Ah zo. Maar ik wed dat Rainbow Six Lockcown nooit zo vet word als GR2. Ik heb een demo van Black arrow maar ik vind het niet zo vet.
ik heb black arrow zelf, en mijn mening: het komt niet egt in de buurt van Ghost Recon 2 wantja, ghost recon 2 is gewoon veel vetter hee
er zijn veel goede spellen op live,persoonlijk vind ik halo 2 1 van de minste en gr2 1 van de beste.maar dat komt omdat alle tactiek bij halo 2 zoek is,en het daar om draait in gr2.
ja dat vind ik ook, ik word soms gewoon zo schijtziek van halo 2 (doen we vaan bij lanpartys) en bij die keer toen ik t via live deed was gewoon egt cool. 'mijn' team en de tegenstanders hadden gewoon relaxte teamwork enzo. dat was gewoon een teamspirit en dat mis ik bij halo 2, dat is gewoon rushen enal but...just my opinion
Ja, Halo 2 is gewoon leuk als je je fustraties kwijt wilt. Ik heb ook liever GR2 hoor. Beetje tactiek en teamwork etc. Dat mis ik in Halo 2 heel erg. Soms een beetje bij CTF maar dat was het dan.
halo 2 je frustraties weg? nee je raakt juist gefrustreed omdat niemand in je team je helpt als je de bom hebt je spawnt,en rusht weer naar de bom en dan word je daar weer geknalt omdat iedereen voor zich loopt van je team.
Gefrustreerd door Halo 2? Natuurlijk niet, zolang jij zorgt dat je met bekenden in een team zit kun je ook hier tactisch te werk gaan. Het is alleen wat meer op actie gericht, je gaat minder snel dood, je hebt minder realistische wapens en er zijn minder mogelijkheden om stealty te spelen. Degene die op het teamwork van Halo 2 zit te zeiken heeft nog nooit met goede halo 2 spelers samengewerkt. (en daar hoort dus ook tactiek vantevoren afspreken e.d.)
Nee, niet gefrustreerd DOOR halo maar je kan je frustratie weg. Door lekker iedereen met grof geweldig af te maken. Het kan ook best dat je wel in teamwork kan werken bij Halo 2 maar je beschikt niet over de wapens gadgets moves etc. om echt goed te kunnen sneaken en bewegen. Bij Halo 2 word je b.v. veel sneller gezien.
Lees eens wat er in de post onder en boven die van jou stond. Een heleboel negatieve reacties op Halo 2. LEES wat ik zeg, precies wat jij ook zegt. Je kunt inderdaad niet veel gebruik maken van stealth, maar dat staat letterlijk in mijn post. *kuchpostnswatmeernuttigepostsipvdatlossegezwamkuch
stil hier, spelen jullie dit spel nog een beetje? Ik, na BiA uitgespeeld te hebben, heb ik maar besloten dit spel maar eens te gaan uitspelen. Het is en blijft een heerlijk spel kan niet wachten tot ik genoeg geld heb voor Live
Neej met opkomst van een aantal nieuwe spellen (brothers in arms, mercenaries en binnenkort natuurlijk FM) speel ik gr2 niet zo vaak meer, heb 'm volgens mij niet eens uitgespeeld. Komt niet omdat het geen goede game is ofzo, maar heb er gewoon geen tijd voor.
Dit kreeg ik als message gestuurd... Waarom weet ik ook niet maarja ik zal hem dan maar even helpen... Iemand die dit weet ?
Ik heb SplinterCell 3 geruild voor Ghost Recon 2 omdat deze game veel en veel meer spanning heeft en dat mist ik in SplinterCell 3 .
ja dat is wel heel handig, maar al vergeet je een keer te save, dan saved ie ook niet automatisch dat is ook best rot :{