1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel makkelijk met de singleplayer en met wapens aanpassen. Maar dat locale is dus niet het probleem ;)
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat is niet het enige wat in het Nederlands is. Ook shit van de singleplayer en challenges etc zijn in het Nederlands beschreven. Is gewoon handiger voor de mensen die moeite met Engels hebben.

    Ik heb mijne bij gamesync besteld en is gewoon in het engels. Vriend van me heeft em daar ook gehaald maar bij hem is het in het Nederlands. Weet niet waarom.

    4 player co op is trouwens echt vet gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb jij je locale op UK os US staan in het dashboard misschien? Dan is alles wel 'normaal' in het Engels.

    Idioot dat dat niet gewoon een optie is
     
  4. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    De versie van bart smit is gwn meteen nederlands bij mij nu :D hehe eindelijk duidelijkheid.
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het ook triest. Geef de klant gewoon de optie. Ik denk dat bijna alle serieuze gamers liever de Engelse schermteksten hebben.
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Wil niet veel zeggen hoor, maar je hebt in-game gewoon de optie de boel op Engels te zetten *kuch* 8)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voor de gesproken tekst ja, niet voor alle menu's / objectives etc
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Precies.
     
  9. arie11

    arie11 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem halen voor de mp is het dan een aanrader of is de max payne 3 mp leuker?
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Max Payne 3 moet je zeker niet voor de MP halen. Wordt op een gegeven moment erg saai en er kloppen veel dingen gewoon niet aan. Spawns en hit detection bijv. Verder is de SP erg goed en zijn de graphics en animaties top notch. Ghost recon is echt een MP game. Vergt veel teamwork en is overall veel uitdagender dmv unlocks en levels. Heb het spel sinds gisteren en vind het erg goed. Soms is de connectie wat fucked up maar daar heeft elk MP spel in het begin last van. Je hebt ook nog 4 player co op die leuk is gedaan. Vooral met challenges waarmee je wapens of attachments kan halen voor in de MP.

    Kortom, wil je een MP game, ga dan voor Ghost Recon! :thumbs:


    Iemand trouwens een volledige lijst met zulke unlocks ?


     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  11. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Begin nu toch wel te twijfelen of ik hem zou aanschaffen. Sinds de PC al een Ghost Recon fan geweest, de Multiplayer filmpjes zien er erg netjes uit. En eindelijk weer eens een nieuwe goede shooter.
     
  12. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de game toch maar gehaald. Mensen die samen online willen knallen, add TripMode NL.
     
  13. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt niet erg lang hoeven twijfelen zo te zien :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk ik ga nog even online spelen, vergeet het maar. Ubisoft service unavailable, hele avond al zo?
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Sterker nog, was gister middag al zo.
     
  16. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Veel bedenktijd had ik ook niet, de winkels sloten namelijk al vrij snel. Eerst besloot ik te kiezen tussen Max Payne 3 en Ghost Recon, maar zoals wel vaker koop ik alsnog beide games omdat ik ze niet kan laten liggen.

    In de middag had ik geen problemen om op de Ubisoft-server te komen. Vanaf 23:00 kwam ik er niet meer op.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu een tijdje bezig met de campaign, en het valt me op dat de introductie heel spectaculair gebracht wordt, maar heel simpeltjes aanvoelt. Ook het eerste level, het is wel tof maar het is nooit heel erg pittig of echt heel mooi qua graphics. Maar dan het tweede level, wat een groot verschil. Prachtige zandstorm effecten,extreem felle zon, indrukwekkende vuur effecten en ga zo maar door. On top of that zitten er hele vette hectische stukjes in, in co-op gaat dit echt geweldig zijn.

    Ik weet nog dat GRAW en GRAW 2 heel vet waren, maar ik vond het nooit heel erg actierijk of spectaculair, nu dus absoluut wel. Het is weliswaar meer richting gears gegaan, en dat ze nu objectives als tekst in je omgeving gooien vind ik minder,maar het mag de pret niet drukken.
     
  18. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die de MP willen spelen en daarbij met een mic spelen om te kunnen overleggen mogen me adden:

    Kingkaneda

    MP is behoorlijk tactisch, een juiste verhouding van classes kan al een wereld van verschil maken bv. Het is als infanterist echt kut als je geen engineer in je team hebt met sensor grenades.
     
  19. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal je staks adden, ik ben rond twee uur online.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vanmiddag de game even opgepikt in de stad en vanavond als me vriendin slaapt maar even proberen. Ook maar gelijk een headset erbij gekocht want vond graw 1 en 2 echt heerlijke multiplyers. heerlijk coop missies.

    Maar mijn vraag. zitten er weer coop missie in los van de singleplayer? weet dat je kan coopen in de sp maar vroeg me af of er ook weer grote mappen waren waar je kbjectives moet vervullen? die op hoogste niveau waren altijd cool. Of zijn er soort horde modes

    Mocht trouwebs iemand zin hebben in mp dan moet je maar toevoege! nl black dragon. Wel headset!
     

Deel Deze Pagina