1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk zitten gamen het weekend. Aantal achievements gehaald en nu alleen nog de Co-Op Veteran doen (30 wins). Op zich niet zo'n probleem dus van de week eens kijken wie er online is en mee wil/kan doen.
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of is dit spel veel makkelijker dan graw1? (ik speel op elevated risk)
     
  3. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt niet aan jou... Heb de GRAW2 solo Campaign binnen 12 uur helemaal uitgespeeld; 1x op Guarded en 1x op Elevated.
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet die Co-op Veteran ook nog .....dus als je hulp wilt.......invite me maar , ben elke avond wel online , behalve woensdag avond...
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn input

    haal de crosshair weg als je in cover zit, maakt het te makkelijk om te richten. als je om een hoekje kijkt moet het beeld een beetje verschuiven zodat je niet gewoon je vijand in het midden van je scherm kan zetten, en laat t beeld elke keer anders verschuiven.

    vijanden moeten ook echt richten en niet als idioten schieten en een schot naar je hoofd moet je doodmaken. en de mule moet je niet kunnen genezen, dat is onzin en maakt het te makkelijk.

    Die vijanden moeten je flanken enzo, bijvoorbeeld in map als in act 2 waar je die tanks moet blazen en je in zon stad met allemaal kapotte huizen loopt. zou gruweljk zijn als per algoritmes een pad wordt bepaald voor die vijanden dat ze door die huizen je gaan flanken.
     
  6. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed... Hoe meer zielen hoe meer vreugd... Van het weekend met 16 man "Team Elimination" zitten spelen op HeadQuarters met steeds 15 minuten limit... Dat is humor en goed voor je kills.
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zekers ja.....heb alleen ook dat geen games kunnen vinden probleem , jammer dat ik deze niet heb gevonden want zit op 71 % van mijn 500 kills.....

    had zelf die 5 mensen in 30 sec. achievement kunnen halen misschien
     
  8. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Vent, serieus; je moet vaker "later" online zijn. Meestal tussen 20:00 en 02:00 speel ik het meest en dan vooral met mensen die ook op XBW rondhangen (en de verdwaalde Canadees/Amerikaan).

    Net als Helo Hunt; iemand moest 'ie nog halen. Nou, gaan we toch fijn een half uurtje met zijn tweeen gamen... En klaar!
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vaak online vanaf 19.00 uur tot een een of 23.00 uur......maar als ik de algelopen 3 a 4 dagen een game als solo elimination probeer te vinden dat zegt ie : 0 games gevonden.....

    weirde shit.....had eerst nooit het probleem , hoop dat het tijdelijk is.....
     
  10. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde probleem. We creeeren dus fijn een Private of Public match en we inviten gewoon een heleboel gasten. Mocht er een verdwaald ander persoon joinen, dan is het best maar gezien de connectie-problemen spelen we voornamelijk met friends.
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    we gaan hier verder in deel 2
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    *sluit de deuren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina