1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 25 nov 2004.

1. Herman te H.

Herman te H. masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop jullie nog een keer online tegen te komen of we moeten een keer wat afspreken in een server dan lijkt me lachuh :D

2. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het live gedeelte vergelijken met het online socom op de ps2?

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vroeger altijd geleerd dat je nooit een domme vraag kunt stellen, alleen een dom antwoord geven.
    De enige vergelijking is dat je voor allebij de games je tv aan moet zetten, daarna gaat iedere vergelijking mank.
    Je gaat toch ook geen 2CV met een ferrari vergelijken. :)

4. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een ideetje over die wapens en points etc.... _0/ _0/

5. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Single Player, missie 3 - vraagje

Hey!

(Ben nieuw hier, dus aangenaam ;) )

GR2 is op 't moment mijn favoriete spel, Halo 2 is me zowaar begonnen te vervelen, dus effe met GR2 bezig... Super spannend...

Maar ik zit met het probleem in missie 3: op een gegeven moment krijg je 2 keer een new objective: er komen vijanden op je af, schakel ze uit.

De tweede keer dat ik dat krijg zijn het er echt veel... hoe sneaky ik er ook op afloop, ik red het niet.

Nou komt het waarschijnlijk omdat ik slechts één teamlid over heb ;) Dus met z'n tweeën is het wat veel denk ik...

Klopt dat denken jullie, of is het een kwestie van volhouden en nog voorzichtiger benaderen?

6. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de tijd dat ik Black Arrow speelde, was het meer ergens in een hoekje gaan zitten en wachten tot dat je iemand ziet :confused:

Geef mij maar snelle gameplay als Halo, Unreal Championship en RtCW

7. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    @TotalSOLO: Dank je voor je antwoord, maar ik weet niet zo goed wat je bedoelt? Het zijn beide tactische 3 rd person shooters waarbij de online modes ook grotendeels op elkaar lijken, team deathmatch enzo. Het is dan toch niet zo raar dat ik GR 2 vergelijk met Socom 2? Daarom vraag ik of het een beetje hetzelfde gameplayprincipe heeft, en dan vooral gericht op de onlinefunctie. Misschien is dit dan een betere vraag:)

8. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat ligt toch dan echt en jezelf
    jij bepaalt tenslotte het tempo

Als je op live of connect in een hoekje gaat zit word je als een weerloos varkentje geslacht :+

9. Herman te H.

Herman te H. masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    juist dood aan de campers }:]

spam *) _O_ O-)

10. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand het al uitgespeeld of bijna ?? en hoelang ben je bezig geweest wil ik ff weten.. ;)

11. Herman te H.

Herman te H. masterchief

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ben je er een heel stuk langer mee bezig dan met halo 2 en dan vind ik het best :D

12. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit dus vast in level 3 (zie hierboven) ;)

13. Erikprogamer

Leuk Bevonden:
    0
    hoelang ben je al bezig met singeplayer

14. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt zeker weten of je met dit spel ff zoet kunt houden ?

Nou daar kun je wel vanuit gaan dat je een beetje lang bezig bent :)

ik denk dat je wel een uur minimaal per missie nodig hebt, 15 missies
    als je een beetje goed wilt uitspelen dan ben je wel 20 uur voor 1 keer bezig :)

15. Erikprogamer

Leuk Bevonden:
    0
    op normal? ik ga hard spele O-)

16. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een veel betere vraag ;) , k'heb hem alleen bij een maat van mij ff bekeken, dus of hij tactisch hetzelfde is zou ik niet durven zeggen.
    Maar in de korte tijd dat ik het gezien heb kwam de volgende vergelijking bij mij op.
    Stel je mag vannavond uit met een meisje, je kunt kiezen uit een 'wel een aardig meisje' of uit een giganties lekker wijf met hele lange benen.
    Ik zou het wel weten.
    Echt objectief kan ik Ghost Recon 2 niet meer beoordelen, want ik ben zelden zo onder de indruk van een game geweest.

17. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat geeft dan wel de kwaliteit van de game aan. Mooie vergelijking haha!!!:D

18. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, mij werd laatst pas verteld dat ik tijdens een SP Missie kon saven... ik werd al behoorlijk pissig dat áls ik doodging dat ik dan de hele missie overnieuw moest doen 8). Achja, hebbik toch al het halve spel uitgespeeld zonder te saven ;).

19. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ohnee ik wou dat ik deze treadt nooit was begonnen met lezen |:- |:- dom dom dom nu wil ik hem ook.

zijn er nog mensen tegen minpuntjes gelopen en met hoeveel spelers kun je multiplayer spelen en kan je ook system linken? en hoe zijn de wapens?
    kortom ik wil info :p _O_ _0/
    alvast bedankt allemaal dat jullie met je reacties mij deze game hebben aangesmeerd 8) 8) :'-( ;)

20. Ik hoorde net van een maat van me dat de friendlist niet helemaal okee werkt, desondanks ga ik hem zaterdag toch even halen vor mij en een collega om even lekker te knallen op Live. Iedereen die ik er tot nu toe over heb gesproken is er zeer tevreden over :9

Deel Deze Pagina