hallo mijn vader gaat ghost recon 2 kopen ik wil het spel cker hebben maar ik weet niet of ie wel leuker is dan halo 2 die ik overigens wel heb. EERSTE POST
Inmiddels heb ik mijn halo2 in de verkoop/ruil staan. Ik denk dat ik meer GR2 ga spelen dan Halo2. Met name het online Co-Op gedeelte is erg leuk
ik hou niet zo van tactical shooters maar dit ziet er toch intressant uit, ik wil 1 dingetje weten voordat ik em koop; is het moeilijk? (te moeilijk). omdat ik met gr:it wel eens vaak doodging
ik heb nog steeds een vraagje.. als je co-op doet offline of iets tege elkaar met zen 2e heb je dan allebei een sqaud(team)?? van 3 NPC'S?? :{
Maar ik denk niet dat je Brother in Arms echt kunt vergelijken met Ghost Recon 2 De eerste lijkt mij ook zeker mooi (nog niet gespeeld) maar is het concept niet heel anders als Ghost Recon 2 ?
Concept is eigenlijk hetzelfde (met je team-maten een paar doelen uitschakelen), maar kwa wapens en tijdstip van actie en dat soort zaken is het een compleet ander spel.
dit spel is zoveel beter dan halo 2.. -gaat minder snel vervelen omdat je tactiek gebruikt en je zelf je game kan kiezen en er zij veel meer game modes (gewoon meer mijn spel) en nee je hebt in dit deel maar 1 team dus als je met z'n 2e speelt speel je in het zelfde groepje.
maar mij nvraag dus, is het te moeilijk, ga je niet te snel dood? ik bedoel, spanning is leuk maar als je echt constant het loodje legt is er geen fuck aan.
ja 1 kogel kan dodelijk zijn maar dat vind ik juist leuk ik vind het niet leuk dat iedereen ongeveer even goed is zoals in halo dat je gewoon je magazijn leeg knalt en hopen dat jij er als winner uit komt.
als je sp speelt kan je saven wanneer je wilt dus dat voorkomt frustratie en online kan je of modes spelen met re-spawn of modes waar als je dood bent je af bent.
als je tege elkaar speelt *dus elkaar af proberen te knalle* of je dan allebei een eige team hebt Thanx btw
nee je loopt in je 1ntje (online ook dus je heb geen computer gestuurd team bij je) en je kan gewoon elk game type spelen enige nadeel is dat je bij elkaar op het scherm kan kijken en kan zien waar hij zit.maar de split-screen co-op is wel heer erg leuk (squad en solo zijn ook leuk maar das tog niet het zelfde als je met z'n 2e op een map loopt die voor 16 man bedoelt is....
ik heb nog 1 laatste vraagje dan ga ik naar gcshop surfen ; is het aansturen van die gasten in de singelplayer moeilijk, want daar heb ik nog wel eens last van gehad in tactische shooters.
thanx , dus in multiplayer (online) loop je alleen en singeplayer en co-op heb je een team bij je (1 team) en tege elkaar speel je ook in je eentje? Ja dat wou ik ff weten is het andere besturing als halo 2 iets makkelijker? niet met tikjes enzo?