Oh dat. Je bedoelt dat nacht level met die duitsers? Dat is wel een vet level ja. Maar die mannetjes blijven heel lang komen.
Dat was het probleem juist, op een gegeven moment kwamen er geen ventjes meer en veranderde er ook niks meer.
Mischien moet je dan gewoon naar de plek toe waar je moet zijn. Volgens mij kwamen er ook geen nieuwe objectives meer. En moest je gewoon naar dat plekje toe.
@ Rhandezvous Dat had ik eerst altijd ook, maar toen ik er eenmaal langs was kon ik alles makkelijk dus waarschijnlijk ben je geen noob Tip: als je ergens vaak afgaat, gewoon veel saven aangezien dat kan, misschien niet eerlijk, maar ik ga liever door met het spel dan dat ik ergens vast blijf zitten
Ghost Recon is een te goed spel echt een gaaf spel. Ik heb ook nog wel wat info want ik heb het spel zelf: Als je Ghost Recon op Multiplayer speelt (niet over Live) heb je veel meer andere landschappen echt Cool! Hier geef ik je een paar map namen: -Accient Ruins -Bunker map -A Waterfall map -Warzone -SandMine -Ghost Village -Lost Convoy Er zijn er nog een paar maar ik ben daar effe de naam van vergeten Maar deze maps zijn veel en veel leuker dan de 15 originele maps.
Bedoel je nou dat je ze dan gedownt hebt. Want je zegt dat ze veel leuker zijn dan de 15 originele maps.
ik weet niet of het genoemt is (t is ook niet zo belangrijk) maar je moet maar eens firefight doen en dan zitten er een paar extra levels bij (je bent daar ook in je eentje) kies difficoulty hard en dat is best spannend
Ik heb het spel vrijdag gekocht en ik ben er heel tevreden mee want tis een heel verslafend en moeilijke game, Grafisch is hij heel goed en de gameplay ook, L!VE is hij veel beter dan andere games vind ik zoals Socom I en II voor op de ps2. Wie graag Third Person Shooters games speelt moet die spel zeker in huis hebben vind ik want het is echt een topper !! Greetz
was je dan al op de trainyard zelf ??/ want dan moet je gewoon een heel eind lopen over het terrein en dan ga je langs die trein en dan ben je klaar. ff ontopic. Het is idd ewen mega goed spel heb hem in het begin toen ie net uit was gekocht heb hem toen 1 x uitgespeeld, en toen me broer helemaal kapot geknald met MP, vooral het trainingslevel is heel cool met MP, maar SP heb ik toen een paar maanden niet meer gedaan (twe druk met andere games) maar sinds gister speel ik weer SP, gewoon omdat ik zin had in oorlogjes, er zijn wel wat minpunten, als je de NKers door hun kop schied zijn ze niet eens dood
klopt, en er is ook geen bloed :{ maarja... verder had ik gister tot vandaag een consoleparty en er waren ook xboxen met live erop, en toen heb ik daar even met mijn Ghost Recon 2 op gespeelt via live...OMG! dat was egt vet het is dat ik geen creditcard heb...want anders had ik nu al live en was ik nu al aan het spelen heeft er niet iemand van jullie iets voor mij waardoor ik tog live kan krijgen? (ik heb wel n trailkaart -3 zelfs - en die wil ik dus graag gebruiken)
er is nu ook een update geweest. -je ziet wie praat -je gaat in je friend list niet meet automatisch omhoog -je valt niet meer zomaar uit een server weet iemand wat er nog meer verandert is?