Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nu aan mij of kun je in de multi player geen dekking zoeken zoals je wel kunt doen in de single player?

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt; het ligt dus niet aan jou.

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Vanmiddag tijd? wil best wel die defend opnieuw doen... Sam NLX moest hem ook nog hebben als het goed is....

4. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer. Waarom eigenlijk niet? Op deze manier heeft het bar weinig met tactiek en spanning te maken vind ik. Als ik online ga rennen er 12 gekken een kwartier lang als een wilde rondrennen en schieten en dan heeft de winnaar 40 kills en is zelf 23 keer (!!!!) doodgegaan. Nou woeptiefreakinfuckingdoo wat een lol ....

De single player mist verhaal. De multi player mist logica. Je kunt je niet eens verschuilen...

Ook maak ik enorm vaak mee dat ik doodga online en dan 'gerespawnd' word op DEZELFDE plek als een ander zo'n beetje. Lekker handig...

Op zich is het leuk om te doen allemaal, maar ik vind dit toch wel grote misstappen hoor. Hoe kun je nu een online match winnen als de rest alleen maar als een kip zonder kop rondrent...Dat is dus niets voor mij he. Geef mij maar een sniper en dan lig ik een uur tussen de bosjes :p Net als in Metal Gear Solid _O_ waar je ook heerlijk in t gras kon schuilen. In GRAW 2 zijn de bosjes statisch en moet je er omheen lopen...

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die defend ook nog niet

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Niet zoals in de singleplayer nee.
    Maar je kan wel leunen achter een auto of muurtje zodat net je hoofd om het hoekje steekt.

Dus je kan wel degelijk dekking zoeken ;)

@Argonath ga siege spelen ipv team sharpshooter dan kan je wel lekker wachten met sniper en gaan ze ook niet als een malle rondrennen.

7. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Ghost Recon bied zeker wel taktiek in de multiplayer, alleen het probleem is weinigen maken er gebruik van. Het is inderdaad zo dat er genoeg mensen (vooral de beginners) als gekken rond rennen en een beetje Halo style door de levels heen beuken, deze hebben dan ook maar een heel kort bestaan. Als je wat hogerop komt in Ranked matches zie je alleen nog maar taktiek en strategie die het veld domineren. Ook het level waarin je speelt maakt veel uit, Headquarters is bijvoorbeeld veel minder taktisch omdat de map zo klein en zichtbaar is, maar speel je Crashsite in de nacht dan krijg je al meteen een hele andere toon qua game.

8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    even offtopic maar doet bij jullie xbox.nl het, want bij mij niet

9. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
  10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel nog niet zo lang, maar ben wel van het tactische... Keer een potje??

11. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezocht in het multiplayer gebeuren alleen ik kan de optie 'siege' niet vinden.

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Team Territory en optie siege nemen ;)
    Als ik het goed zeg.

13. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, van het weekend kan ik pas weer. Heb het een beetje druk met werkstukken die 4 weken voor de examenperiode nog opgegeven worden... |:-

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist het spel uitgespeeld op Guarded Risk (Medium)... Vet cool _O_

Mijn Final Score is 130110 en mn Play Style is Ghost :D

15. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je online GRAW 2 speelt en in de lobby zit zie je achter je naam een getal staan. Bij mij staat er 1 en bij anderen 2,3,4,5,6 of 7 of iets dergelijks. Is dit je rang ofzo en wanneer krijg je een 'upgrade'? Is daar een lijst van?

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is idd je rang.
    Die kan je omhoog werken door ranked matches te spelen ;)

Lijst met de puntentelling kan ik niet aan helpen.

17. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt toch wel mee? je moet gewoon 10x Solo Elimination Last Man Standing winnen en 30x Co-op Elimination halen.

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    ole, ik ben level 5 in rank en moet nog 3 potjes solo winnen, voor de rest blijft het spel gewoon vet, maar dat komt omdat ik meestal de meeste kills heb, en dus de meeste skills:p
    PS. Rifleman FAMAS, linker trigger schiet, en je bent de baas

19. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ sam-NL

Mwah het is niet echt dat het lang duurt ofzo, het is meer dat ik er gewoon geen zin in heb. Ik vind deathmatch bij graw zo plat. Zit altijd bij mensen die gewoon wat rondrennen en de trekker ingedrukt houden :lol: bij Team elimination is dit een stuk minder.

20. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Willen jullie vanavond nog es die 60minuten defend proberen?
    ik hou wel een lijstje bij wie komt

-Ik(j0zuw4)
    -SHORTBULL NL
    -toxito
    -Serious Siem

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina