Mooi gezegd... maar natuurlijk is smaak wel relatief, daarom zullen we er nooit uitkomen welke game nou beter is online.. hoeft ook niet, ik hou dus totaal niet van dat rennen naar 1 punt waar de rest ook is en knallen maar... ik hou veel meer van tactiek, zitten op 1 punt met een sniper rifle en de drone erop uit sturen om vijanden te localiseren. (campen volgens sommige, weer een compleet andere discussie
) maar dat vindt ik nou zo retesterk aan de MP van GRAW1 en 2.
En dat er zoveel maps en opties zijn is nou juist hetgene wat dit zo sterk maakt, wat mij betreft is er nooit een "rekenfout" gemaakt door de makers van de game, ik denk gewoon dat dit spel dan niet iets is voor jou, aangezien je meer van snel arcade knallen houdt.
Ik ben persoonlijk een groot fan van dit soort games, en ik wist ook precies hoe het zou worden, net zoals GRAW1, maar sneller, ziet er better uit, meer maps, en betere maps ben ik net achtergekomen, betere wapens, meer tactiek en een schijtlading aan opties.
Ik speelde GRAW1's MP kapot met mn vrienden online, die was al super, maar deze is nog weer een stap omhoog...
Klik om te vergroten...