1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    As i expected.... Deze game graai ik wel mooi uit de budgetbakken. Ook ik vond de SP van GRAW 1 sterk, maar de MP kon me absoluut niet lang boeien. Grootste ergernis was toch wel dat het allemaal zó arcade was, het voelde allemaal traag aan. En dat je nu wéér niet kunt leanen in de MP vind ik toch wel erg spijtig =(
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik doel niet alleen op het grafische aspect, dat is het minst van mijn zorgen. Waarom moet een game online 500 modes hebben om online leuk te zijn? GoW heeft alleen een verkapte TDM, maar het plezier wat ik heb in die game is vele malen groter dan de lol die ik heb met GRAW of GRAW 2. Dan mag er maar 1 mode zijn, maar die werkt wel. En niet alleen voor mij, ik zie nog steeds zoveel mensen online in GoW dat die game toch iets heel goed doet. Dat is vooral de balans in de game online. Kleine arena's met korte en snelle actie waarin je arcade stijl kunt knallen. Daarna kom je op een bepaald niveau waarop taktiek gewoon belangrijk wordt wil je nog meedoen met de betere spelers of teams. Briljante gameplay die niet ingewikkeld is en makkelijk is op te pakken maar moeilijk te masteren is. Dat vind ik dus een goede game online.

    In GRAW 2 zie ik die balans niet echt, overdaad schaad. Er zitten tig modes in online, maar persoonlijk kan ik er gewoon niet zoveel lol mee hebben. Dat je niet kunt dekken en vanuit de dekking schieten maakt de shootouts voor mij gewoon niet interessant. Maar goed, dat blijft allemaal gewoon persoonlijk. GRAW 2 is zoals zoveel shooters zijn online en is niet per definitie zo anders of beter als GRAW1. Want ik verwacht betere gameplay. Dan kunnen ze er duizenden modes ingooien maar als de gameplay niet meegroeit heeft het voor mij geen zin. Vergelijk het met een wiskundige berekening: maak je in het begin een rekenfout dan is je eindberekening niet goed. Zo voelt GRAW2 online voor mij.
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt de multiplayer nog vetter dan 1 en veel mooier
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    GRAW2 is niet onaardig. Graphics zijn inorde, af en toe massive schietscenes waarin je twijfelt, hoe heb ik dit overleefd... en de extra quick missions, als je gewoon één bepaalde mission wil overdoen. Misschien om alleen maar te pimpen met je achievements. Die ook lekker uitgebreid zijn. Heeft iemand al de 60-minute defend al gehaald? :lol: Daar ben je wel even zoet mee. De MP maps zijn ook niet onaardig. Lekker veel, ik vond ze bij graw1 een beetje karig.

    Heb alleen één klein frustatie puntje:

    Het enige irritante aan de SP zijn de @#^&$!le mannetjes met hun pistooltjes.
    Ze blijven in de weg lopen of "regroupen" niet of komen helemaal niet... sorry, ik bedoel je team maten. Is er al een patch dat je je buddies in RB6:Vegas kan overzetten naar GRAW2?
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd... maar natuurlijk is smaak wel relatief, daarom zullen we er nooit uitkomen welke game nou beter is online.. hoeft ook niet, ik hou dus totaal niet van dat rennen naar 1 punt waar de rest ook is en knallen maar... ik hou veel meer van tactiek, zitten op 1 punt met een sniper rifle en de drone erop uit sturen om vijanden te localiseren. (campen volgens sommige, weer een compleet andere discussie ;)) maar dat vindt ik nou zo retesterk aan de MP van GRAW1 en 2.
    En dat er zoveel maps en opties zijn is nou juist hetgene wat dit zo sterk maakt, wat mij betreft is er nooit een "rekenfout" gemaakt door de makers van de game, ik denk gewoon dat dit spel dan niet iets is voor jou, aangezien je meer van snel arcade knallen houdt.

    Ik ben persoonlijk een groot fan van dit soort games, en ik wist ook precies hoe het zou worden, net zoals GRAW1, maar sneller, ziet er better uit, meer maps, en betere maps ben ik net achtergekomen, betere wapens, meer tactiek en een schijtlading aan opties.

    Ik speelde GRAW1's MP kapot met mn vrienden online, die was al super, maar deze is nog weer een stap omhoog...
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net besteld, 40,68 inclu sturen bij play-asia.com Hij is regiovrij !!

    [​IMG]
     
  7. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    hee, ik heb gister graw 2 gehaald eigenlijk alleen voor Multiplayer mja...
    nu wou ik de gratis exclusive map nowhere downen en dan staat er dat ie niet kan connecten en dat ik naar de ubisoft hotline mot gaan iemand enig idee wat dit inhoud of heeft iemand het zelfde problemo:confused: Later_0/
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel GR al langere tijd, ik vind de SP dan ook echt geweldig. Daar geniet ik van, maar die MP is niet wat ik had gehoopt. Ieder zijn ding, maar ik vond RB6 online vroeger ook geweldig, nu kan Vegas mij ook niet meer de voldoening geven die ik er vroeger uithaalde.

    Maar ik blijf erbij dat ik het erg raar vind dat je geen cover kunt zoeken online of gebruik maken van blindfire. Dat is voor mij het grootste gemis. Ik zal de MP van GRAW2 echt wel gaan spelen en ik zal het ook best leuk gaan vinden. Maar ik denk dat GoW voor mij persoonlijk de betere shooter is qua fungehalte.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  9. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook en ik vind het allemaal goed, maar bij mij zit er iets vervelends in. Als ik iemand wil healen loopt mijn healgastje erop af en doet vervolgens niks. Dus hij maakt hem niet beter pas na een stuk of 6 zeggen dat hij erna toe moet.:mad:

    Maar kan je de wapens eigenlijk aanpassen?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  10. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: Wie heeft dit spel bij Zuiderpark Computers & Games besteld en nog niet ontvangen? Hij is bij mij vezonden op 7 maart maar ik heb hem nog steeds niet.

    Alvast bedankt,

    DarkFRL
     
  11. sjoertje

    sjoertje Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    @AgentSmith: is die 40.68euro dan inc. of betaal je een hele smak voor verzenden?
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb nu ook de online demo gespeeld.. en ik moet zeggen, ik vind het online niet lekker spelen...
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zo als in mijn post stond, inclu sturen...*)
     
  14. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad, een paar seconden later weer geprobeerd en toen deed hij het wel.
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Vraag; Hoe bevalt de singleplayer, is ie langer dan de vorige? Is ie grootser en leuker?
     
  16. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow wel vet handig dat hij regiovrij is :D. En ook zo goedkoop, misschien bestel ik hem binnenkort ook wel daar dan.

    Laat je weten wanneer je hem binnen hebt, dan hebben we beetje indicatie van de verzendtijd ;). Zijn Amerikaanse 360 doosjes eigenlijk anders dan Nederlandse/Europese? Dikker ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee doosjes zijn gewoon hetzelfde. (bij de DS heb je nog wel eens andere doosjes maar bij de 360 zijn ze identiek)
     
  18. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die last heeft van vastlopers om de 15 minuten? Word er echt gestoord van. Zit je net lekker in een missie blijft ie weer hangen.... :mad:
     
  19. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen jullie mp met camera over de schouder of first person?
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is niet waar, in veel gevallen zin ntsc hoesjes anders. kijk eens naar de zijkant van je hoesjes en zie dat het vaak gewoon wit is met de naam van het spel in kale text. bij ntsc hoesjes loopt het design daar gewoon door.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina