Nieuws!! : Woensdag 09 mei 2007 - Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 ligt inmiddels al weer een paar maanden in de winkel. De game kreeg lovende kritieken en staat nog altijd hoog in de "meest gespeeld online games". Ondanks dit succes blijft Ubisoft haar proucten ondersteunen. Onlangs werd er een extra mappack voor Ghost Recon: Advanced Warfighter aangekondigd die de meesten van jullie misschien is ontgaan. De mappack, genaamd Throwback pack zal zeven klassieke mappen uit de Ghost Recon series bevatten die helemaal zijn aangepast voor GRAW 2. Bonfires Original Game: Ghost Recon 2: DLC Recommended # of Players: 4-12 Several bonfires punctuate a thick mountain forest. The abundance of trees breaks up sight lines and makes fast moving targets difficult to engage. Desert Gulch Original Game: GRAW Recommended # of Players: 2-8 A rocky desert landscape carved into channels by rivers long since dried, featuring rolling terrain. Ridges overlooking twisting paths make long-range engagement and close-quarters tactics both viable options. Fishing Village Original Game: GRAW Recommended # of Players: 8-16 Dilapidated urban area gives way to a rustic fishing village near the shoreline. This map features a rolling, open terrain, abundant trees, and thick underbrush, making tactical movement a key to victory. Jungle Mines Original Game: GRAW - Chapter 2 DLC Recommended # of Players: 6-12 A mining complex set in the jungle of El Salvador. A massive multi-tiered structure dominates the central mine, and provides ample access to the many levels of excavation in the surrounding area. Mountain Base Original Game: Ghost Recon 2: Summit Strike Recommended # of Players: 8-16 An abandoned Soviet base situated in the mountains of Kazakhstan, featuring narrow passes and dense pine forests in the surrounding terrain. Fortified ridges provide excellent defensive positions. Mountain Falls Original Game: Ghost Recon 2 Recommended # of Players: 4-12 A waterfall cuts a path down a steep mountainside, with the fast moving river dividing the map. Rocky cliffs provide excellent firing positions on enemies below. Peninsula Original Game: Ghost Recon 2 Recommended # of Players: 2-8 A remote village built on a peninsula with bridges connecting many areas of the map. Houses provide good cover when in a close-quarters combat situation. Het throwback mappack zou vandaag al op de Xbox Live Marketplace moeten verschijnen. Officieel is dit nog niet bevestigd. Ook de prijs is tot op heden niet bekend. We houden jue natuurlijk op de hoogte. In de tussentijd kan je hieronder ook een video van de nieuwe maps bekijken. Bron
@Magneto: boring (niet persoonlijk bedoeld)... Waarom zou ik oude maps willen spelen voorzien van een paar betere textures. Vind dit echt een zwaktebod van Ubi; te lui om eens wat goeds te bieden.
ONMIN VET, ik heb alle ghostrecons gespeeld en dat waterval level vond ik altijd wel grappig, maar je werd er wel heel snel gesniped, ik hoop dat ie niet al te duur is, het liefst gratis, maar hier geef ik wel wat geld aan uit..
ook niet persoonlijk opgevat maar als Topic Starter en groot fan van de Tom Clancy games ben ik verplicht om hier melding van te maken.... niet iedereen heeft alle games gespeeld en voor een groot aantal mensen kan dit een ontzettend leuke toevoeging zijn......
Dat ben ik wel met je eens maar ik zie liever een paar maps waar je gebruik kan maken van alle "tools" uit de campaign, zoals Little Birds, F-15's en dergelijke. Desnoods een soort van scene uit "Black Hawk Down" waar je dus in allerlei smalle klotestraatjes moet proberen om bepaalde objectives (desnoods heeeeel erg moeilijk) moet zien te voltooien. De Coop's tot nu toe zijn wel uitdagend maar na 2x een beetje rondgekeken te hebben, is het met 3 tot 5 man eenvoudig uit te spelen en daarna is de lol er wel af.
Hint: probeer GRAW (deel 1) op de kop te tikken voor weinig, download de bonusmaps (800 MS-points) en probeer die eens uit te spelen met 2 of 3 vrienden. Of in je eentje de Campaign van deel 1 op het allermoeilijkst spelen; dat geeft je in GRAW2 een aanzienlijk voordeel in hoe wapens reageren en hoe het spel zich gedraagt.
Ja ik heb me profiel ff aangepast. gamertag is tevens LT TaLLguy. Ik heb me inmiddels aangemeld op de site van GOC. Om mezelf toe te voegen aan de clan moet ik zeker eerst een uitnodiging krijgen? Ik heb gister nog even uurtje gespeeld, maar werd gek van de lag . het valt me op als je zelf een game creërt dat je totaal geen last hebt hiervan. Het zal waarschijnlijk komen omdat je regelmatig met gasten uit Amerika in een lobby zit.
Ik heb deze game gister gekocht na lang getwijfeld te hebben. Even een kleine omschakeling na lange tijd GOW. Ik denk dat ik hem vandaag ga ruilen want het is niet echt mijn genre. Hoogste moeilijkheidsgraad is vrij gemakkelijk. Op xbox al verscheidene games als deze gespeeld. Tis beetje te veel van hetzelfde. (aansturen, beetje schieten etc.)
ik hoop dat ze snel een update uitbrengen voor graw2. want ik kan niet meer in het multiplyer menu komen, hij freezed dan gelijk. ik heb vanalles geprobeerd: - zonder harddisk kom ik wel in het menu (maar is geen gamertag geladen) - met andere gamertag kan ik ook in het multiplayer menu komen. - alle game-items gewist. - harddrive cache geleegd, met die toetscombinatie die je dan moet doen. - opgestart met "a" om cache te legen. - nowhere map gewist. - mijn gamertag gewist, en gerecovered van live. - op andere console crashed hij ook met mijn gamertag. - singleplayer campain werkt perfect. er zijn meerdere mensen die dit hebben, als je andere gamertag doet werkt het wel, maar na paar weken gebeurt het weer. weet iemand hier nog iets om te proberen? want dit is behoorlijk frustrerend...
Ja zal je vanavond gelijk ff een friend invite sturen. Als je vanavond ook online bent toevallig zal ik je ook inviten voor een game en gelijk ook voor de clan.
Nouja ik heb GRAW II al thuis liggen hoor Heb de campaign op normal(middelste niveau) uitgespeeld en ben nu bezig op het moeilijkste niveau... Het lukt aardig hoor, vind het supertof!
Welkom bij de clan! (ps..stel je nog effe voor op het GOC forum) Vrijdag hebben we weer een game..er is nog 1 plekje over..intresse..dan moet je je wel effe toevoegen op gamebattle's..maar kijk maar effe op het GOC forum voor uitleg daarover. Heb trouwens je friendsinvite ontvangen!
Ja is goed, ik zal me voorstellen op GOC. Vanavond kom ik niet online en vrijdag gaat ook niet lukken (had wel graag mee willen doen). Misschien morgenavond anders vast en zeker in het weekend. Met een gamebattle moet je daarvoor altijd inschrijven en wordt de room dan ook gelockt door een password? Of kan je er zo bij inspringen?
Bij gamebattles moet je je dan nog even aanmelden en je username aan mij geven dan kan ik je erbij zetten. Matches worden alleen via daar gehouden en als je er niet bij staat ben je officieel niet gerechtigd om mee te spelen. De room word altijd gelockt maar je dient eigenlijk ook min. een kwartier van te voren online te zijn als je mee doet. Als je wat later bent kan de room wel weer open gezet worden hoor
Ik moet voorlopig maar geen GRAW 2 meer spelen. Ik kreeg er zowat een hartaanval van, zo adrenaline pompend en spannend was het. Vooral die laatste missie was wel leuk. Die daarvoor als je op een snelweg naar beneden kijkt op een hoofdkwartier is lastig. Dan krijg je alles van die generaal, alleen dat heb je ook nodig en wel meer. De allerlaatste missie is daarentegen best wel makkelijk, jammer dat het laatste tussenfilmpje maar erg kort is en niet meer verteld over het verloop van het verhaal. Dit kan een reden zijn dat er een GRAW 3 komt die nog even wat verder gaat dan GRAW en FRAW 2.