1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2 - Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 23 apr 2007.

1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog de Co-Op achievement.. Maar welke bedoel je dan? Voeg mij maar toe: theRedDevilNL.

Ben sinds eergister begonnen met deze game online, maar hijs echt vét! :D Heb al gelijk weer wat achievements, en lekker veel gespeeld.
    Gelukkig zie je het online wel vanuit 3rd person, toen ik Co-Op met een vriend op mn Xbox ging (had nog geen Live), was het 1rst person.. En dan zonder dat je je gun zag, echt nogal raar..
    Maargoed kheb 3 van die Co-Op levels.. Moet daar dus nog 3 van..

Maar wil best vandaag samen met jou een co-op achievement proberen te halen! Zowiezo wil ik wel graag even iemand met wie ik dit online kan spelen.. Gister echt veel gespeeld, ook veel gehost. Al valt het me wel op dat wanneer je hem op (bijvoorbeeld) Mission zet, er veel mensen weggaan. De meeste willen alleen elimination.

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel die achievement dat je 30 coop games moet winnen met minimaal 5 verschillden gamertags in de room....

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ah owke. Nja voeg me maar toe, spelen we keertje samen..
    Hoe doe je een Co-Op match eigenlijk? Want waar staat dat.. Als ik bij Custom game kijk staat ie er niet tussen..?

Ik had level 3 gehaald, en ging net ff wat playermatches doen. Toen ging ik weer terug naar Ranked match, was ik opeens weer level 1! Hoe kan dat nou dan??
    En bij die playermatches tellen je achievements ook gewoon door> Handig!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik probeer deze game nu op de hoogste moeilijkheidsgraad. Elevated Risk geloof ik.

Kan iemand mij vertellen wat ik dan allemaal voor moeilijke dingen kan verwachten in GRAW 2?

En krijg je, als je de game dus op elevated speelt, ook de achievements voor bijvoorbeeld low- en medium risk of niet?

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Warschijnlijk krijg je die ook wel. Weet ik bijna wel zeker.
    Wat je kunt verwachten? Niet zo veel.. Wanneer je tegenover een enemy komt te staan en je staat niet in cover bne je dood, thats all..
    Voor de rest is ie echt niet zo moeilijk.

Kan ik die Co-Op maps (waar je ook achievement van hebt) ook online doen?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Goed, ik zal het eens uitproberen. Ik was in die 1e missie al eens geraakt, domme fout, maar ik was nog niet dood. Gewoon elke missie een medic meenemen en hopen dat die niet sterft. ;):)

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Neuh dat is niet eens zo erg nodig..
    Sniper vanaf afstand kan ook veel goeds doen ;) Enneh anders heb je altijd nog de checkpoints ;)

Ik moet nog die ene van alle intel voordat je in combat zit. Weet iemand welke missie ik dat het best kan doen?
    Verder nog alle side opjective (vluchtende auto's etc).
    Die van No teammates wounded and 50% by them, is denk ik het makkelijkst met sniper? Alleen worden ze bij mij vaak wel geraakt, maar eens proberen op zn allermakkelijkst in 1e missie :D

8. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    ja die krijg je dan ook.....

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spel uitgespeeld op guarded risk..... dat was wel errug kort. Echter de omgevingen waarin je speelt vind ik echt vele malen mooier dan in deeltje 1 en het laatste level zat gelukkig iets meer spanning in. Echter de ending cutscene was wel erg bagger...

op naar de co-op levels :)

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu nog 2 van de Co-Op levels! Voeg me PLEASE toe als je samen met me die wil doen. Ik wil iemand hebben die wel een mic heeft en teminste een béétje kan aimen.. Ook moet je even de tijd hebben, ik zet de tijd op 1 uur.. Meestal doe je er iets van 30min over geloof ik.
    Gister zat ik vet mooi met zo'n kerel uit US.. Super tactisch eentje uitgespeeld.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vooral die laatste scene geeft mij al een gevoel dat er een deel III komt. ;)*)

Ben nu door de 1e 4 missies heen, en zit nu voor het eerst weer in Juarez. Die missie met die mortiergranaten is soms best wel kut. De tweede keer was een stuk makkelijker nadat ik doodging. Ik liet mijn sniper altijd het werk doen. Daarna heb ik die twee vrachtwagens zelf opgeblazen, vind ik zo leuk om te doen met een destructive pakket. Ik neem die dan ook altijd mee als ik daar de kans voor krijg. En was is die vliegende schotel toch handig zeg.

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nam dat pakket dus echt NOOIT mee.. Maar kmoet nu nog alle side opjectives (Alle vluchtende auto's), dus miss kan het daar van pas komen ;)

13. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    daarvoor is de zeus het makkelijkste aangezien sommige auto zo ver weg zijn dat als jij je pakket heb gegooid die wagens al aan de andere kant van de map rijden :lol:

Zeus is the king to kill the trucks.......;)

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb handige guide gevonden.. Heb nu net die drie helicopters down.. Nu de rest nog ;) Wat is jou gamertag, kunnen we een keertje online Co-Op ?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gisteren dat stuk gespeeld waar je voor het eerst die Zeus meehebt. Later krijg je ook nog die kleremissies met als die snipers. Als ik die heb gehad moet het allemaal niet zo moeilijk meer zijn. Ben nu net voorbij dat stuk waar je die wegsplitsing hebt. Ik heb dat laten doen door die mexicanen. Die helikopter missies waarin je zelf vliegt, die zijn wel erg makkelijk. Je hebt er dan een stuk of drie geloof ik, en het scheelt toch weer een heel stuk in het spel zelf als je op elevated risk speelt zoals ik.

16. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    als je het tegen mij had : magneto 360 is de tag.....

*edit*

zal wel even duren voordat ik weer online ben , Xbox overleden gisteren avond :mad::mad::mad:

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk alle Single player.. En ja hoor, in welk level had ik de secundary obj nog niet? Juist> EEN NA LAATSTE
    Hehehe hele game nu 3x uitgespeeld..

18. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    heb je in ieder geval waar voor je geld.....8)

je kan die missie ook opnieuw spelen door quick mission te doen.....

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Jah zo heb ik het ook gedaan, telkens quick mission gedaan.. Maar ik wist niet in welke missie hij zat, en als ik bij mn statistics keek stond er op een of andere manier bij elk level bij alles '0'.
    Moest dus zelf uitzoeken in welk level ik de 2nd obj miste.. En dat deed ik door vanaf het begin te beginnen,en telkens de volgende missie te spelen..

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gisteren dat stuk gedaan op die begraafplaats. Daarna krijg je een stuk met The Mule, met die snipers. Ik vind dat echt een klerestuk, vooral als je een trappetje op loopt en op een open gedeelte uitkijkt en moet schieten. Je doet dat alleen met Mitchell, en dat is best lastig op elevated risk. Ik heb de game maar even aan de kant gelegd.

Deel Deze Pagina