Tja, chekpoints hebben ook zo hun voordelen he. Maar dit vind ik toch lekkerder. Het maakt het spel trouwens wel een stuk makkelijker. Hierdoor is de nieuwe Splintercell ook een stuk makkelijker geworden vind ik.
Dat is zo en als je van beperkt saven houd kan dat ook je doseert het zelf Maar automatisch saven c'mon luilakken! j/k tis altyd wel handig moet ik zeggen als je het vergeet dat wel!
OMG, de moeilijkheid van een spel mag niet liggen in het wel/niet kunnen saven. RB6 werd moeilijker door de beperkte savepoints.
bij rainbow six wacht je met saven, want anders zijn je savegames op. je haalt dus de missie pas na een paar keer spelen want je weet nooit waar de crusiale momenten zijn. bij ghost recon 2 kan je na elk ventje wat je neerknalt saven...en als je dan doodgaat, dan load je en dan ben je weer een paar seconde trug van voordat je dood ging (niet mijn taktiek, maar dit is een mogenlijkheid van dit savesysteem) en hierdoor word t makkelijker...
Dat maakt het wel heel makkelijk jah, maar dat ga ik echt niet doen, ik save maar 2 hoogtstens 3 keer per missie (toen ik het nog speelde dan).
klopt dat doe ik ook maar dat was gewoon een voorbeeld. als je een flauw iemand bent, en je saved heel de tijd dan is het dus heeel makkelijk...
Mensen, we hebben weer niets te klagen. Het spel was zijn prijs al dubbel en dwars waard, maar beschik je over Live dan is er opnieuw een goede reden om dit spel aan te schaffen. Zijn er al, die de nieuwe missies hebben gespeeld, zo ja Goed?
Heb de game nu ook een paar maanden geleden gekocht. Ik heb de game alleen niet zoveel gespeeld, ik heb wel de single player bijna uit en de game eventjes op live gespeeld. Niet omdat de game slecht is, maar omdat ik op het moment nog veel andere games heb om te spelen en GR2 me dan het minst kan boeien, vind ik wel jammer eigenlijk. Ik save altijd heel veel als je zo'n open save functie hebt, kan ik niets aandoen, gaat eigenlijk vanzelf. Maar ik heb daarom dus ook liever checkpoints in dat soort games, hoef ik mezelf niet over het save gedeelte druk te maken.
Ubisoft heeft vandaag de aanvulling van Ghost Recon 2, die voorheen als Ghost Recon 2: Multimission door het leven ging, officieel aangekondigd. De aanvulling zal de naam Ghost Recon 2: Summit Strike dragen en zal enkel voor de Xbox versie van het spel ontwikkeld worden. Dit omdat de GameCube en PS2 versie van Ghost Recon 2 een geheel ander spel zijn dat alleen in dezelfde doos verpakt zit en de geplande PC versie uiteindelijk nooit is verschenen. Summit Strike biedt een grotere tactische uitdaging voor de speler, mede doordat de missies vrijer van opzet zijn. Er zijn elf singleplayermissies waarin gevochten wordt in Kazachstan. De nadruk van de aanvulling ligt echter op het multiplayergedeelte, dat 24 nieuwe missies in zowel stedelijke als buitengelegen locaties te bieden heeft. Aan de locaties zijn eveneens nieuw weerseffecten, waaronder sneeuw, toegevoegd. Het aantal spelmodi is ook naar recordhoogte gestuwd en is net zo hoog als het aantal nieuwe maps: 24. Tot de nieuwe gamemodes behoren onder andere Heli Hunt, waarin je vijandelijke helikopters af moet schieten en Armor Strike, waarin je bepantserde voertuigen van je tegenstander moet vernietigen. Tot slot zijn er 15 nieuwe wapens, die je zeker zullen bij staan in het volbrengen van je missies. Summit Strike verschijnt in augustus.
Oh damn deze moet ik gewoon hebben. Ik heb vandaag Ghost Recon 2 binnen gekregen; subliem gewoon! Deze uitbreidnig is voor mij echt een must-have.
leuk spel vooral voor 25 euro had island thunder geleend en dat was vet deze is ook vet. maar wta ik wel mis is het aantal mannetjes dat je hebt per keer . dit keer 1 team van 4 man? (incl jezelf) en vorige deel 2 teams van 3 man waarbij je iedereen kan zijn die je wilt. ik vind het geven van commando's dit keer ook moeilijker vroeger kon je gewoon aangeven van waar ze heen moeten en daar wachten bv nu is het meer van ze lopen en zoeken soms dekking maar het gaat niet helemaal zoals ik het wil vaak maarja zeker top spel
Wat wel het jammere is, is dat de mannetjes (die je dood schiet) zo sloom neervallen, voor de rest vind ik het echt goed.
Dat was zo frustrerend in GR2, vaak wist ik (op Live) niet zeker of ik iemand wel raakte of dat hij wel dood ging. Als ze wederom er geen bloed in doen is dat echt een groot minpunt voor mij. Ik neem aan dat ze het eruit laten om een lagere PEGI-rating te krijgen en meer te kunnen verkopen.. Zonde.
Is de besturing soepel? Ghost Recon Island Thunder was ook leuk maar de besturing was zo houterig het was een heel karwei om goed te kunnen mikken! Is dit probleem opgelost? Kan je nu net als Halo 2 of Brothers in Arms lekker fijn mikken en niet zo houterig? Zo ja... dan haal ik de game als hij wat minder duur word!