Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat had ik dus .. het haalt gewoon het realisme in deze game weg ..geef mij maar de gameplay van R6 : vegas verwerkt in deze game .. maar helaas !

Mulitplayer ga ik wel zeker checken \o/

2. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Typerend is dat de Rainbow Six-serie steeds meer de Ghost Recon kant op gaat. Denk maar aan de steeds grotere speelvelden in de Rainbow Six-serie kant in vergelijking met voorgaande delen. Ik zou 't, net als jij, liever andersom terug willen zien. Vroeger hadden de Ghost Recon-delen de mentaliteit van ''één schot: gewond'', ''2e shot: dood.'' Daar lijkt in mijn ogen steeds minder van voor te komen. Net in de demo liep ik lekker 't veldje over, normaal zou je dood moeten zijn. Het begint steeds meer een arcade game te worden.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de demo ten eerste vrij kort. Daarnaast vind ik het gewoon GRAW 1 in een nieuwe setting, niks meer en niks minder. Het voelt meer als een expansion aan, dan als een nieuw deel. Ik had deel 1 na een tijdje wel gezien, vandaar dat ik deel 2 absoluut niet ga halen. Vind dit maar een beetje een EA cash streek van Ubisoft.

4. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de demo gespeelt en ik ben half positief met deze game.
    De gameplay bevalt me goed met al die nieuwe technologie zoals die kleine satelliet en die vette geweren.

Maar door de A.I lijkt de soldaten wel op super sodaten, ze schiet extreme nauwkeurig zelfs met een machinegeweer van een kilometer afstand waardoor je zelfs nog makelijk dood hoort geschoten terwel je aan het snipen ben van een flinke afstand wat in werkleijkheid onmogelijk is.

En zodra je maar één kogel heb afgevuurt is het niet meer mogelijk om je vijand op nieuw te verrassen om stieken weg slijpen achter een muur ofzo om ze op nieuw te verassen want de vijand weet gelijk altijd waar je zit ook al kruip je achter een muur geluid loos weg.

En dat verneukt de game behoorlijk.
    Helaas valt me dat veel op met die spellen van Ubisoft en ze hebben deze probleem nog steeds niet verbetert.

5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb demo gedownload maar nog niet getest. Mijn gevoel is dat ze deze 'sequel' op GRAW te snel hebben uitgebracht en daar zat te weinig tijd voor verbeteringen aan te brengen. Zal het volledig kunnen beoordelen nadat ik demo heb gespeeld. Maar aan de gameplay beelden te zien lijkt het een gewone add on voor GRAW.

6. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor allemaal mensen zeggen "De game is niet nieuwer dan GRAW 1" of "GRAW 2 is gewoon GRAW 1 in een andere setting", Maar jullie moeten niet vergeten dat deze game GRAW 2 (dus eigenlijk GR 3,5) heet, dus niet GR 4. Dan is volgens mij bij ieder spel die zo'n soort titel heeft niets of zo goed als niets beter geworden.

7. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    das een redenatie die echt nergens op slaat......

snap sowieso niet wat iedereen zeurt......het was al bekend dat de meeste dingen overgenomen werden genomen uit deel 1 met een aantal verbeteringen c.q toevoegingen......

wat mij een beetje tegenvalt is dat iedereen de volledige game al bij voorbaat heeft veroordeelt op basis van een demo die 10 minuten duurt......

zeker van de ervaren gamers had ik wel een beetje een ander houding verwacht......ik denk dat iedereen eerst eens een paar uurtjes moet spelen met de volledige game voordat men zulke uitspraken doet....ik weet bijna zeker dat de mensen die nu het hardste schreeuwen bij het spelen van de volledige game hun mening wel bijschaven....

deel 1 was destijds de meest verkochte en gespeelde game maar nu deel 2 er op lijkt is het in 1 x keer niet meer goed.......beetje raar

8. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

Met Double Agent slaat Ubisoft een goede weg in de Splinter Cell reeks en ook met Vegas heeft het niveau van de Rainbow Six serie weer eer aan gedaan. Gigantisch veel beter dan het zwakke Lockdown. Advanced Warfighter 1&2 vind ik geen Ubisoft waardige titel.

Dat is 't juist. GRAW is mij totaal niet bevallen en aangezien GRAW2 op hetzelfde spoor zit, verwacht ik er niet veel van, ook al is 't een demo. Het lijkt mij niet dat de echte game in eens 200 graden naar rechts stuurt. De sfeer in de game spreekt mij totaal niet aan.

9. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0

als je graw 1 niets vond dan vind je deel 2 ook niets ........mijn opmerkingen zijn dan ook vooral gericht tegen die gene die deel 1 de hemel in prezen toendertijd

10. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn idee: GRAW2 bevat de beste punten uit GRAW1 en is op sommige punten verbeterd.

Ik vond de demo (net als GRAW1 trouwens) erg gaaf, wel wat kort en de nieuwe crosscom-features komen niet echt uit de verf in dit leveltje. Maar, de visuals en het geluid zijn echt waanzinning. Geluidseffecten én de muziek die aanpast aan de actie. Ik ga hem wel kopen!

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zeg jullie vergeten wel 1 ding he.
    DIT is maar een DEMO.

als je fan bent van graw1 dan is dit verplichte kost.
    en het is tog ook geweten dat deze game tussen de 30 en 40 euro gaat kosten. dus de prijs van een goede addon

12. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Met Splinter Cell reeks vind ik Ubisoft ook erg goed alleen met Double Agent Demo bevielt me niet zo.
    Splinter Cell 1 vind ik nog steeds de beste van de series.

Wat ik eigelijk nog wil zien van Ubisoft is Beyond good or evil 2 maar ik vrees dat die nooit komt.

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De demo vond ik niks, dus waarschijnlijk koop ik 'm ook niet. Ghost Recon Advanced Warfighter was leuk, maar ik wel toch echt iets vernieuwends.

14. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens IGN, die het spel verder hebben geprobeerd dan de demo, komt de echt vette shit pas later. Volgens hen geeft de demo niet zo'n goed beeld van hoe de game zich onderscheid van deel 1.

Ik vond de nieuwe functies al veel meerwaarde geven, als het dan nog een stuk vetter wordt..

15. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik volg je niet helemaal, wat bedoel je?

16. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    waar baseer je dat op?

de preorders die je kan doen bij verschillende zaken zijn toch echt gewoon 60-65 euro

17. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 zie ik echt nergens voor € 30.- á € 40.- verkrijgbaar. Alleen Advanced Warfighter zal zo goedkoop liggen.

18. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    is ook niet zo

Ubisoft ziet het gewoon als een echt vervolg en daarom gewoon normale prijs

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Beetje teveel van het zelfde voor de vraagprijs, het voegt echt niet veel toe. Ook al was GRAW 1 een erg goed spel, twee keer hetzelfde is een beetje suf.

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag dat er 50 % meer coop in de game zat? WTF bedoelen ze daar mee?

Als je de singleplayer coop kon doen dan kocht ik de game zeker, maar nu twijfel ik erg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina