Is het ook mogelijk om MEER wapens te kunnen selecteren bij bijv. lone wolf mode....in multiplayer kan je echt 10 rifles kiezen bijvoorbeeld, maar als je lone wolf single player doet maar 1......
ow das wel zeker vet on te hooren, dat vond ik bij rainbow six ook een plus punt(ookal waren de commands maar matig). nu nog alleenmaar de money en dan koop ik hem zeker ook
Volgens mij kan je met 16 man tegelijk spelen in CO-OP gisteren nog gespeeld met een man of 10 wat een chaos
kun je ook commandos via singelplayer geven? zoals bij rbs? live dat kan (bijna) altijd, dat bedoelde ik ook niet
Via live geef je alleen commando's aan je mede spelers want via live heb je geen team bij je. Single player kun je commando's geven via de toetsen op je xbox controller of via je headset.
Het spelen alleen is al een mooi moment. Echt gaaf, hoe je maten lopen, hoe je rent, het lijkt wel alsof je zelf in een oorlogsfilm speelt. Maar valt het jullie ook op dat er geen bloed in het spel zit ?
Dit was bij deel 1 ook al niet het geval. Ik stoor me er niet aan ofzo, maar het had inderdaad hier en daar best een bloed spattertje mogen krijgen.
ik zag dit spel in de winkel liggen toen ik ff langs kwam, maar k had nog bijna niks over dit spel gehoord. Dus kocht ik hem niet, maar iedereen is super positief over deze game! Dus ga ik er nog even over nadenken...