Het cheatmenu vind je door als je in een missie zit op start te drukken en dan naar waar je ook je soort person vieuw in kan stellen, daar staat het bij.
Als je wapens hebt gekocht, hoe kan je die dan gebruiken in campaign mode. Het lukt mij op de een of andere manier niet. Alvast bedankt Groeten Ant 27
Als je wapens hebt gekocht, hoe kan je die dan gebruiken in campaign mode. Het lukt mij op de een of andere manier niet. Alvast bedankt Groeten Ant 27 als je wapens hebt geunlocked dan kun je bij elke misie uit wapens kiezen van een genre bijv. GUNNER MARKSMAN (mijn favoriet) enz.... en al heb je bijv. een AK-47 geunlocked en je wil die gebruiken dan ga je naar CARBINE en dan vink je de AK-47 aan
Je kan met het witte knopje de luchtsteun aanvragen. Heel simpel, mik op het punt waar die moet komen en een paar seconden later is er een groot zwart, rokend gat. Blijf wel op goede afstand
Je kan toch alleen maar plaatjes unlocken, meer niet ,zo dwaas __________________ nee hoor aleen de vehickels kan je niet besturen de wapens kun je wel gebruiken
Mischien pas op hard, maar volgens mij heb ik hem al or. Maar op hard heb ik hem nog niet uitgespeeld.
je kan de m29(met camera tog) aleen in lone wolf gebruiken omdat je als je de m29 in ee missie gebruikt geen bevelen kan uitvoeren
Je unlockt alleen maar plaatjes, je hebt er verder niets aan, en je krijgt ze ook niet opeens in quick mission of waar dan ook... Ook als je alle plaatjes hebt krijg je niets, dus je heb er totally nix aan
Ze zijn niet echt zo super groot maar wel de moeite waard om gespeeld te worden. Veel vershillende soorten.