Inderdaad. Lees eerst even dit door: http://forum.xboxworld.nl/faq.php? Over die dingen mogen we hier niet praten. En dat heeft trouwens niks met GR2 te maken.
lol nee ik speelde niet 24 uur per dag hoor ik haalde hem ook pas op de middag... maar ik speel dat soort spellen wel vaker en vloog er dus vrij snel doorheen
KAPSONES!!! _0/ nee hoor, ik had 'em ook snel uitgespeeld, niet in 2 dagen (alleen GR: IT ) maar in een weekje ofzo. Hij's idd tekort, terwijl er toch 15 missies in zitten Voor deel 3 (of GR2: blablabla ) moeten ze óf langere missies maken, óf meer missies (50 ofzo _0/ )
Volgens dit nieuws bericht komt er in de periode 1 april '05 tot 1 juli '05 een Mission pack uit, dus dan kunnen we weer aan bak met nieuwe missies ;-) Tot die tijd vermaak ik me in ieder geval uitstekend met de MP.
En dat zijn gewoon missies net als de campaign Zoja, jammer, want ik wil nieuwe MP maps ! Want die Trainyard die ze in 2'en hebben gedaan vind ik wel erg goedkoop (was het ook ) Maar ze moeten gewoon een hele nieuwe map maken ....
Geheel nieuwe maps komen wel in de komende content download, volgens mij is alleen nog niet bekend wanneer die zal zijn...
je moet ff op www.gametrailers.com kijken en dan ff kijken naar het filmpje van de GR2 content pack 1. Aan het einde krijg je dan een deel te zien van de nieuwe content
Het voordeel is weer dat er 15 missies in zitten en het nadeel is weer dat ze redelijk kort zijn. Het valt ook wel mee maar je gaat er snel doorheen. Ook omdat je zelf kan bepalen wanneer je saved. En die CD klinkt ook goed. Alleen heb ik geen live! Maar hoe moet het verhaal dan verder gaan? Dat word dan moeilijk.
ja...gr2 via live is zoo veeet (gedaan op iemand anders xbox) maar je mag 1 keer raden wie er dan weer geen live heeft :{
ja niet opgelet sinds vorige week dit spel weer gespeeld vandaar en paar in server zeiden vandaag dat er nieuwe wapens waren dus ik kijke vandaar let rainbow six 4 maar komen lang leve ubisoft