1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat kom ik toch steeds met een stelletje debielen in mijn team. Lopen de hele verkeerde kant op bij de mode Conflict. Ik haalde een potje 31-9 en had twee keer een sensor gepakt, maar door mijn debielenteam alsnog verloren. Uitstekende Multiplayer, maar met een party spelen is zowat een pré.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Deze game begint echt steeds vetter te worden. Vanavond begonnen met drie vrienden in de campaign co-op, eerste level is wel aardig maar het gaat pas echt los in het tweede level. Hele toffe mix van stealth en sneaky blijven en dikke actie momenten. Hele mooie effecten ook in dit level. Ik vond het eerste level maar matigjes en het is grafisch gewoon echt duidelijk veel en veel mooier in level 2.

    Hoe dan ook...met goede communicatie en teamwork..ah man, heerlijk die game. Eerst de vijanden taggen, aftellen en afknallen die hap. Ook is het eerste level verbazingwekkend kort en is het tweede level gelijk echt lekker lang weer. Begin echt te genieten van de game.
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Valt me ook niets tegen! Ik blijf ook lekker online spelen, dat is ook opvallend leuk. Volgende week moet de recensie wel af zijn denk ik zo.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Spel is echt hard. Gisteravond nog even een paar challenges gehaald van de tweede missie. Is toch best lastig om 10 man neer te knallen met een sniper zonder te bewegen 8) Ook is de guerilla mode erg leuk met killstreaks en al. Vooral op elite is het lekker uitdagend.
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is echt super, maar samenwerken is een vereist!!


    Sent from my iPad2 using Tapatalk
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Online vind ik helaas dus tot nu toe heel erg tegenvallen. Het voelt minder aan dan de campaign op een of andere manier, en grafisch is het soms gewoon ronduit lelijk te noemen. En tja..het oog wil ook wat. Maar goed, ik ga niet te snel oordelen en opgeven, maar eerste impressie...mwa.
     
  7. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    De campaign voelt vertrouwd aan net zoals voorgaande delen, de mp is even wennen. Deze is idd erg tactisch en je moet wel met mensen samen spelen.

    Zijn er mensen die bezwaar hebben als ik ze toevoeg?
    Speel graag met mic.

    Dave
     
  8. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen enkel bezwaar, add mij maar :cool:
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mooi is het zeker niet nee...

    In de campagne heb ik ook al erg lelijke en slordige dingen gezien. Burger die half door tenten heen zitten bijvoorbeeld. Ook is het slap dat gebouwen geen invloed lijken te hebben op zandstormen. Maargoed, het spel speelt nog toe heerlijk weg!
     
  10. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde, veel mensen zonder headset en dan heb ik geen flauw idee wat er aan de hand is. Sowieso wordt er weinig voor de objectives gegaan en gaat het vooral om killen. (sniperklasse en dan een MP7 nemen, rushen, etc)

    Mensen met headset mogen me toevoegen > Dreft NL
     
  11. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Done
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kunnen we niet even een lijst maken van mensen die tactisch willen spelen en als team? Dus met headsetje en niet het karakter van een driejarigr? misschien in de startpost? ze nl black dragon maar neer dan
     
  13. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh.. en ook de vreselijke Nederlandse vertalingen. Ik was te lui om terug te gaan naar de main menu om de ondertiteling uit te zetten, maar; "Bescherm de meute" en "Onzichtbare beer"... :x

    Dave Paparazzi; geaccepteerd!
     
  14. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is zelfs soms zo erg vertaald dat ik het niet eens snap direct|:-
     
  15. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik dus ook. Echt tergend :x
     
  16. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er Squad aangemaakt.anders voeg ik er ook een paar van jullie toe, if You dont kind
    PS gebruik mic en voornamelijk engineerklasse
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2012
  17. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    I'm Free To Add.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kost 1600 MSP (of €15,99) :+


    Hebben jullie ook vaak last van disconnects ? Net echt wel een kwartier moeten zoeken naar een stabiele lobby (waar niet alleen amerikanen in zaten)

    Beetje matige online opties als je BF gewend bent
     
  19. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Los van de taalfouten is dat inderdaad een nog groter probleem, haha

    Sowieso balen dat de menu's allemaal in het Nederlands zijn, mijn voorkeur gaat altijd uit naar Engels!

    Nog even een psje:
    Mensen mogen me toevoegen. Ik speel serieus, maar ik zit niet echt te wachten op militaire taferelen.. "twee vijandelijke eenheden op 6 uur, roger, boogie on our tail, roger, 10-4." Als je zo speelt, kun je me beter niet toevoegen.. :+
     
  20. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het zit met de splitscreen?
    Meende dat splitscreen er in het gehele spel in zou zitten maar is nu enkel bij guerilla zo?
     

Deel Deze Pagina