[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hadden idd de sp besturing moet houden in de MP want in GOW werkt het ook.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    16 man is veel maar als je dan op hard speelt zonder explosieven kan het toch best uitdagend worden :)

    +1 wat betreft die besturing, ik speelde in co-op ook altijd in 3rd person puur omdat het er vetter uitziet :) Daarnaast voelt de 1st person van Graw wat losjes en heb je echt het idee dat je een zwevende camera bent die door het level zweeft ipv een high tech supersoldaat
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  3. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Pistols only en halverwege achter komen dat je toch echt nog granaten nodig had om de tanks uit te schakelen... |:-
    En dat vind ik ook een voordeel van de co-op en multiplayer modus. Je kan precies instellen met welke wapens er gespeeld moest worden. Ik hoop dat dit ook blijft in de nieuwe Recon.
     
  4. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0

    Desert Siege zat volgens mij in de orginele Ghost Recon. Jungle Storm was alleen uitgekomen voor de PS2.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Offtopic, jullie vergeten deze:

    [​IMG]

    Dat is dan ook de enige Ghost Recon die ik gespeeld heb. Vond het toen een erg goed spel, maar heb op de Xbox360 geen van beide gehaald omdat de demo mij helemaal niet beviel. Van te voren dacht ik dat het een pareltje zou worden toen ik al die screens zag, maar dat viel toch best tegen. Ik denk daarom ook niet dat ik Ghost Recon 4 ga halen. Misschien als hij écht goed uitvalt. Maar dat hoor ik later dan wel.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    GRAW 2 was ook zo'n zalig spel, alleen dat die A.I. voor die tijd zo verdomde goed was. Kon geen stap verzetten of die ''griepkuikens'' zagen me. ;):)

    Mitchell owned gewoon: ''That is because where Ghosts sgt.'' ;)_O_
     
  7. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    In Singleplayer? GRAW 2 is 1 van de makkelijkste spellen die ik ooit van mijn leven gespeeld heb. De SP van GRAW 1 was veel beter.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond de A.I niet zo geweldig.. een goede A.I is er 1 die reageert en zelf ageert op wat jij doet en je het idee geeft dat je tegen een mens speelt. De A.I van G.R.A.W kan gewoon 4km ver kijken en schiet bijna altijd raak :+
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is wel waar hoor! :eek: Lig ik achter een rots, tussen de bossen. Met een sniper. Ik kruip wat meer naar voren omdat ik anders tegen de grond aanschiet (ook al zo frustrerend :+ ), en ze zien me! :eek:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in G.R.A.W is het nog enigzins binnen de perken maar in de ouwe GR (die zich voor vooral in bossen en bergen afspeelde) zagen ze je door een bos en om een berg heen staan (ook al lag je in je sniperpak in een greppel in het donker). Zo vaak dat ik dan doodgeschoten wordt terwijl ik geen enkel idee had waar de vijand zat. UAV had je namelijk ook nog niet.
     
  11. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mag de huidige moeilijkheidsgraad wel blijven, net als de oude recons, maar wel met een beetje meer realisme, zoals d3lphiki hier meldt.

    Oja, ook aanpassen, de irritante kleine rotsjes waar je omheen moest lopen terwijl je verwacht dat het juist wel kan...
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bij het origineel van GR2 vond ik het meevallen, maar bij Summit Strike bakte ik er niks meer van. : (
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    Vond GRAW1 en GRAW2 een van de beste games die ik heb gespeeld op de 360..ben ook weg blij als t weer een GRAW3 wordt, maar waarschijnlijk niet, anders was ie er allang al aangezien tussen deel 1 en 2 amper een jaar zat.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat denk ik ook. Ik denk en hoop dan ook dat Ghost Recon 4 weer iets volledig nieuws wordt. De verschillen tussen deel 1 en 2 waren vrij groot, de verschillen tussen 2 en GRAW ook, dus ik hoop nu dat de verschillen tussen GRAW en 4 ook groot zijn. :+
    Zelf heb ik zin in meer Lone Wolf missies waarbij je veel moet snipen, of wat meer indoor infiltratie. Hoewel dat meer het Rainbow Six-straatje is.
     
  15. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Of een verbetering van de A.I. van je mede-kameraden...
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou ook leuk zijn, haha.
     
  17. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk hebben sommige mensen het gelezen op de XBW homepage, in Australië is de naam Ghost Recon: Predator geregistreerd.
    Dit is opzich interessant, geen Advanced Warfighter. Misschien weer terug naar de oudere GR. Ben benieuwd.
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ze teruggaan naar het oude realisme, maar als er een toch een GRAW3 komt, ben ik ook tevreden.

    "Predator" kan trouwens ook slaan op een Unmanned Aerial Vehicle, en dan toch weer teruggaan naar moderne, futuristische oorlogsvoering.
     
  19. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    eh leuk, nu maar hopen dat 't geen snorefest wordt zoals AW2. Geen zin in makkelijk gedoe in een tactical shooter.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk dat ze die nieuwe cry engine gaan gebruiken.. zou zomaar kunnen.
     

Deel Deze Pagina