een gozer gelijk ff clan gemaakt