Ghost Recon 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 25 nov 2004.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook die kaarten gebruiken die je bij je xbox kreeg en die soms bij spellen zitten. Daar kan je 2 maanden gratis mee op live! Alleen kabeltje nodig dus.

2. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je daar ook een creditcard voor nodig ;)

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja da's waar. Je ouders kunnen alsnog een CC kopen natuurlijk maar ik denk niet dat ze dat alleen gaan doen voor dat stomme xboxje van jou. :+
    Tja, die ouders van tegenwoordig he.

4. mars15

mars15 Guest

sharpshooter in team dat speel ik altijd

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dus alleen met snipers? Heb je dan ook nog handpistolen of niet? Klinkt ook leuk ja. Dan zijn Bunkers ook heel handig ja.

6. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is gewoon een soort teamdeathmatch, en je kan kiezen uit alle wapens

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.teamxlink.co.uk daar kan je Xlink/Kai Downen en op www.xboxconnect.com (dacht ik) kan je XBC Downen en je hebt idd geen CC nodig alleen een Kabeltje namelijk de: RJ-45 Male Networking Cable of gewoon simpel een Netwerk Lan-Kabel. :)

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    wieeh :D ik zal t meteen eens gaan probere :) thx
    edit: maar wat is xlink kai eigenlijk?
    edit 2: ok, ik heb Xlink Kai Evolution 7 (wat een lange naam O-)) ged/lt.
    op het dus te laten werken heb ik een lan cable nodig?

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk met de offline-mp met een squad spelen? (bijv ik tegen m'n vriend, en dat we allebei een squad hebben) want ik heb alles geprobeerd, maar we gaan telkens one-on-one en aangezien je dood bent na 1 tot 3 kogels (wel realistisch hoor:9) gaat het een beetje té snel en kan 'k niet genieten van een lekkere mp-game:'-(

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    nee ik geloof het niet, als je met 1 vriend wilt spelen zijn er alleen de coop mogenlijkheden of 1 vs 1...

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel jammer, voor een eventueel GR3 of GR2: blabla moeten ze wel een 'squad-based offline mp' maken, net zoals in GR en GR: IT, want daar beleven de X-Boxers zonder Live toch wel wat meer plezier aan, dan 1 vs 1 imo :{

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    kan dat wel in GR IT? dat je 1 vs 1 met een squad? :D lijkt me best cool eigenlijk :)

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon ff naar de Lokale Dixons gaan (Of Computershop or Whatever) En dan moet je naar de Ethernet Kabel met 8 polen vragen. :) That's how you do it. *) Als je nog meer moet weten..vraag maar raak ! 8)

EDIT:/

Ik zou persoonlijk naar de RJ-45 Male Ethernet-Kabel vragen die heb ik zelf ook en werkt prima. :)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het kan, want GR: IT is precies hetzelfde als GR behalve de missies, bij GR: IT had je maar 8 missies (in 3 dagen uitgespeeld zo kort :mad: )

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    nou...ik had ghost recon 2 in 2 dagen uitgespeeld hoor...dusja :p

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat is snel. Ik heb er toch een weekje overgedaan. Hij is niet echt supermoeilijk nee. Maar mischien heb je wel 24/dag gespeeld?

17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 5 dagen over gedaan, gewoon 2 uur per dag spelen en voila klaar is kees. Daarna heb ik eigenlijk einleen nog maar MP gedaan met me broer. Voor de rest SP vond ik niet meer zo leuk om te doen alleen AIRPORT doe ik nog regelmatig.

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Airport? Het eerste level bedoel je, neem ik aan? Dat vond ik zelf ook 1 van de beste missies.

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ja die bedoel ik ;)

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel gaar, dat het eerste level gelijk zo vollebak is terwijl je dan eerst nog alles moet leren. En de ander 14 missies zijn gewoon heeel anders. Dat is gewoon sneaken. In die eerste missie is het gewoon constant schieten. Wel leuk hoor. Maar gelukkig is het maar 1 missie.

Deel Deze Pagina