1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de trailer gedownload van marketplace, ziet er trouwens goed uit, de eerste GRAW was al vet dus ik verwacht weer veel nieuws in de tweede.
     
  2. Moogrose

    Moogrose Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste gameplay videos en screens...

    IGN just posted up a hands-on preview with gameplay videos and screenshots:

    http://xbox360.ign.com/articles/754/754176p1.html


    Michiel@UBI - Can you confirm the 8th of march as a projected release date in the netherlands yet?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ziet er goed uit ff wat grimmiger.. ze geven goed beeld van een oorlog ipv van een revolutie van het volk.. explosies zijn cker stoer!
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    toe gevoegd aan start post.....dank :thumbs:
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    VOlgens mij en dat is mijn mening wordt dit gewoon meer van het zelfde. En dat is GEEN goed iets,,, :p
     
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Meer van iets dat al heel goed was, plus een (behoorlijke) grafische upgrade... I'm in! \o/

    Moet wel toegeven dat ik GRAW1 geweldig vond, dus ben niet helemaal objectief hierin... :+
     
  7. Moogrose

    Moogrose Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ah, goed idee. bedankt...

    Volgens mij ziet het er echt goed uit... ik wil nu wel weer iets van de multilpayer zien, waar ik de meest van mijn tijd speelt (speelt nog steeds GRAW1 online).

    So far, so good.
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik ook niet objectief bent: ik vond van deel 1 de sp gewoon goed. Maar de mp was echt heel slecht qua gameplay vond ik :) en dan bedoel ik de mp echt heel slecht echt slecht. ;)

    Wat wij nodig hebben is iemand die deel 1 niet gespeeld heeft :9
     
  9. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: lees die preview op IGN (als je dat nog niet gedaan hebt) en check de filmpjes! (vooral die met die airstrikes, die particle based ontploffingen zijn echt ziekelijk mooi! :eek:). Ik vond GRAW 1 ook echt geniaal en volgens UBI wordt dit de GRAW zoals 'ie had moeten zijn (dit keer waren alle tools al klaar en is er geen tijdgebrek begreep ik uit de preview) Ze kunnen nu alles zo vet mogelijk maken. Enneh, welke sequel is niet meer van hetzelfde maar dan beter? Deze sequel wordt ook meer van hetzelfde, maar volgens mij wel veeel meer en een stuk mooier! Kan bijna niet wachten! :D
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al iets bekend over de co-op? ik hoop echt dat je nu de campaign kan doorlopen met z'n tweeën
     
  11. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt dat weer met een losse verhaallijn.. De multiplayer wordt ook ontwikkeld door een andere studio dan de singleplayer (nl. Red Storm).
     
  12. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck Crackdown met de Halo 3 beta dit wordt de shit die ik ga kopen!!
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    5 Nieuwe screens toegevoegd en 4 Nieuwe filmpjes aan TS

    :9 :D *)



    :thumbs: :thumbs: :thumbs:

    de nieuwe Ghost Recon zal zich echt gaan onderscheiden van deel 1 , niet alleen door de graphics maar zeker ook door de gameplay.

    er zijn meer mogelijkheden qua besturing van je teammaten , qua verkenning en qua support......

    het zal de eerste keer zijn dat je air support kan krijgen van straaljagers.

    qua verkenning staat de Mule tot je beschikking , een mechanisch wagentje dat je op afstand kan besturen en die in bezit is van een camera (misschien ook een gun o.i.d)


    voor wie meer info wilt : Klik!!! (wel engelstalig)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    De MP was juist goed, HEEL erg goed, alleen de graphics waren wat minder als die van de SP.
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, heb toch best veel lol gehad met het MP-gedeelte. Wel vond ik het erg jammer dat ze dingen eruit hadden gesloopt, en het geheel wat minder 'mooi' was dan de SP... Maar goed; ik neem aan dat bij GRAW2 de MP wél mooi en 'compleet' wordt... :)
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    soms is het kiezen of delen voor de ontwikkelaars......ik neem aan dat ze bij deeltje 2 de gulden middenweg zoeken om het beste er uit te halen...en ook meer kracht van de xbox360 benutten....
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah persoonlijk vond ik dat er geen gameplay zat in de mp. Je was dood in 1 shot en het draaide meer op reactiesnelheid dan om schiet skills. Als je van links naar rechts shoot kon je iemand killen. Dat spreekt mij niet echt aan. Ik vond dat of je nu al heel lang speelde je niet echt beter kon worden omdat iemand die je niet ziet je gewoon afmaakt. (zeg nou niet zorg dat hij je niet ziet :p) Ook het feit dat je niet kon coveren wat eigenlijk wel hoorde in dit speel ontbrak nogal.

    Puur mijn mening hoor ik ken heel veel mensen die deel 1 waardeloos vonden en dan met name de mp. Maar ik ken er ook een paar die hem wel goed vonden. (en dan lees ik dat laatste vooral op dit forum ^^)
     
  18. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Best grappig.. de testgamers kunnen er geen reet van :) Eerst wachten tot je mannen worden plat geschoten en an denken "Oh ja, die auto kan ook nog kapot!" :p granaatje hier en daar is ook niet mis natuurlijk :p maar hij ziet er mooi uit, vind dit pakje van mitchell en je team ook wel wat toffer dan in GRAW 1. Ook klinken ze wat meer emotioneler / dramatisch. In deel 1 had je *zet zwoele stem op* move to that position (we can't be hurt anyway..)* en nu gilt hij tenminste ^_^
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwtje :

    volgens diverse website zo dit de box zijn van deeltje 2

    [​IMG]



    niet echt orgineel en persoonlijk vond ik deel 1 een mooier doosje hebben.......

    en hoe denken jullie er over..... ?
     
  20. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit maken ze jullie gewoon wijs , dit zal echt de cover niet worden hoor ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina