Dan schaf je er toch simpelweg een aan. Je kan een van de volgende CC's kiezen: Visacard Mastercard (Hebben wij ) America Express (Maar dat is eerder Amerika )
uuh...ik heb niet zon verstand van die dingen :{ op zich kunnen wij er wel een kopen geloof ik, maar tja...jullie kennen mij ouders ook nie he. en sorry voor dit offtopic: feodor hoe doe jij die avatars zo chill?
Haha, ik heb er denk ik zonder overdrijven wel meer als 50 met mijn naam erin enzo. Maar ik maak het via Adobe Photoshop..Echt Chill progje.
Haha, succes. Maar om te beginnen zou ik met Adobe Photoshop Elements beginnen, is al heel erg uitgebreid en je kan er veel mee maken. BTW ik gebruik hem ook. Maargoed nu maar weer 'ns ONTOPIC.
net weer gespeeld voor eerst na die update goed werk eindelijk zien wie er praat net als bij rainbow six
Oe ja da's minder. Welke map word er eigenlijk veel gespeeld op live? Want ik ga binnenkort maar om live! denk ik en dan kan ik die alvast effe oefenen.
Er waren toch net weer maps om te downen. Dan zijn er in totaal toch best aardig wat maps beschikbaar. Standaard zaten er al 15 in. Net ofdat het nog niet genoeg zijn. Mischien ook wel niet, ik zou het niet weten.
Ja man, Bunkers is echt gruwelijk, zo'n groot level met in het midden 2 van die grote Bunkers. En daaromheen allemaal van die smalle paadjes waar je kan kruipen..Heerlijk !
nou, teammatch en coop kwam ik ook erg veel tegen hoor. maarja...ik zal t wel verkeerd hebben want ik heb t pas ene keer online kunnen doen :{ ik zal strax eensk ijken voor xboxconnect denk ik zo want daar heb je tog geen creditcard zooi enal voor nodig?