En weer een nieuwe....toch wel heel erg vet moet ik zeggen. Lijkt wel alsof die IGN video toen echt van een oudere build was ofzo...dis fucking mooi. [yt]L4phtUQybkY[/yt]
Demo is volgens mij de 16-17de van april ja Als je Conviction heb, kan je volgens mij een week eerder spelen. Ik ga het toch wel even uit proberen. Misschien dat de beta mij over de streep kan helpen.
Hoe meer ik van deze game zie hoe minder ik interesse krijg in deze game. Ook de trailer hierboven bevestigd voor mij weer dat ze de kant van COD/BF op willen, helaas!
Third-person shooter in een cod-achtig universum bedoelt hij misschien. First persoon shooters ben ik meer dan zat... deze titel ga ik denk ik wel een kans geven.
Zo bedoel ik het niet helemaal Camo maar ze hebben altijd een eigen ding gedaan. Het is een cod/bf jasje wat er om heen zit en dat hebben ze niet nodig. Want de vorige ghost recon delen waren echt totaal anders dan andere shooters. @StrikwerdaAjax heb jij de vorige delen van Ghost recon gespeeld?
Jep van Ghost Recon 1 tot advanced warfighter 2. Alleen waar jij het vandaan haalt dat het een cod/bf jasje aan heeft snap ik niet. Dit is een veel andere besturing en gameplay dan cod en bf.
In mijn ogen lijkt het alsof ze de kant van Cod/bf opwillen door het zien van de trailers e.d. ik hoop dat het niet zo is. Ik heb namelijk aan de vorige delen erg veel plezier gehad omdat het zo "anders" was.
Blijft interessant maar het is een beetje een zooitje op het scherm, vond ik bij de eerste GR op de 360 ook. Ook lijkt het iets over the top te worden net als RS. Jammer.
Maar als je de gameplay bekijkt zie je echt dat het niks te maken heeft met CoD. Het speelt zich af in een oorlog setting..en dat is gelijk waar de vergelijkingen ophouden, gelukkig.
Echt tof, laat ons weten hoe hij bevalt, ben er heel erg benieuwd naar. Enneh, kan iemand iets aan die amerikaan doen? Zéér vervelend mannetje en hoe ie met zijn handje doet.