1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik die downen??

2. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk heb ik dat ik ben 17 me ouders kijken er egt niet meer naar werlk spel ik wel ofg niet speel enz

3. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag ook maar even gescoord :)

Ik ben nog een redelijke noob (sowieso een xbox live noob) maar dit is een game waar ik online even van plan ben voor te gaan zitten.

Dus als er mensen zijn die het niet erg vinden om met iemand te spelen die nog niet zoveel pap heeft gegeten van graw tactieken en dergelijke mogen mij wel toevoegen dan knallen we er vanavond (ofzo) even lustig op los. ^^

Edit: Kneus ben ik ook, mijn gamertag is gewoon dorksided :)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  4. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk op de vorige pagina... :b:

5. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    mag mij toevoegen ik heb graw 1 veel gespeeld maar dit is tog ff wennen

6. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, ik heb je toegevoegd.

Me xbox is alleen weer minder lief bezig, hij loopt telkens vast op graw dus ik hoop niet dat dat veel gaat gebeuren in multiplayer

7. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    Stop oude content in het nieuwe GRAW 2
    Nieuws | 7 maart 2007 - Deze week is er de release van Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 en vandaag is bekend geworden dat er een aantal opmerkelijke 'unlockables' zitten in de versie voor de Xbox 360.

Door namelijk in GRAW 2 te laten zoeken op je harde schijf naar savegames, kun je een aantal gezichtsgear (maskers, bivakmutsen, etc.) uit Rainbow Six: Vegas of Splinter Cell: Double Agent halen. Op deze manier kun je dus 'oude' content in een nieuwe game stoppen! Het is echter dus wel noodzaak dat je in het bezit bent van RS: Vegas of SC: Double Agent, of dat je beide spellen van iemand kunt lenen.

Geplaatst op woensdag 7 maart 2007 om 22:38 door Jeffrey van Maurik - Bron: VideoGame News

iemand weet hoe dit werkt dit lukt mij namelijk niet?

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ben ondertussen alweer wat verder en amaai wat een game.
    heb nu 4 uur aan 1 stuk zitten spelen tot wanneer mijn xbox360 vasliep. mmm daar was ik al bang voor, dit had ik ook bij graw. majah bij elke topgame ondertussen 1 of 2maal gehad.

online is het weer een topper, en nu met een clan optie.
    alleen heb ik nog niet zo een map gevonden die mij beviel zoals nowhere

9. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisterenavond uitgespeeld op normal nu maar op hard spelen! en zo moeilijk is die niet op normal, dit spel is veel beter dan z'n voorganger! Alleen ik vond hem een beetje aan de korte kant het had van mij wel iets langer mogen duren!
    Ik had in 1 level dat mijn mannetjes de hele tijd tegen de muur blijft lopen dat was wel minder!
    Geen enkel spel is perfect!

Maar voor de rest is dit echt een aanrader!! top game! Er moeten snel weer wat TOP GAMES KOMEN! Brothers in arms 3 en assins creed!

10. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Om de een of andere reden ben ik toch meer onder de indruk van dit spel dan GoW...Ok het is een ander soort shooter maar de graphics, muziek, gameplay etc. zijn zwaar heersend _O_

11. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te lezen zijn de graphics aanzienlijk beter dan in de demo (terwijl deze totaal niet slecht waren). Aangezien het spel nu uit is en we allemaal een maand geleden nog zaten te speculeren over de demo, gaf de demo destijds een duidelijk beeld over het spel? Is de A.I. verbeterd?

12. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nie egt veel singeplayer gespeeld multi is te vet gewoon

13. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het zit met die content? Kan ik me account overzetten op nieuwe msn dat ik 18 jaar ben? Kan dit? Zo ja leg het me even uit want ik wil nowhere hebben.

14. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort maar eens gaan scoren die game. Hoe zit het nu met die famas content? Krijg je die er in NL altijd bij of alleen bij pre-order en sommige winkels?
    En iemand de game al 'voordeling' gespot in een reguliere winkel (bv bij MM?).

15. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op ubisoft.com een accaunt gemaakt en zo ingelogt op me xbox zo lukte het bij mij

16. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Je leeftijd blijft toch hetzelfde, of mis ik nu iets. Je hebt je bij Ubisoft geregistreerd met een leeftijd van 18 en die aan je gamertag gekoppeld. En dan kan je hem direct downloaden?

17. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
  18. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man:thumbs:

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht laat ik het zo es ff proberen en dat lukte :)

20. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je bij deze link:
    https://secure.ubi.com/login/UserInteraction.aspx

of moet je je registreren op de GRAW 2 site? Want bij de link hoef je niet je gamertag te geven?

Ps. Me alerlaatste vraag:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina