1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

1. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    net gedownload, ben erg benieuwd!
    eens kijken of het wat is, morgen gaat het van start dacht ik.

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Gisteren ook een mailtje gehad. Morgen knallen:). Kan ik eindelijk eens gaan kijken of het wat is. Drukke maand mei..Gelukkig ben ik dan ook jarig.

3. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je een pm gestuurd :b:

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, hartelijk dank! Ik zal het straks redeemen. Dank voor het delen, nogmaals.

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Als iemand nog een code over heeft hoor ik het graag :)

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb mijn code van Tweakers al geredeemed, maar als jullie nu registreren op Tweakers krijg je dan geen code?

7. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    nee je moest voor een bepaalde datum registeren.

8. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Dankjewel Mocro Flavour voor de code!!

Heb 'm meteen gebruikt....

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij heeft een code gekregen van Ubi via email, ik helemaal niks. Maar morgen kan de demo toch binnengehaald worden door SC Conviction op te starten? Anders begrijp ik er even niks meer van.

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Er komt zeer binnenkort een mogelijkheid om via xboxworld.nl aan een beta code te komen. Houd de site in de gaten.

11. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    heb ook splinter cell en heb een mail gekregen van ubi dat ik de beta kan downloaden via de main menu van splinter cell. Spel opgestart en overal gekeken, maar ik zou niet weten hoe en waar ik die beta kan downloaden. Probeer het morgen nog wel een keer maar wel een beetje raar dat ze een mail sturen dat de beta gedownload kan worden. hoop wel dat het nog lukt, want ik zou het wel graag willen proberen.

Heeft iemand meer succes met de beta in combinatie met splinter cell?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is maar goed dat die video op de vorige pagina Ghost Recon Online is, jezus mina ik schrok me kapot. Ik dacht even...wtf is er ineens met die game gebeurd? En toen wees iemand mij erop dat het dus GR Online was, lol!

13. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Bij mij was het gister en vandaag ook niet gelukt. Echt een schande van Ubisoft! Heb expres dat spel niet verkocht om die beta.

Gelukkig heb ik vandaag een betacode gekregen op het forum die ik heb gebruikt.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wtf, ik heb niet eens een mailtje ontvangen van Ubi. Hopelijk morgen gewoon te downloaden via de SC game, anders is het best triest allemaal.

15. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hoop niet dat ik naast de pot pis. Heb splinter cell sinds de release vindt dat ik wel verdien om de game uit te proberen. ben ook fan van de graw serie, dus deze moet ik proberen. hopelijk morgen meer geluk. het schijnt dat als je de game opstart je op X moet drukken en dat je dan naar marketplace gaat. Dus niet..........

Hoop niet dat het aan nederland ligt, want amerikanen en engelsen kunnen de beta gewoon binnenhalen. mensen in noorwegen hebben ook het probleem. hopen dat het morgen opgelost is

16. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
  17. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ik heb m gister via Splinter Cell wel binnen gehaald.... Ga op het titelscherm naar extra's geloof ik. En druk dan op X....Bij mij werd het toen ook onder in het beeld een tekst weer gegeven (er liep een message voorbij, zoiets als; press X to download bla bla)

Edit; toenet even opnieuw getcheckt en bij staat toch echt al wel in het menu scherm zelf, na het titelscherm,( dus op het scherm dat je kunt kiezen wat je wilt spelen) ''press X te dowload...''

Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  18. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Moet zeggen dat het main menu van de beta wel tof is, met die soldaat up close. Als dat ingame graphics zijn, tja...das netjes hoor :). Ben vooral heel benieuwd hoe ie speelt.

20. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    vanaf hoelaat is het pcies speelbaar op facebook van ghost recon stond dit gepost maar snap niet veel van die tijdzones.

Beta starts TOMORROW, the 19th, at 10:00am RST ("Red Storm Time"): that's 10:00am EDT, 2:00pm GMT, 4:00pm Paris

Deel Deze Pagina