Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ow mijn fout dan, heb een aantal import spellen en die zijn allemaal hetzelfde. Excuses :x
     
  2. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier of je ook de sensitivity kan veranderen in sp en mp?
    Vorige deel kon het niet namelijk
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kareem

    Maar dat ligt ook aan de ontwikkelaar zelf. Als ze willen dat het design doorloopt dan doen ze dat. Maar vaak is het (bij name grote ontwikkelaars als Ubisoft en EA) zo dat de boxart gewoon wit wordt!

    Ik heb in mijn collectie ook bij de ene game wel en bij de andere geen boxart op de zijkanten. En al mijn games zijn gewoon Nederlands!
     
  4. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand hier op reageren want dan kan ik zo naar de stad als ik het kan veranderen
     
  5. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb het vandaag 50 keer geprobeerd maar kan nog steeds nie connecten
     
  6. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Is GRAW 2 het waard om hem alleen voor multiplayer te kopen?
    Hoe zijn de maps?
     
  7. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    heel goed.. er zitten zowel grote als kleine maps tussen, 16 in totaal, dus er zitten altijd maps tussen die je liggen. bovendien kun je de map nowhere uit GRAW1 gratis downloaden.. en met de Dag/Nacht systeem krijg je hele andere maps, dus eigenlijk kun je zeggen dat er 34 maps in het spel zitten... ownage
    en ik koop em ook alleen voor de mp

    dat was ook een van mijn wensen maar volgens mij kan het niet

    Over de schouder, want dan heb je heel wat meer overzicht. in de multiplayer vind ik First Person beter, maar dan moet wel de hele server First Person hebben, anders wordt je ongelofelijk benadeeld
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die vandaag gezellig co-op campaign willen spelen kunnen me even adden. QFP Excalibur
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    gedaan

    ah k moe zo wel ff weg sorry
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  10. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens als je dus een regiovrije NTSC game hebt, moet je dan ook per se een speciale TV hebben die NTSC ondersteunt, of maakt dat verder niet uit? Zeg maar als je TV nu alle 60hZ spellen ondersteunt, ondersteunt hij dan ook NTSC?
     
  11. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    yo ik add je ook wel even excalibur
     
  12. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste tv's ondersteunen NTSC.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    er was op teamxbox ooit een topic waar iedereen zn game collectie liet zien. ik heb t plaatje niet meer maar toen ik het vergeleek met onze PAL versies zag ik dat de hoesjes waar bij ons de zijkant wit is bij hun het gewoon doorloopt bv graw. ook zijn de voorkanten welleens anders, bv dead rising.
     
  14. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gelukkig vandaag ontvangen. Ga nu lekker gamen.:)
     
  15. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    he heeft niemand het probleem als je die nowhere map wil downloaden dat ie een error aangeeft ( dat ie niet kan connecten) ??
     
  16. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die het spel al heeft toevallig ook al content uit R6 of SCDA kunnen halen?
    En zit er in Graw2 ook zoiets als de PEC van R6?
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in sommige maps multiplayer tearing en het lijkt soms dat het online vertraagt loopt:confused:
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een probleem: ik denk dat het het einde van Act 2 is, waar je op een plein moet overleven nadat de helikopter waar je heen wilde gaan aangevallen wordt, en je moet wachten op een jeep die je oppikt.

    Als ik dat stuk haal, en in de jeep zit, dan hangt het spel. Ik kan nog vaag om me heen kijken vanuit de jeep (je ziet wel storing, alsof je 'in / achter' het hoofd van de speler zit), maar NIKS reageert meer...

    Savegame is ook verrot daarna: heb het nu op NORMAL én op HARD gehad; en ik kan dus simpelweg niet voorbij dit punt spelen...!

    Iemand met dezelfde ervaringen, of tips? Zou het aan het spel liggen, of is dit het begin van het einde van mijn 360? (Heb verder geen problemen met games ofzo)...
     
  19. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het spelletje vanmiddag gehaald en toen ik terugkwam en het in mijn Xbox stopte was mijn Xbox verrot. De al zo bekende ERROR met die 3 domme lampjes. Hopen dat er snel een vervanger is zodat ik dit leuke spelletje kan gaan spelen!
     
  20. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik was daarbij. Gelukkig dat ik hem wel kan spelen, anders was het wél erg geweest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina