OW BETER ! Je kan eindelijk zien WIE er praat En die friendlist was gewoon een grote bug ff downloaden zometeen !
Zo de downloadable content ervoor is er!!! Eindelijk gesilencende primary weapons. Maar verder er nog nix over op xboxworld gelezen, miss moeten ze maar ff t neerzetten
Ik heb dit spel vandaag binnen gekregen. Een ding irriteert mij enorm. Ik heb die eerste missie nu al zeker vier keer moeten spelen omdat het spel iedere keer stopt waarna ik in de After Action Review kom omdat ik een nieuwe high-score heb. Ik wil dat niet weten, ik wil mijn missie afmaken Hoe kan dit gebeuren?
Tja..het is niet anders ik heb er ook last van..ik heb het ook vaak bij de eerste missie gehad, maar na een tijde had ik hem in een x uitgespeeld want ik wist toen nog niet dat je die Heli met een Bazooka moest neerhalen (kan ook anders maar Bazooka is effectiever).
Bij de eerst moet je gewoon je teammaten aan zo'n thurret zetten. En de volgende met een heli. Maar die after achtion revieuw had ik toch niet echt last van. Gewoon op goeie punten saven.
Ondertussen heb ik de eerste twee levels gehaald. In het tweede level is het niet meer gebeurd. Ik heb geen problemen met het spel zelf, ik loop er best makkelijk doorheen zelfs. Misschien toch maar op hard verdergaan meteen. Ik heb 2 keer mijn teamgenoot de opdracht gegeven om de helicopter neer te halen. Dat ging gewoon goed.
Volgens mij heb ik het trouwens wel eens meegemaakt maar dat was alleen in het 1e level. Verder heb ik er geen last van gehad. De andere 14 levels zijn ook heel anders als het 1e level.
ja die teammates knallen die heli's meestal in 1x al neer handig tog, die mannetjes en ik heb dat nooit gehad van dat de eerste missie ineens stopt, en dat is maar goed ook. en Amras, je eehm...irritatie zal wel weggaan, want het is gewoon een erg goed spel en als je de singleplayer dan nog te makkelijk vind kan je altijd nog online
Ik vind het 1ste level wel één van de leukste, ik weet niet waarom, maar als ik GR2 weer een keer ga doen (ik heb 'em al eens uitgespeeld) doe ik altijd dat level
ik heb n keer mijn GR2 op iemands xbox gespeelt die live had, ik kwam geen bugs tegen hoor (althans, er is mij nix opgevallen)
Ze beginnen je ook pas echt op te vallen als je het vaker speelt. Dan ben je die gebieden/plekken gewend en merk je sneller iets op.
ja snappik ook wel, maar ik kan niet egt veel vaker spelen want ik heb zelf geen xbox live.....bah :{
Ja ik heb hetzelfde geval maar ik denk dat ik er toch omga binnekort. Ik heb toch aardig wat vette live! games. O.a. Ghost Recon 2 natuurlijk.
Ja, vooral de Map Bunkers is bij mij geliefd op Live! Echt cool joh. Als je deze Game hebt en je hebt GEEN Live, mis je een hoop, dat garandeer ik je.
Breng me nou niet in de verleiding feodor. Ik wil live! kopen als ik over ga en ik heb deze game en hij lijkt me ook supervet op live!.