1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Korrelig? Ik vind het echt heel mooi uitzien beter dan deel 1.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben ik mee eens... heb duurt ook echt behoorlijk lang voordat je een rondje om je eigen as hebt gedraait, en dat kan nogal vervelend zijn als je van meerdere kanten word beschoten

3. JeePee

JeePee Guest

Als je van te voren net GoW gedaan hebt dan vallen de graphics echt flink tegen. Heb de demo ongeveer 5 minuten gespeeld waarna ik er alweer op uitgekeken was. Precies deel 1.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    M'n scherm (geen HD) wordt de ene keer donkerder en de andere keer lichter. Heb ik nog niet meegemaaktin een spel/ Heeft iemand dit ook?

5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja klopt, blauwachtig en roodachtig. Ben er nog niet precies achter wat het inhoudt. Wel deel van de gameplay in ieder geval :)

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  6. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit nog erg te twijfelen over deze game... Dacht dat het een zeker aanschaf zou worden, maar twijfel toch wel een beetje. Game heeft me nog niet helemaal te pakken, ff reviews afw88 dan maar denk ik....

7. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    nou ik zal dan wel de enige zijn, ik speel hier op een beamer in HD en ik weet niet waar jullie het over hebben hoor. Grafisch is hij gigantisch erop vooruit gegaan en de gameplay is alleen maar verbeterd.

ubi soft heeft het wederom weer perfect voor elkaar, en ook het joinen en hosten gaat super makkelijk....

weet dus niet waar sommigen zich altijd druk om maken.... |:-

8. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dus de demo is het downen waard?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    blijf het raar vinden dat sommige mensen een demo wel of niet downen op basis van verwachtingen of wat anderen zeggen (waar ook deels de verwachtingen vandaan komen). Een demo is toch juist om te kijken wat JIJ er van vindt?

Anyways ik moet hem nog downen :9

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    mensen maken zich nergens druk over ze uiten alleen hun mening over het grafische vlak, Voor de een is dit beter voor de ander is dit hetzelfde. Ikzelf ben van mening dat het spel grafisch weinig tot niets verbeterd is. ik zie niemand zich druk maken verder.

12. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem zelf ook gespeeld en ben verrast door de MP demo.....

vind het echt stukken mooier er uit zien , vind de bewegingen soepeler gaan (ben wel eens met de sensitivity kritiek)

de game play is niet echt veranderd op het veranderen van Maps na.....vind het zelf niet meer dan logisch........bij elke game is de gameplay het zelfde bij een sequel....

GTA is bij een vervolg deel ook niet heel anders geworden , de bedoeling blijft het zelfde alleen is er bij een vervolg meer aan toegevoegd......

nu kan ik bij Graw nog geen oordeel geven over de nieuwe toevoegingen.......maar ben er van overtuigd dat dit net zo veel speelplezier zal brengen als deel 1.....

het doel is het zelfde alleen de middelen om het te bereiken worden iets uitgebreid.....

snap zelf niet dat mensen een compleet ander spel verwachten bij een vervolg , dit is nooit geweest , vervolg delen zijn altijd iets uitgebreider maar nooit een compleet nieuw spel met nieuwe gameplay.....

weet in idergeval wel dat ik met heel veel plezier die 60 eurootjes voor deze game zal besteden.....

Ubisoft is gewoon weer erg goed bezig!!

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    demo het downen waard? wat is dat nou voor vraag. hij is maar 385mb ofzo... heb je zo binnen.

14. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo het downloaden zeker wel waard.

Als iemand zin heeft om te spelen add F1rebeast ;).

15. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    snap die vraag ook niet echt , als je dat vraag ben je de game al niet echt waard in mijn ogen :+

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  16. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide demo's gespeeld en ik kan absoluut niet begrijpen dat er mensen zijn die zeggen dat het er net zo uit ziet als deel 1. De graphics zijn veel en veel mooier dan het vorige deel.

Het is natuurlijk nog wel gewoon hetzelfde stijltje en je moet ook houden van al die felgekleurde indicatoren die overal op je scherm voorbij komen. Het kan wel zijn dat zo'n HUD hoort bij de oorlogsvoering van de toekomst maar ik vind dat persoonlijk erg lelijk en afleidend.

Daarnaast vond ik de gameplay van deel 1 nou niet om over naar huis te schrijven en wat dat betreft vind ik deel 2 dus ook niet zoveel aan. Vooral nu ik die andere recente shooter van Ubisoft (R6) heb gespeeld kan dit GRAW me voor zover gewoon totaal niet boeien. En dat had ik met deel 1 ook al.

Als je deel 1 wel steengoed vond dan kan ik me niet voorstellen waarom dit ook niet weer een spel zou zijn om naar uit te kijken.

17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Demo gespeeld, en kan niet zeggen dat dit mooier is dan deel 1.
    De demo is veelste donker, wat ik ook doe met mijn scherm het blijft donker.
    Op sommige stukken zie ik gewoon bijna niks.

En het speeld nog steeds voor geen meter.

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Robbert

Dit lijkt mij toch aan je scherm te liggen. Ik speel op een HD tv, en ervaar dit totaal niet.
    Het ziet er gelikt uit, en speelt ook weer lekker weg :)!
    Oftewel, een heerlijk spel.
    Echter krijg je dan de Discussie of het wel een verbetering is ten opzichte van zijn voorganger...

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Of het ligt aan mijn kabel, ik gebruik Componenten op mijn monitor.
    Want bij Oblivion zie ik ook geen reet, maar met VGA zie ik alles normaal.
    Maar mijn VGA kabel hangt nog steeds aan de Plasma, en dat ding hangt aan de muur :'-(

Edit::

Yes ik heb mijn VGA kabel uit de TV weten tekrijg, zat een ruime tussen van z'n 8 CM.
    Dus ga zo kijken of ik nu beter beeld heb ±D !!!1

Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2007
  20. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie het beste wapen van de nieuwe wapens? (niet die ook bij graw1 zaten)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina