Die van 2007 idd ja.. Hopelijk krijgt het nog een mooie poetsbeurt... Ga zo weer ff een paar potjes doen.
Nog een beta code op overschot via Raptr als iemand hem wil: YX4TK-2Q337-973K9-6PWJ4-962XZ laat wel ff weten als je hem gebruikt hebt
Wow, Mirik, je praat mee op het gamesforum! Komisch wel dat de reacties na onze preview waren: 'kijk maar naar de trailers, het is echt wel mooi!' En nu spelen mensen het zelf en zien ze de werkelijkheid. De console mag wel wat oud worden, er zijn echt een boel spellen die er beter uit zien.
shit ik wou de code ook gebruiken voor een vriend, krijg net melding dat ie al gebruikt is (ja zie hierboven) Wie het eerst komt wie het eerst maalt he.
de groene driehoekjes ken ik wel, weet alleen niet waarvoor ze dienen. (denk zelf om aan je team bepaalde punten door te geven) De andere driehoekjes zijn je volgende schuilplekken waar je naar toe rent vanuit cover. Weet ook niet of RB (het taggen) alleen voor de klasse geniesoldaat is. (heb alleen daar nog maar mee gespeeld)
Ik heb nog geen goed idee wat ik er van moet vinden. De graphics zijn redelijk, maar dat is niet erg belangrijk in de game. Het speelt op zich wel lekker, alleen heb ik moeite met games vinden. Dit kan natuurlijk komen door de beta, en hopelijk verbeterd worden.
Is inderdaad een algemener probleem. Had daar ook al gisteren last van. Verder kan dat rood worden ook door sensor granaten en UAV's voor zover ik weet. Engineer is ook echt de klasse om intel voor je team te verzamelen.
Is toch bullshit dat je getaged (rode driehoek) kan worden door de enemy. Zo kan iedereen zien waar je zit. Dit moeten ze echt weghalen.
Bij battlefield kan je ook taggen hoor. Ik vind het niet verkeerd. Jij kan het en de vijand. Het gaat erom wie het beste ermee om kan gaan, IMO.
Heb gister even gespeelt. Ben zelf niet zo'n multiplayer, dus erg goed kun je me niet noemen Maar het speelt tot nu toe wel erg lekker. De controls liggen ook goed in de hand en qua graphics vind ik hem nog best mooi. Ok het kan heus wel beter, maar vind ze zeker niet slecht. Het stoort me niet