1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 25 nov 2004.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb het al sinds de 23e en het verveelt nog steeds niet echt lauw.maakt mij niet zoveel uit van dat bloed enige nadeel is dat de tegestanders een beetje nep dood vallen.

2. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook zo goed aan dit spel is, als je door dat dorpje loopt met die plassen regenwater op de grond.
    En dan die weerspiegeling van de herfstakken erin, zooo mooi, en dan hoor je weer een gevechtsvliegtuig overkomen.
    Met mijn dolby surround setje aan is deze game toch erg moeilijk uit te zetten,volgens mij is mijn bovenbuurvrouw er niet echt gelukkig mee.

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    _0/ En als jij nog even zo doorgaat jij ook niet meer :p
    Je tegenstanders vallen wel realistisch dood meestal, maar doordat je geen bloed ziet, zijn het meer poppen. Maarja, dat is het enigste minpuntje van de game. Online is ie ook meesterlijk. Iemand die zin heeft omGR2 te spelen voeg me ff toe: SuxxeR Dan zie ik jullie wel online ! _0/

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind hem ook gruwelijk. Speel hem heel veel online. Geweldig, in het donker door de bossen lopen met je nightvision aan in de regen..... Vet spannend. Dat gegil van je medespelers of tegenstanders... Als er een granaat wordt gegooi hoor je een heleboel geschreeuw en dan niets meer.... Echt vet... Die missie waar je de tegenstanders moet tegen houden door de linies te breken is verschrikkelijk stoer gewoon. Die ontploffingen, die hectiek.... Je zoekt je vrienden, maar ze zijn dood..... Jij ook over twee seconden en je weet het....

5. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Kortom de meeste vinden em geweldig :D

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest eerst ff nadenken of ik em wel wou, en toen was gcshop.nl beetje langzaam, vandaar...
    maar als ik em heb zul je me vaak op life zien :D

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Is hij bij jou al verzonden bij gcshop? Heb hem nu al een week betaald, en nog steeds niet verzonden :mad:

8. DonOne

DonOne |)()|\| ()|\|3

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die nog twijfelen deze game te kopen:
    Het is van de eerste tot de laatste seconde 1 grote, realistische, overweldigende, supermooie game!!! Zelfs als je geen fan bent van het genre MOET je deze sh*t hebben!!! Zit al dagen aan m'n tv gekluistert, BRILLIANT!!!

9. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg stoer spel idd, me buren zullen ook wel binnenkort een paar handgranaten naar binnen gooien :D

Geluid op tig over de boxen... Kikkegek!! 8)

Moelijkheidsgraad is (ben nu bezig op normal) ook aardig hoog dus ik vraag me nu bij het derde veld al af hoe het op hard moet zijn :eek:

Zeker een aanradert

Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  10. sgt_rock

sgt_rock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand anders dit ook al is opgevallen.

In singleplayer kan ik bijvoorbeeld wel firefight opstarten in de Training Map of de Ruines map. Echter bij het Live gedeelte (de multi) staan ze er niet bij. Moet je deze eerste "unlocken" ?

R.

11. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Deze zijn gewoonweg niet beschikbaar in die mode. Je kunt ze ook niet unlocken.

Handgranaten stelt niets voor, speel maar eens de defend mode (en dan de map "hospital camp") zet je geluid goed aan(met name je subwoofer). (kheb zelf een dolby digital set)
    Dat is pas sound. De beschietingen, ontploffingen zijn echt megavet en reeel. Tis net of je midden in de actie zit.
    Nog nooit heb ik zo'n goede actie/spel geluiden gehoord. Echt waanzinnig

Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben groot fan van Ghost Recon 1 ( vilnius --> firefight ---> elite ----> alleen maar machine geweer personen in m'n team) en ik moet zeggen dat ik vooral "echte oorlogsaktie" in wargames echt dig. (Operation Flashpoint, Ghost Recon etc.) Dus ik denk dat ik deze game best wel ga kopen.

Aangezien de reacties bijna de reacties op Halo 2 overtreffen. _O_

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond Ghost recon 1 vet bagger, Kon eignelijk niet met de controls overweg, en kon ook eigenlijk nooit zien waar de 'bad-guys' zaten.

Hoe is Ghost Recon 2 nu? andere controls? en hoe speel je , toch niet met first person of wel?

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    3rd Person. Kan ook 1st. De spanning is gewoon gaaf. Je loopt in een onwijs groot bos, en er word op je geschoten. Dan moet je al een gek dekking zoeken. Training Ground (toch?) is denk ik nog wel de gaafste, die ik tot nu toe gespeeld heb. Je zit achter een murrtje, geeft coordinaten door aan je vrienden, en insluiten die handel. Je krijgt ook een bepaalde spanning, als je weet dat er een vriend loopt (map), en je hoort allemaal schoten, en je vriend is dood. Dan weet je niet hoeveel er zitten, maar je weet wel ongeveer waar ze kunnen zitten. Je moet uiterst goed opletten, want 1 keer de verkeerde kant op rennen kan dodelijk zijn. De granaten zijn geen pisdingen, maar hebben echt op een grote afstand nog impact. Kortom: Geweldig spel !

15. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer commands die je via je headset kan geven in single player.
    Ik zei iets en toen pakte het spel op als 'fire at will'. Maar wat ik nou ook al weer zei? :confused: Deze command staat niet in het boekie.

16. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet w8te op sinterklaas :'-(

17. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het offline een beetje waard, dus als je geen live hebt? Of ken ik em dan maar beter in de winkel laten liggen?

18. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, maar ik weet niet zeker of ik hem wel krijg. :'-( Maar als ik hem niet krijg dan koop hem denk ik als nog. :)

19. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21

Zet vanavond je schoentje misschien krijg je hem wel in je schoen.
    Vergeet de wortel voor het paard van sinterklaas niet. _0/

20. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    damnit, ik hda dus meer dan een week geleden kingdom under fire besteld, maar die werdt verplaatst naar 12 dec. dus ik mocht van game ruilen, dus ik bestel ghost recon, vrijdag mailtje gestuurd, vandaag nog steeds geen antwoordt :mad: en hun telefoon doet t ook niet

Deel Deze Pagina