Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. forza

forza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog een winkel in of rond utrecht die hem heeft (en die nog open is tot een uur of 20:00) ??

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ok straks heb ik hem ook hehe.
    dan kan graw 1 voor altijd in de kast en is het graw2 geblazen.

3. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er inderdaad erg goed uit!!! Wordt weer laat vannacht!!

4. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb toevallig morgen een examen :mad: maar aftermarh ziet er egt goed uit man dat water en dat licht

5. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde dat je gratis Nowhere kon krijgen als je je inschrijft bij nedgame met je gamertag ofsow? Weet iemand daar meer van...

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mm heb daarjuist effe rap gespeeld maar was al direct met lag tssssssssssss..
    ook was raar dat de enemy dezelfde outfit had als de onze mmm ik kon ze niet onderscheiden raar.

majah anders ziet hij er wel beter dan graw1

7. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen een keer lag gehad en die outfit die kan de host instellen

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ben ik nou de enige met nog iemand die, als je een campaign missie wilt spelen coop, dat als je ingame bent, er uit gegooid wordt met de melding game session no longer available?!

dit is wel goed balen :mad:

9. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt spel helmaal top zal wel were net als bij 1 meer multi spelen dan single

10. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Niet via Nedgame; er zit ergens een menuonderdeel (ik dacht in het MP menu) waar je je gamertag kan registreren bij Ubisoft. Als je daarmee akkoord gaat kan je de map Nowhere downloaden.

11. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik koan het niet om dat ik geen 18 ben:confused:

12. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik altijd bij graw 1 ik was 2 mintuten bezig staat er ineens gamesession no longer available. ik hoop dat dat anders is bij graw 2.

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zeg, bol.com had hem al opgestuurd, en net klaar met de eerste 2 missies van de solo campaign.

Veel beter dan de 1e GRAW! mooie licht effecten, de muziek is magistraal, de scene's die bij de muziek horen (of andersom natuurlijk) zijn ook super gaaf...

Besturing is vrijwel hetzelfde gebleven, rennen gaat wat sneller heb ik het gevoel, en dat je die cross cam hebt is echt heel tof ook...

Ik verwachte nou niet superveel van deze game, vondt de 1e leuk, maar van wat ik tot dusver heb gezien ben ik echt zwaar onder de indruk, qua geluid, muziek, gameplay, presentatie en graphics.

14. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graw 1 heb ik bijna nooit multiplayer gespeeld,echter wat je zegt komt nu dus ook regelmatig voor.Ook de melding server is locked krijg ik regelmatig.Ik weet niet of je kan zien of een server gelocked is.Dus op dit moment loopt MP niet echt lekker.Maar ja SP is ook wel leuk.

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ik zal hem eens hier halen bij de intertoys en wat denk je maar liefst 75 eurootjes.
    Ja ik vind een beetje winst maken oke maar dit vind ik echt de boel oplichten.
    Nergens heb ik dit spel voor 75 euro op internet gevonden een beetje rond de prijs van 60 euro.
    Maar ik vind een prijs rond de 60 euro toch echt het de grens voor een spel en 75 euro vind ik echt belachelijk.

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Damn... Krijg hem pas vanavond... :cool:!
    Er zijn toch wel zeer veel positieve reacties! Iets wat mij verbaast, na alle sceptische opmerkingen na het uitbrengen van de Demo's...

Hij heeft men toch verrast, en speelt gewoon heerlijk?!
    Tevens zijn de graphics weer om te smullen?

17. basovich

basovich Guest

heb hem hopelijk morgen:)..moet nog ff kijken of ik tijd heb om hem te halen maar vond de MP-demo wel echt tof!!

18. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn echt goed in combinatie met geluid.. Op het een gegeven moment moet je 2 airstrikes aanvragen, dan is het helemaal top!!! Overal enemies en explosies om je heen en daan scheert er een straaljager over met manistraal geluid!! De explosies zijn ook top!!!! Veel beter dan LP

19. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel alles open staan dat je alles mag van je ouders zeg maar. Want ik zou het anders heel raar vinden dat het niet kan.

20. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben er al weer nieuwe content: de map Nowhere zit erbij

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina