1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 25 nov 2004.

1. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staat dat onder profile, maar als je ff zoekt heb je het zo gevonden. Vanavond trouwen met een paar vrienden solo hamburgerhill gespeeld. Eeerst met de radar on daarna off. Dat is echt helemaal suup dus. _O_

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja je hebt altijd een creditcard nodig voor Live, ook al heb je een 2 maanden trial.

3. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem voor sinterklaas gekregen. en ik vind het echt super tof. ik doe vaak gewoon hamburg hill. dat helpt echt dik je teamwork te verbeteren. met je clan. leukste levels vind ik;
    Lost Convoy, Railway, Quarry en als laatste Pilot Down.
    De missie vind ik trouwens ook een stuk beter als in island thunder. vooral de bomen en het gras. en al die geluiden van onweer enzo. maken het spel echt super mooi een spannend.
    trouwens met battle kan je verstoppen in het water. al je dan helamaal naar beneden kijkt! en je bent gebukt zit je onder water
    mijn Woord is KOOP DEZE GAME
    voeg me maar toe als je wilt:
    Last Covenant
    zolang je niet veel met furry ace speelt of nice 2 play vind ik het best!
    zoeken ook clanmembers

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is de singleplayer lang?

5. RiCo!!

RiCo!! Guest

hij is cker lang !! ik heb em al 2weken en ik ben nog steeds bezig(hard)
    dit is egt en aanrader ook al heb je geen l!ve

6. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Neen, je loopt met een keukentrap op je rug......

7. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je wel toe, ik ben FrozenBullet NL ... aangenaam kennis te maken :cool:

8. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    had het gezien,
    ook nog Clan members
    naam Last Covenant Voeg me maar toe!

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb het spel net besteld alleen kan iemand mij vertellen wat een issue number is.. Iets bij de credit card is het.. Ik dacht dat het iets is als dat je bestellingen kunt zien onder dat nummer maar ik weet het niet zeker. Dus kan iemand mij even zeggen wat ze hiermee bedoelen?

10. Witi

Witi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten een nummer welke op de achterkant van de creditcard staat.

11. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    een issue number is alleen nodig bij de volgende kaarten:
    Switch/Solo
    Heb jij waarschijnlijk niets mee te maken :)

Dan vragen ze tegenwoordig ook steeds meer om een security number. Dit zijn de laatste 3 cijfers op de achterkant van je creditcard.
    https://www.abc.nl/cart/validation.html (voorbeeld via onze eigen site).

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb een ''The World Card'' en daarop zit iets van visa dus ik hoef niets in te vullen? Dan ga ik het maar snel weer veranderen :)

13. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Hallo ik zoek nog steeds Clan members. dus wil jij in een clan voeg me dan maar toe! Last Covenant
    wie van hamburg hill houdt mag me ook wel toevoegen!

14. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even geduld jongen...tis bijna kerst, daarna kan ik je wel van dienst zijn na wat uurtjes oefenen *)

15. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game een paar dagen geleden ook besteld bij Play.com... 28 euro maar! Ik kan niet wachten om dit online te spelen :D

16. BK4LiFe

BK4LiFe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen, ik ben nieuw en zo hiero..!

Ik heb dus sindskort Ghost Recon 2 binnen gehaald en heb het gespeeld. Na een tijdje hadden we pas door hoe alles werkte en gingen we wat minder schelden op de granaten die niet normaal werken. 1 ding is zeker: het spel is heeeeeerlijk moeilijk. We hebben coop gedaan, uiteindelijk vliegveld opgegeven maar panzora of zoiets wel uitgespeeld na 10000x.. we kregen als cadeau dus helemaal niks. We speelden het level samen uit, en wat er toen gebeurde: Het level werd opnieuwe geladen na onze statistieken (love my headshots).
    Het is een mooi spel, maar er kloppen veel dingen niet.. we worden heel snel gezien.. al sneaken we ons helemaal gek. soms maak je 5 headshots op iemand, wordt je vervolgens door diegene neergeknald... heel erg para.
    Het is in ieder geval een goed spel, omdat je er echt IN zit. Donderdag ga ik ff checken hoe het met zn 4en is.

In ieder geval is dit spel het kopen waard.

PeaCe!

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaaah hijs zkr vet. kep um net uitgespeeld. hijs niet super moeilijk en heeeeeeeeeel mooie graphics or. en je moet ook van tactiek houden, want je moet je maten commando's geven wat ik zelf een van de vetste dingen vind. zkr binnenhalen die hap.

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat mijn Ghost Recon 2 ook snel binnen is :). Hij is al verzonden. Voor 29 euro kon ik em niet laten staan bij play.com

Nu hopen dat het spel net zo vet is als ik denk. Dan ben ik deze kerstvakantie voorzien :9

Vooral dat armpje in 3rd person als je orders geeft vind ik echt meesterlijk om te zien :D

19. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad geen geld voor zo'n nieuwe topgame, ook ik kon het niet laten om de game toch te kopen }:]

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Bij mij ook verzonden :) Mooi misschien toch nog voor kerstmis het spel spelen.

Deel Deze Pagina