ik heb hem ook sinds maandag, ik heb mijn bestelling bij play.com geannuleerd en kocht hem in de winkel, ik kon niet langer wachten en terecht, zo blijkt nu! ik speel nu al een paar dagen sp en xbl en het is mega vetjes. op wat schoonheidsfoutjes na is het ook nog eens een van de mooiste games op de xbox. sp alleen normal en hard, precies zoals het hoord! je verdiend punten met het uitspelen van missies,die je vervolgens kunt spenderen aan wapens, voertuigen en skins, kortom VET!!! graphx 20/20 geluid 18/20 controls 16/20 gameplay 19/20 replay 19/20 totaal 92
hee gastuuhhh, als ik multi player speel online met een quest of offline met iemand co op multiplayer, en een van ons is dood en respawned dan hoor je naa een tijdje de schoten en de granaten van de tegenstander niet meer. alleen je eigen schoten. \Heeft iemand dit ook al meegemaakt en of is er wat aan te doen??? thanx.
ik wil een gr2 toernooi opzetten maar vraag me af hoe/waar ik kan zien wie er heeft gewonnen (stats), iemand?
Kep um via marktplaats gekocht in seal voor 40 eurootjes incl. verzendkosten, leuke deal d8 ik zo... Hopelijk heb ik m voor de kerst
Hou eigenlijk helemaal niet van Fps'en, maar ik kijk toch wel heel erg uit naar dit spel zeg.... Het ziet er in ieder geval heel erg gaaf uit..
? In je sig staat dat al dat je hem hebt, en volgens mij is ook al gereleased Of zit je te wachten op je bestelling
Wat ik wel jammer vind is het feit dat de vijand haarfijn aanvoelt dat jij de squadleader bent van het team. Zodra je in een vuurgevecht terecht komt, dan lijken ze het met velen op jou gemunt te hebben. Heb dan ook het gevoel alsof er een groot naambord boven mijn hoofd hangt met de tekst:"Dit is de Squad Leader!". Ook al kom ik sluipend en niet schietend de vijand tegemoet, en mijn compagnons beginnen als gekken te schieten op de naderende vijand, dan weet de vijand in één moment waar je verscholen zit!?!? Ondanks het feit dat je nog geen enkel schot hebt gelost! Ook vind ik het vreemd dat mijn compagnons beschikken over cartridge's die oneindig ammo bevat, ik zie ze nooit een cartridge vervangen. Terwijl ik out of ammo ben, schieten mijn maatjes lekker door. Ook sluipen is niet wat het zou moeten zijn, zodra je binnen een bepaalde afstand van de vijand bent, dan weten ze exact waar je zit. En schieten haarfijn naar je locatie. Dat je achter een rotsblok of een bosje zit is voor de vijand kennelijk geen probleem op doorheen te kijken, zo ook met bladeren van bomen. Deze genoemde punten vind ik het realisme te kort doen. Bij het spel Operation Flashpoint was en is dit naar mijn gevoel veel beter uitgewerkt. Daar kon ik zonder opgemerkt te worden wel tot een meter een vijand benaderen!
ja en ik met splinter cell delen ook van ubisoft. tot wel 1 cm of mischien zelfs wel 2mm tot een vijand komen.mensen nieuwe gamertag: Horrible Killer dus mensen die in mijn clan willen toevoegen maar!!
, waar blijft mijn spel, ik wacht al een week Ben trouwens vergeten hoe play.com bezorgt. Is het met de post of met selekt vracht? Dan weet ik waar ik naar uit moet kijken.
Ik heb hem ook bij play.com besteld. Het spel komt gewoon met de post en ik heb hem vandaag gekregen, 8 dagen nadat ze het spel hadden verzonden.
Ik las net in de review op xbw.nl dat je je teamleden ook het commando kan geven om naar een bepaalde plek te gaan (met de A-button). Ik krijg dit echter niet voor elkaar, weet iemand hoe dit moet?