Ja, maar aan de andere kant.. Xbox kan gewoon geen hogere kwaliteit graphics e.d. aan he.. Tijd voor nieuwe consoles!
Oh, wacht ik heb helemaal geen code hiervoor gekregen, ik heb een betacode gekregen voor Ghost Recon: Online Mocht iemand anders een code voor GR: Online willen hebben (niet deze game dus, maar een F2P game voor de pc) PM mij even.
Ja, je kon ergens een code aanvragen. Maar dan wordt je in de wacht gezet en ik zal wel helemaal geen code krijgen.
iedereen weet dat hij met zijn splinter cell conviction dvd de beta kan downloaden, right? opstarten en dan in het menu ergens X drukken als het voorbij komt!
Geen probleem MW3 vind ik dus echt niet mooier. en tsja gow is een hele andere engine. Beetje lastig te vergelijken, zoveel is anders. Grafisch is dit spel in mijn ogen prima, heb liever dat ze wat doen aan connecties enzo. 3 potjes gespeeld 1 disconnect en 1 host veranderen waardoor je dus gekilled wordt leuk hoor als je bijna klaar bent met een bom planten. edit: en nu weer een onspeelbaar potje vol lag mijn god zeg.
vind het persoonlijk een leuke demo. en grafisch vind ik het nog wel mee vallen. het is geen hoogstaander, maar voor mij goed genoeg. ikzelf speel voornamelijk als recon. vindt ik wel erg vet. merk alleen wel dat speler niet echt de objectives doen. had net een potje waarbij ik achter elkaar die objectives kon doen. de rest stond elkaar af te maken aan de andere kant van de map. ben persoonlijk erg tevreden.
Ja maar dat is dan toch een punt dat ze mee mogen nemen? Hoe kan je het spel goed testen als het onspeelbaar is.
Dat proberen ze juist te ontdekken met een Beta natuurlijk. Het uitproberen hoe het spel zou werken als het nu gereleased zal worden. En dan proberen fouten te vinden. Met al het personeel kunnen ze natuurlijk nooit testen op lag en hoe het werkt met volle servers. Mensen moeten gewoon niet meedoen aan Beta's als ze daar al niet tegen kunnen.