1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2 - Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 23 apr 2007.

1. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Bij die 60 minuten defend achievement, op welke instellingen moet je spelen?
    Kun je Custom instellen of moet je standaard "defend" instellingen gebruiken?

2. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, moet je die achievement trouwens in een Co-op match doen of niet?
    Anders wil ik wel mee doen :)

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Co-Op match.

Dan doen we m vanmiddag ofzo wel ff? Gister ook paar keer geprobeerd, headquarters.
    Dan moeten er gwoon 2 op t dak staan, en 1 of 2 liggen tussen de vrachtwagens.
    Alleen moet je het wel zó regelen dat je vervangen wordt als je kogels op zijn..

4. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Op The Cut moet je hem doen, gewoon gaan liggen achter het punt ;) ééntje naar rechts kijken iedereen anders naar links, daar kome ze allemaal.

5. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel sinds Vrijdag,en ik moet zeggen,ben zeker onder de indruk van de SP,waanzinnig mooi en volop actie.Jammer dat het zo afgelopen is.

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nu eindelijk hoe ie moet.
    Zie nu dat josuwa m ook al uitlegde.

Op The Cut, iedereen A als class.. Dan de M36 SAW pakken. Op singleshot zetten.
    Iedereen blijft precies op de spawn, alleen zoekt dekking. Zet de drone daar links. Eén persoon gaat daar liggen, die blijft schieten tot zn kogels op zijn (Als het goed is kan je met 700 kogels zo'n 20 min overleven), wanneer hij reload of dood gaat neemt iemand anders hem over.

Alleen nu nog even mensen regelen die dat met me willen doen..

7. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen wil ik het wel ff proberen?

8. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Ja morgen doe ik ook mee!
    Had net btw nog achievement van 150 kills online

9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Vond de singleplayer veel te kort:mad:

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoef nog maar één achievement, die Ultimate Defender dinges. Hopelijk kan vanavond WiseWish ons ff inviten ofzo.
    Kmoet wel van 6 tot 8uur werken, ben denk ik rond 9 uur wel op live.

11. Ajacied410

Ajacied410 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil jullie ook wel helpen..heb hem al een paar keer geprobeerd met mensen hiero die hem al hadden..maar dat liep elke keer uit op niets voor mij.
    Moet alleen die achievement nog en dan heb ik ook alles.

ps. zorg wel voor een goede host..want na 55 min de server eruit laten schieten is K*T
    En als er mensen zijn die meer joysticken hebben..gewoon inloggen met de 2de joystick voor extra wapens.
    Zorg dat je gewoon alle plaatsen opvult in het spel.

Ik hoor/zie het wel of jullie me uitnodigen.

gamertag: ajacied410

12. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond kan ik niet, maar rest vd week wel.
    Ik heb btw 2 controllers dus kan voor mezelf 2 wapens hebben

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het met 4 man al uitspelen. Alleen beetje goed regelen.
    Kheb hem al gehaald op de dag dat ik dat zei.
    Toen waren er uiteindelijk iets van 12 mensen toen we starten, direct na de start gingen er 4 weg dus dat was alweer handig wat wapens. Het laatste half uur speelden we met zn 4en door ofzo..

Kan jullie het wel uitleggen, of ermee helpen iig.
    Zorg dat iedereen Class A is.
    M-36 SAW wapen, zet m op single shot.
    Map: The Cut.

1 persoon gaat direct links die verhoging op, staand achter de rots. Wanneer hij reload moet ie bukken.
    1 ander covered hem van beneden aan de rots.

Alle enemies komen vanaf de linkerkant gezien. Aan de linkerkant komen ze ook weer van 2 richtingen. De persoon die hoog staat pakt degene links, de ander degene rechts.

Een iemand loopt naar rechts, gaat achter de rots naast de boom zitten en schiet dar tussendoor. Eens in de zoveel tijd komen daar 3 enemies.

De rest blijft bij spawn, zoekt dekking. En covered de linkerkant ook nog, voor wanneer er toch enemies doorschieten.

Drone doe je links, net voorbij de bocht.

Als degene op de rots (hoog) zn wapen leeg heeft, gooit ie 2x smoke en rent dan snel naar beneden, wapen wisselen. Tussendoor moet iemand anders snel omhoog rennen en zijn positie overnemen.

Per man kan je ongeveer 20-25min met dat wapen doorgaan, hangt er vanaf of jein je eentje alle enemies moet pakken of met meerdere.

Mocht je dood gaan, blijf in de server je zult de achievement alsnog krijgen!

Nja succes, en stuur me maar message als je me nodig hebt ;)
    theRedDevilNL

14. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we ff keer organiseren?
    Ik ken nog wel iemand die mee wilt doen denk ik, en miss nog iemand die de game binnenkort krijgt.

15. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Ik heb gisteren een aantal potjes co-op online gedaan Graw2, en na ieder potje kreeg je in de after action review te zien wat je score was... Waarvoor is die score? Heb je een soort van ranks/unlocks ofzo net zoals bij R6?

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel Ranks.. Maar dat is op ranked matches.
    Hieraan kun je een beetje zien hoe goed iemand is.
    Voor de rest is dit gwoon dat je kunt zien hoeveel kills je had etc

*geloof ik*

17. Ajacied410

Ajacied410 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze score is vooral makkelijk bij CLAN matches..dan kan je in de gaten houden wie er beter is en wie niet.
    Ook is het leuk om je team maten uit te lachen ;)
    (t is alleen jammer dat ze mij altijd uit lachten LOL)

18. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    beetje jammer dat als iedereen de achievements heeft ze niet meer naar dit mooie spel omkijken.....

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Speel het nog bijna iedere dag :)
    Maarja komt omdat het ook in clanverband veel word gespeeld.

20. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze week GRAW 2 er ook maar weer bij gepakt, moest de single player natuurlijk wel ff uitspelen en dan heb ik dan ook maar gedaan :)

Nu ben ik van plan weer eens online te kruipen maar ik heb last van de chronische ziekte "ik zuig zwaar in online games"

Maar ik ben nog wel van plan dit spel tijden te spelen (ben weer helemaal hooked)

Dus als iemand het geduld heeft om met mij te spelen, voel je vrij me toe te voegen :)

Deel Deze Pagina