Ghost Recon Advance Warfighter 2 - Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 23 apr 2007.

1. jordtie

jordtie Xbox360!

Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt_O_ Als ik deze achievement erbij heb, dan heb ik ze bijna allemaal:D

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    [gtuser]115719[/gtuser]

Gisteravond hebben we weer een Oldskool NL gameavond gehad. Dit maal stond Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 op het programma. Het was de eerste keer dat ik het spel speelde. Ik had eerst wat problemen om de lobby binnen te komen. Het bleek dat ik nog een aantal maps miste. Uiteindelijk was het me toch gelukt en kon ik een spel mee spelen. Mijn eerste indruk was dat het spel traag is. Je moet tactisch spelen en soms de kat uit de boom kijken. Niet echt mijn ding, maar goed het is weer eens iets anders dan Halo 3. Ik ben een aantal keer neergeschoten. Meestal had ik geen idee van waar het schot vandaan kwam. Ik heb ook weinig schoten gelost. Ik kwam gewoon niemand tegen. Een keer werd Nosferat neergeschoten, maar ik had nog geen idee hoe je hem moest genezen. Gevolg ik werd zelf vermoord. Het tweede potje werd ik geconfronteerd met een disconnect. Jammer, volgende keer beter. Zoals gebruikelijk heb ik van ons avontuur een film gemaakt. Dit keer valt de kwaliteit wat tegen ik moet nog wennen aan de instellingen, misschien dat ik vanavond het filmpje update. Ik heb nu al weer zin in de volgende Gameavond.

3. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    YES!!!!

4. DaveM

DaveM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat worden weer leuke avonden \o/

5. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    zekers , ook die 5 nieuwe campaign missies zijn van harte welkom...

6. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad vet. Ik zal erover nadenken.

Edit: Jammer dat Ubi Soft weer eens oude maps uitbrengen plaats van nieuwe.

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  7. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    dat wel maar ik vind die campaign wel heel leuk + 125 nieuwe punten te halen....

8. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw nieuws :

9. DaveM

DaveM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat ik m'n xbox dan terug heb :)

10. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    hoop het ook voor je.....kunnen we ook weer aan de Halo 3 voor de puntjes.... zoveel te doen , zo weinig tijd

11. DaveM

DaveM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet Lost Planet niet :9

Als het goed is kan ik een xbox lenen van iemand dus hoop snel weer online te zijn.

12. Achillias

Achillias Guest

Je zuigt best wel ja :):

13. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws. :thumbs:

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    800 punten?

meh.. call of duty komt een week later uit als deze "nieuwe" maps uit zijn, dan zal ik niet eens meer talen naar GRAW2.

Hoe goed de game ook is, hoe tof deze old school maps ook zijn, dit laat ik maar liggen deze keer.

Eerst 400 punten betaald aan de 1e pack, was het niet waard want niemand kocht ze zowat, en niemand speelde op die maps.

Dan komt er een 2e pack die geheel gratis is, plus ze maken de 1 ook gratis.. leuk voor iedereen, en het spel begint weer wat te leven...

En dan nu een 3e pack die weer geld gaat kosten... toegegeven, hij zit bomvol met maps en co-op maps, maar met COD4 aan de horizon en het feit dat er echt weinig mensen die 1e pack hadden gekocht.. sla ik dit over.

15. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zijn smaak , ik zal CoD4 compleet links laten liggen.

En er zijn wel mensen die ze spelen en hebben...maar niet zo heel veel idd.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Over Campaign mode, laatste missie, tegen het eind aan. Bug ofzo?

dus ik laat mijn teammates de twee choppers slopen, daarna moet ik via die airstrike die launchers mollen..dus ik geef de order om dat te doen....ik zie Mitchel naar achteren vallen, een soort van blauwe explosie zie ik, wanneer alles weer normaal is zie ik de gele silhouets van de launchers nog steeds,met rood eromheen, en verder kan ik niks doen, ik kan niet bewegen of de game pauzeren, alleen guide button werkt, dus de game haakt niet eens...dit is gewoon heel raar. Tot 2x aan toe, dus laat maar lekker zitten, einde kijk ik op youtube wel dan. Maar ik snap dit niet

17. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoort 't afgelopen te zijn idd. Vaag. Ik heb m nu drie keer uitgespeeld, maar dat heb ik nog niet meegemaakt.

Edit: nog mensen die dit online spelen? Ik heb wel weer eens zin om een potje te knallen :D

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Moet ik persé op een bepaalde plek staan ofzo voordat ik die go-code geef voor die straaljagers? Snap het niet hoor,maar hier heb ik geen zin in.

19. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon boven op dat plateautje. Wel oppassen dat je niet voor je flikker geschoten wordt, en dan die straaljagers de order geven.

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    De online community is niet echt meer heel erg actief bij dit spel heb ik het idee? Weinig echt volle servers en degene die ik vind zitten vol met spawnkillers, die precies gaan staan waar je respawned en je zo meteen in je nek schieten zonder een enkele kans. Echt jammer, verpest de online gameplay!

Deel Deze Pagina