1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2 - Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 23 apr 2007.

  1. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL..gelukkig kon ik hem gelijk vinden..moest wel effe goed de walktrough ervoor lezen maar ik had hem gelukkig snel door..maar als ik het zonder walktrough had moeten doen had ik hem denk ook nooit gevonden.
     
  2. fernim

    fernim User

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ey bedankt man te gek nu heb ik hem eindelijk
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook gehaald , erg goeie tip dit.....had het anders nooit gevonden....
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ging hier perongeluk heen en zag daar in de verte 2 paarze fleeing voertuigen, dus ik met m'n rockets ze vernietigd, had ik gewoon zonder walktrough de achiev3ement\o/
     
  5. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six Vegas of GRAW 2.
    Welk moet ik halen?
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    allebei erg goede spellen , de single player van rainbow is echter wel wat groter......multiplayer van beide spellen zijn geweldig.....

    download anders eens de demo's van marketplace , dan kan je het verschil zelf ervaren.....
     
  7. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf vindt GRAW2 echt super..maar dat komt dan ook omdat ik deze game online beter vindt.
    R6V is ook vet hoor..begrijp me niet verkeerd..maar ik vondt zelf GRAW2 net wat lekkerder spelen.
    Maar dit verschilt per persoon..veel mensen zijn R6V gewent en vinden dan GRAW2 moeilijk speelbaar.

    In ieder geval heeft GRAW2 mij vele uurtjes online plezier gegeven.
     
  8. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt:D
    Dat wordt dus gewoon allebei:p
     
  9. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze spel net echt vet! maar op de achterkant staat in het groen 1-4 spelers heb 2 controllers aangesloten maar hij pakt er maar 1 speler is dit een schrijf fout op het hoesje?
     
  10. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen meerdere spelers doen in Multiplay; niet in de Campaign.
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    valt mij wel op dat er nog maar weinig nederlanders online spelen........
     
  12. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    O ik kom toch geregeld nederlanders tegen..maar dat is meestal in Clan verband..en daarna staan ze nog in mijn oude lijst..dan join ik ze gewoon als hun online zijn..zo laatst nog een heel avondje gespeeld met de Catbox Cleaners (leuke clan om tegen te spelen)

    Maar idd..om lukraak nederlanders tegen te komen is erg moeilijk
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het hem juist , ik speel nooit in clan verband , ben nog geen een lid.....

    eerst zag ik een hele groep in mijn lijst het spelen nu bijna niemand.......

    komt naar mijn mening ook door de achievements , zodra de 1000 punten compleet zijn wil iedereen naar de volgende game.....

    Punten , punten en nog een punten , das het enigste wat nu nog telt , erg jammer......
     
  14. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha..jups..dat klopt idd wel..merk het ook idd..veel die andere games zijn gaan spelen..daarom ben ik wel blij dat ik met GOC nog in clan verband kan spelen..maar je merkt idd wel dat veel mensen andere games zijn gaan spelen.
    Maar daarom moet je ook proberen meteen nederlanders in je lijst te zetten zodat je vaker met hun online kan spelen..of goed je engels leren ;)
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek nu ook vaker engelse en amerikaanse servers op......nadeel vind ik dat je vaak met jochies speelt , als ze even niet kunnen winnen word je gekickt......fuckers.....
     
  16. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik echt een hekel aan..die gastjes die met zo'n piep toon moeilijk gaan lopen doen..krijg eerst de baart in je keel eerder je een Xbox koopt!!

    Door dat soort gastjes ben je meestal weer effe bezig een andere server te zoeken die lekker loopt en waar geen gezeik is.
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    :lol::lol::lol:
     
  18. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    ff snel een vraagje hoe schakel je nou die downloadble content uit?
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @shark

    Als je zeg maar in dat menu bent dat je je mannetje kan editten(nieuw petje,helmpje etc)
    Kan je daar ergens als het goed is in zo,n menu komen,waar je downloadable content kan uitschakelen.
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen die de co op achievement moeten hebben?

    mensen die zin hebben om hem te halen middels een 5 minuut terretory defend , let me know!!
     

Deel Deze Pagina